Brynäs IF

723354 inlägg · 7956 ämnen

MoDo-Brynäs

« · 941624 · » Till forumet


Sv: MoDo-Brynäs
Gusten: Ja, byta allt är nog det enda som kan rädda oss från degradering! Dom här mupparna lär inte göra det!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Gusten: Bara att instämma, så genomuselt att man kräks på skiten.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
sylf: Skandal !!!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
StoltBrynäsare: enkelt. Dom är väl bättre än oss. Precis som alla andra lag i den här serien!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Bissett19: Satan så jävla uselt av Brynäs! Ett sånt här lag funkar inte att ställa ut på en ES rink. Om inte Sundlöv agerar NU, så behöver han inte göra det alls. Skeppa hem den lame finnen ikväll!! Köp en MÅLVAKT FÖR HELVETE!!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Bissett19: 3 segrar på 10 hemmamatcher. FYFAN vilka jävla sopor. BYT ALLT!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
HUR FAN KAN VI SLÄPPA IN SÅ MÅNGA MÅL MOT SÖDERTÄLJE??
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
man kan egentligen bara garva åt skiten ..`tack och gonatt.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Ja du Daniel Widing,två öppna mål missade du.

Det var en bedrift.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Tror de är sämre än hälften av de Allsvenska lagen. Så det blir degradering till nästa säsong.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Bissett19: Katastrofen ett faktum.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Lesky:

O Korhonen gör sin obligatoriska tavla.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Lesky: Bara i Läkerolen: Hemmalaget får ett matchstraff, en femminutare och en straff emot sej.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
StoltBrynäsare: Borde det inte vara SSKs tur att få en utvisning?
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Gött!! nu sätter vi tvåan!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Roxio: Bara för det avgör han säkert:-)
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Den här Hautonen, vad såg spelarinköparna i honom? Var det en videoFinne? Snacka om dålig investering.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Gusten: Jag kan sträcka mig till att erkänna att han är hetare än Hansen.....kanske.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
O genast ser det mkt ljusare ut!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Fan va vi är BRA! :-(P)
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Gusten: Det va ju det vi sa! I krysset?
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Gusten:

Bratwurst ?
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
munkas: Förstafemman regerar!! Månsson är het som en varmkorv!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
munkas: Helt rättvist mål av Månsson ;-)
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
AVGÅ: Ja, eller kanske: Här var det fullt med omogna, onyanserade tonårspojkar...
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
munkas: Jag kan fylla i för honom, jag vet vad han kommer att säga...

T ex: "Södertälje är faktiskt ett av Sveriges bästa lag just nu, och det är inte sådana lag som vi ska vinna mot"

Eller varför inte: "Mycket oturligt så vinner Södertälje, men hade bara marginalerna varit med oss så hade vi tagit hem det. Så jämt var det!"

Verkar rimligt va?
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Jajjen: Näe!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
sylf: T.o.m. SSK har plockat in spelare under säsongen. Kan dom inte göra nåt rätt på kansliet?
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Jajjen: Finns inga pengar!!!!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Gusten: ALLT suger! Jag är inte så säker på att det här är årets bottennapp, vänta bara tills dom blir lite mer efter i tabellen och tappar allt uns av värdighet. Den som inte begriper att det här leder till allsvenskan måste va rubbad!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Gusten: Ja, nu fattas det bara ett den förbannade Hugesuge gör entre och börjar försvara eländet...
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
sylf: Jag finner inga ord, man är så föbannad och besviken.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
sylf: På lördag kommer Luleå som är bättre än SSK. Hur fan ska det gå? Vi måste ha in nya spelare om det ska vända.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Seriöst fyfan vad pinsamt. När man äntligen får lite hopp igen om en bruten trend, så spelar killarna såhär? P I N S A M T!

Tycker inte det är konstigt att man tappar tron på detta lag när de gång på gång gör bottennapp av högsta rang ..
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
sylf: 13-27 jösses i helvete vilken tajming att göra årets bottennapp.

Med alla dessa utvisningar och Linds överbelastning i BP så får vi inte se mycket av Brendl heller. Coachningen suger!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
rafalski: Ja, man trodde botten var nådd men det här tar priset! Brynäsarna uppträder skamligt! Finns inte en enda spelare förutom Korhonen som inte ska skämmas och be om ursäkt, men det har dom inte stake till!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Jajjen:
Håller med dig, låt honom sitta på läktaren istället, total värdelös!!!!!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Bland det sämsta jag sett på länge. Kankan tar en korkad utvisning, men vad hade han gjort innan det? spelat byten på 3.5 minut.. felpass.. ja allt.. Hauthonen är precis oduglig han också. För att nämna någon. Korhonen är ende godkände hittills.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Mycket som liknar dom senaste kvalsäsongerna. När det är dags att visa att trenden är bruten så ramlar dom ännu djupare.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
0-2 nu i början av tredje och tack och godnatt. Helvete, måste gå hårifrån. Blir så förbannad.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
sylf: Den absolut sämsta insats jag sett på år och dag, så jävla usla, utan Korhonens storspel hade det lika gärna stått 3-0.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Utvisningarna måste sluta....Man kan inte ha sådana här utvisningspelare....Det håller inte.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Finns det tillräckligt med könsord för att beskriva vad man kännner just nu??
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
TROR FOLK FORTFARANDE ATT DE ÄR MODO VI SPELAR MOT!!!????
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Lesky: Fy fan! Dom knullar oss i arslet.....Yeah! All night long....
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
SSK tog ledningen,BRA! Brynäsarna är inte värda ett stolpskott ens, jävla sopor!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Och ett jävla mål precis i slutet...FAN!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Jajjen: Helt otroligt korkad utvisning, typ samma som Angell fick i lördags, men där mOdOspelaren friades.

Spelet är totalt jävla värdelöst, en skam för klubbmärket och som en pungspark till alla som håller på laget.
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Jajjen: NEJ. Han blir utvisad HELA tiden.....Om han också spelade som Rob Blake när han var 25, men nu......suck. Om vi klarar detta mot alla odds är vi alla fall av med honom!
Kommentera

Sv: MoDo-Brynäs
Har vi råd med en kille som Kankan i laget?
Kommentera

« · 941624 · »