Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.
- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.
- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.
- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.
Jag tycker att en riktigt seriös debatt saknas här.
De känns som de är bara några stycken som försöker väcka debatt och de saknas mothugg som jag gillar.
När de gäller interjuv med forwarden Niclas Anger 25 år från AIK så blev jag postivt överaskad av herr Angers svar!
De blir perfekt som en konkurrent till de gamla gardet.
Tony Mårtensson så har jag hoppats länge nog på de där stora genombrottet för hans del. De gäller att visa att du ROCKAR FETT FETT NU!!