Brynäs IF

728260 inlägg · 7961 ämnen

MATCHTRÅDEN

« · 1814523 · » Till forumet

Sv: MATCHTRÅDEN
Powerfade: Mmm, känner igen det där, men det finns som sagt var överallt...jag kommer väl ihåg en match mellan Brynäs vs Leksand jag gick å såg med några vänner jag då jobbade med från Leksand....det enda de skrek var åt Putte Eriksson och hans hudfärg, det var direkt pinsamt vidrigt.....som tur var vann Brynäs matchen klart...det var 1987...jag har nära vänner som jag jobbat med i Sthlm tidigare som är från Mora..där kan jag tala om att det kommer vissa dödshot mellan varandras fans...sådan låg nivå av efterblivna!!
Kommentera

Tjurn : 6500 i morgon typ
Kommentera

Leonardo: Tro om Zaborsky spelar i morgon?
Kommentera

David Persson: Sonen spelar i Brynäs -06:or. Grym på skridskorna! Blir bättre än pappa!
Kommentera

Carl Lejonkräk: Publiken i Skellefteå är ju smått efterbliven...
Kommentera

Zappaholic: inte för inte dom kallas för sixfingers ;-)
Kommentera

honken21: Janne Larsson ta över...? Seriöst? Eller skämtar du nu...? Du kan inte ha nån vidare bra koll på den gamle supercenterns ledarförmågor hör jag.... Helt uteslutet!!!!
Kommentera

bradberry: Jag skulle kunna tänka mig Sjödda som huvudtränare med en rutinerad assisterande tränare. En Gunnar Persson-typ men kanske inte nödvändigtvis Gunnar.
Kommentera

Zebrorna skämmer idag ut sig i SKE, så mycket skit som SKE sysslar med är nästan komiskt.
Åka på målis och sena tacklingar måste vara deras nya signum.
Kommentera

Lindström: kommentatorerna tycker det är bra att dommarna kollar situationen vid den höga klubban . Var fan var kollen i går . ??
Kommentera

Lindström:
Mmm, skellefteå har på något miraukulöst vis lyckats passera FBK i "avskytabellen" (trodde inte detta var möjligt).
Inte nog med att fansen passerat FBKs i inverterad ödmjukhet, dom spelar fult/äckligt på ett sätt FBK aldrig gjorde..
Kommentera

Lindström: Tyckte det såg ut som om Jimmie körde en slew foot framför motståndarnas mål men jag kan ha sett fel...
Kommentera

Zappaholic: borde ha en avstängning att vänta...
Kommentera

Carl Lejonkräk: Ja du, man får väl se, det har ju varit stängd o hemlig träning idag...just nu ser jag Malmö på G att spela semi mot HV och det går mot sudden oi Skellefteå.....men det är 2:45 kvar i Malmö
Kommentera

Zappaholic: Det sa dom tillomed i studion. Helt sanslösa grejer som zebrorna blundar för
Kommentera

bradberry: Vad är det där för sorgligt utbrott? Förklara dig.
Kommentera

Lindström: Hoppas på Frölunda kan ta ner SAIK i sudden, vill hellre ha Frölunda i en ev semi..Malmö 12 sek från semi mot HV71
Kommentera

honken21:
eeee...vart e pp växjö??? För vad?
Kommentera

Horace76c: obegripligt....
Kommentera

smallround:
Alltså allvarligt..vad blev han utivsad för? att han blev inknuffad i målburen??
Kommentera

Horace76c: svenska dommare . Är du förvånad???
Kommentera

SAIK-HV i final
Kommentera

Horace76c: man slutar aldrig förvånas. ..

Underbart att lag 1 av kommundopade försvinner ikväll. Bara att hoppas frölunda vinner ikväll i tolvfingerstan ikväll
Kommentera

smallround: bara jag som tycker kvalet är roligare att se än de andra kvartsfinalerna?
Kommentera

smallround: Kommundopade är vi allihopa utom möjligtvis Malmö och Djurgården, om vi nu skall kalla någonting tillåtet för doping?
Kommentera

Carl Lejonkräk: jo men ske och Växjö är ju bra mycket mer sponsrade av dess kommuner och kraftbolag
Kommentera

Carl Lejonkräk: Det vore helt klart rimligt med en maxgräns för hur mycket en kommun får pumpa in i en enskild klubb. Är det ens lagligt, om någon skulle få för sig att driva en rättssak?
Kommentera

Peja: ja men skelledet kommun använder ju kommunägda skelleftekraft för sponsring mm
Kommentera

smallround: Det skulle i så fall räknas in som kommunal sponsring... precis som UEFA financial fair play inte godkänner att klubbägares företag går in med massa pengar för att maskera ägarinvesteringar... även om UEFA har lättat lite på sina regler de senaste åren.
Kommentera

Peja: Känns mest som avundsjuka tycker jag.
Kommentera

Mittzon: Brynäs vs Malmö i final ;)
Kommentera

Peja: håller med en god tanke.. tycker vi bör ha som nhl med lönetak och öppna löner. Dessutom att man skall kunna trejda och att det inte är tillåtet att kontrakterade andra spelare under säsong lex Westerholmarna
Kommentera

smallround: effektiv broms från hetta ... läs jättehakning... katastrof
Kommentera

Peja: Kollar Rögle matchen jag med. Är ju mer som står på spel än en kvartsfinalmatch
Kommentera

smallround: Trejda utan spelarnas godkännande då eller hur menar du?
De andra förslagen är mer realistiska och intressanta.

Jag scoutar vår kommande semifinalmotståndare och kan konstatera att de är några klasser bättre än LHC.
Kommentera

smallround: Vill vi ha Frölunda eller Skellefteå i semi?
Kommentera

Carl Lejonkräk: njae med godkännande dvs att om ngn kört fast hos en kan man byta tex 2 mot 1
Kommentera

KalleTeodor:
YEEEEES!!
Kommentera

Horace76c: wingerLis klubba?
Kommentera

Horace76c: Frölunda gissar jag att du tycker. Det gör nog jag med...
Kommentera

Carl Lejonkräk: Frölunda får en avgörande match hemma på onsdag....mmm, det blir oerhört spännande upplösning både i Gavlerinken imon och Scandinavium på onsdag.....kööör Brynäs
Kommentera

Horace76c:
Snacka om spelsinne..."ooo, där ligger en klubba och chillar....dig vallar vi på..."hahaha
Kommentera

KalleTeodor: SAIK alla dar i veckan, dels hemmafördel och sen tycker jag att Frölunda är ett bättre lag.
Kommentera

KalleTeodor:
Vet faktiskt inte vilka jag skulle vilja ha, nu reagerade jag bara med hjärtat när SAIK förlorade :)
Kommentera

KalleTeodor: Jag vill hellre ha Frölunda, deras spelstil brukar passa Brynäs bättre, har vi vunnit en match under ordinarie tid mot SAIK sen 2013...statistik som talar för sig själv, rent mentalt!!
Kommentera

Carl Lejonkräk: Jo, det är sant men hur bra går det när vi spelar mot SAIK tycker du? Frölunda har vi ju gått bra emot på sistone.
Kommentera

Leonardo: Oavsett om det blir FHC eller SAIK är det bra att det blir en sjunde och avgörande gärna med några Slewfoots och avstängningar i nästa matcher...
Kommentera

Leonardo: skulle vara skitkul med semi mot Frölunda måste jag säga, de är ett spelande lag likt oss. Vilka dueller skulle kunna bli mellan Granis och LJ Lundqvist om telningarna...,...samtidigt önskar man ju en extra hemmamatch dom det kan bli MIT SAIK .....
Kommentera

KalleTeodor: vill ha Frölunda
Kommentera

Bratwursten : En förlust mot SAIK skulle vara svår att ta......
Kommentera

« · 1814523 · »