Brynäs IF

446508 inlägg · 7961 ämnen

Matchtråd Växjö HC - Brynäs IF 2024-12-28

« · 2790665 Till forumet

Sv: Matchtråd Växjö HC - Brynäs IF 2024-12-28
Något som är värt att nämnas är att alla topplag möter varandra (#2-7) utom vi som möter #10.
Så vid vinst finns chansen att dra ifrån lite eftersom hälften blir utan poäng. Intressant.
Låst ämne

Bratwursten : är övertygad om att det kommer gå tungt för FBK, i deras mått mätta så menar jag inte topp 5 i ligan
Låst ämne

SuneMangs: Blir intressant att se Jörgen Jönsson byta från Växjö till FBK, snacka om kontrast
Låst ämne

SuneMangs: Det är dags att sopa på plastlaget på deras hemmaplan. Jag tror på 4-2 till Brynäs. Målskyttar blir Larsson, Söderström, Kopacka och sen avslutar Vesel med 4:e i öppen kasse.
Låst ämne

Nu kör vi över plastlaget!!
Låst ämne

Matchtråd Växjö HC - Brynäs IF 2024-12-28
Dags för ny matchtråd. Säsongens tråkigaste bortamatch (igen) i form av Växjö. En match man väldigt sällan ser fram emot, vilket är tråkigt att behöva känna när man älskar hockey.

Växjö ligger på tiondeplats medan Brynäs är serieledare. Hade förväntat mig ungefär samma tabellpositioner innan säsongen, men med omvända roller. Man får nypa sig i armen fortfarande.

Till matchen då, hur tror ni det går? Jag tror givetvis på en målsnål historia där Brynäs vinner i OT när Växjö inte kan spela sin antihockey lika effektivt.

Vad tror ni om:
Målskyttar?
Målvakt?
Övriga matcher?
Låst ämne

« · 2790665