Brynäs IF

725424 inlägg · 7959 ämnen

Modo-Brynäs

« · 129487 · » Till forumet


Sv: Modo-Brynäs
creative:

Målvakter är alltid väldigt lätta att skylla på...om en puck går in måste den ju alltid passera honom först...att dom andra spelarna sedan blivit grundlurade och gjort bort sig i samband med målet är det ibalnd få som bryr sig om...
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Lingonben86: citat från tommy åström på radiosprten "ni som håller på brynäs ska vara väldigt oroliga" .
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
KentaK: No perkelen niinkö se on ;-) kan det vara så illa ;-)
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Olov:
åmmä skojar du eller?
MODO? haha snälla skojar du med mig.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
KentaK: Ja jag är benägen att hålla med dig..man börjar ju fundera hmmm dåligt försvar är också en anledning så målis har inte hela skulden men 85% får han allt ta på sig. Som andra målvakt skulle de pröva Johan Allringer i BHC han är snäppet bättre *ler*
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
nu jävlar tycker jag att vi slutar klaga på Brynäs och vissa spelare jag vet att ni alla är besvikna på Brynäs men de blir inte bättre för att vi håller på så här. Vi borde Heja på dom istället dom kanske inte vinner idag men låt oss heja fram brynäs till en vins mot FBK på tisdag M.V.H //Fredda
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
KentaK:

Sluta skyll på målvakten nu och inse att ni helt enkelt blir utspelade av den norrlänska hockeyfabriken!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
observant: Tror det är våra finska influenser som dragit in lapin och bastutävlingar på fredagkvällarna!! =)
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Nu ska vi se om dom KAN göra mål 4 min PP
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
KentaK:
jo tack sylf sa d.
men inget sägs på radion = (
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
jenine: Sagt och gjort.. Ramen hoppade in efter Aspens extremt lågkvalitativa första period!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
70 Rodrigues: Suck!!!!!!Vad fan är det som händer!!Har inte Brynäs vaknat än??Det var ju det här med Lördagsmatcher igen när vann Brynäs senast på en lördag??Men jag kan hålla med Tony vi behöver 2-3 Soling spelare som håller hans klass men misstaget var idag från första början att slänga in Asplövet nu tror jag BIF har gett upp dagens match!! men man kan ju alltid hoppas att BRYNÄS VAKNAR o snyggar till nuffrerna!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Sylf:
inte lätt när texttv o radion inte går samman för oss här nere i fotbollshuvudstan = )
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
jenine: Han står ju redan !!!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
dapietro:
ja men va fan tror inte att esko hör oss via datorn.
dumme fan borde la inse själv att d inte går att spela såhär-.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Gust: Jo.. Man kan tro att dom opererade bort reflexer och lite annat när dom skärde i Aspens rygg.. 4 mål på tio skott? Har han druckit eller!!??

Ingen kul start på säsongen för Johan..
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Gust:
jag e vaken men va fan.
blir ju inte bättre av att grina.
Stötta laget istället o skicka kravbrev på att dem sätter in Ramen... om inte annat så gör ja d
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Loooser: nee inte jag heller men de blir lätt så att man blir så jävla besviken på sitt lag att man sktiver sånt man inte menar klart att jag inte skäms över dom men jag är så jävla besviken på de spel dom soelar nu
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
jenine:
Ähhhh!
värva en till av Nylandere klass ordnar det sig
Hoppas ni fattar nu vad jag menar
HAN ÄR USEL
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
jenine: Dags att vakna kanske?
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Bright: Helt rätt,man kan nog inte lasta honom ensam,när dom går ut på sportradion och säger att laget uppträder lamt,håglöst och utan aggresivitet så ligger det lika mycket hos dom.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Gust:
matchen e inte över än-.
har ju vänt mot dem förr.
fan upp med hakan för helvete blir inte bättre av att gnäll
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
70 Rodrigues: Asplund hade en räddningsprocent på 50,måste va nån form av rekord.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Fan det är ju 4 poäng vi förlorar idag, målskillnad är inte att underskatta.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Asplund är inte värd all dynga, hela försvarsarbetet verkar ju ha totalhavererat. Men när det gäller Aspen så måste man ändå få undra vad som egentligen hänt med den grabbens utveckling. Man kan i och för sig vända på frågeställningen också: hur kunde han spela i juniorlandslaget för bara några år sen?
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Brynäsvänner, låt oss sluta deppa framför radion/datan. Det blir bara värre..
Nej, ut på krogen och berusa eder.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Dom är inte bättre än så här, det finns inget att skylla på längre! Truppen är om möjligt tunnare än förra säsongen och det finns ju en person som är ansvarig för det.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Lingonben86: Jag kommer ALRDIG att skämmas för att jag är Brynäsare även om det går skit dåligt. Skulle de nu mot all förmodan åka enr till allsvenskan så kommer jag att vara lika stolt för det.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Lingonben86:
Skämmas?
hmm dubbelupp för mig då...
Ängel åzzå

Man ska va stolt över va man e o hålal huvudet högt...
Man vet vilka färger man står för...
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
70 Rodrigues: Jag trodde ärligt talat att Esko var rätt man att få fart på dessa gamla,långtidskontrakterade primadonnorna som verkar tro att man kan lira hockey på en skridsko,men jag har nog haft fel där...fast å andra sidan kanske det var lite mission impossible även för honom.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
70 Rodrigues: Hehe
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
man skäms ju överatt vara brynäsare idag/år
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
De e lungt, dom brukar ju vara skitbra dom sista 10 min!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Finsk sisu, my ass!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Ring nästa målis,nu är det 5-0
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
5-0
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Bissett: Det är just det som är problemet med Brynäs IF som förening, man tror fortfarande att man kan bedriva klubben som man gjorde på 60-70-talet, alla ska få spela och sånt skitsnack.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
nu jävlar vill jag se lite slagsmål som de var för ett par år sedan där typ hela lagen slog då var de BIF-DIF den gången blev de 6 matchstraff kan de inte bli så idag SNÄLLA
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Hur kan man släppa in mål efter 13 sekunder Johan Asplund????
Helt klart ett tjänstefel av Esko/Gunnar att låta honom stå när Ramen har spelat så bra, det är väl ingen social verksamhet dem håller på med!!!

Dagens match är ju körd!!!närmaste programmet:FBK hemma,SSK borta MIF borta, nån som som ser några poäng där??inte jag!!! ska det bli sju raka torskar!!!Kvalserien hägrar!!! nä nu är jag fan lite pessimist, men jag är så knäckt och besviken!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Nu e de jobbigt, jävligt jobbigt.
Bänka ""torsklund" i fortsättningen
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Vet någon om Esko har tagit nån timeout? Nu vet jag att det är många som inte håller med, men jag vill se griniga spelare som inte låter sig förnedras...in och slåss för hedern nu för h-vete. Gör som i slutspelet 93 (tror jag att det var) mot Luleå, in med lite "oviktiga spelare" och mucka, för att få igång lagkänslan.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Måste hålla med allt snack om Asplövet, ok han behöver match träning men nu naär han har släppt in FYRA mål så ska han bara bytas ut.
Aspen kan spela bra en match här och en där men det jag har sätt så är det inte eliteserieklass på honom.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Sylf: Nu startar dom tydligen med Ram i andra,,,kul för honom.
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Bright: Ja.Varför skulle jag inte det ?
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Slutresultatet lär väl bli en 7 eller 8-1 typ. Och så kan vi ju räkna med en fet torsk mot Färjestad också.Fan! det ser ljust ut!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Deas: ska jag vara ärlig så har jag inte varit så här förbannd på länge jag som trodde att Brynäs skulle bli bra i år jo för sig så kan de fortfarande men de jag har svårt att tro de nu
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Å så undrar dom varför det inte kommer någon publik till Gavlerinken! Men hav förtröstan, Karjalainen kommer att lyfta Brynäs spel till nya höjder, han är den perfekte ersättaren för Soling, NOT!!!!!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
4-0 efter första. Helt underbart. Jag fick gjädjefnatt då jag gick ut på swehockey.se
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
nu börjar man fan bli sur! ut med syltryggen o in med ram!!!!
fattar inte varför man byter målvakt när det förövrigt går trögt...!
Kommentera

Sv: Modo-Brynäs
Kom igen nu för helvete, starta ett rallarslagsmål byt målvakt gör nånting. Man kan väl inte låta sig förnedras. Menmen förmodligen är Brynäs match slut 10 -15 minuter före alla andra matcher...Brynäs - världens bästa lag på att spela av en match...
Kommentera

« · 129487 · »