Berka: Rakshani har blivit petad för att han varit usel på slutet. Så även Byström kanske? Hård konkurrens men man petar inte en självskriven back utan anledning.
Men han är kanske skadad? Hur som helst är det kul att eran gullegris får lite motgång.
Gurra88: Hej, har inte följt alla era inlägg ( som tur är) ,men ärligt, av VEM är Byström överskattad, o utnämnd till "Världens bästa Byström "? Av dig, MoDoiter, press elr vem? Senast mot TIK var iaf Hägg INTE bra, så utifrån den matchen enbart är det märkligt att inte Bysse spelar, men KAN ju vara sjukdom elr skada, jag vet inte. OM de nu ställer unge Linus i mål, känns det som om MoDo ger Er ett rejält handicap i kväll!
Förmodar att BIF e laddat, vill ha revansch? Honken hade väl en svart dag, tar han spaden ikv? Kanske urladdn, storseger för BIF?
Hockey är ändå alldeles UNDERBAR!! :-)
Berka:Han har ju inte gjort mål på flertalet matcher och behöver ett wake-up-call!!
Hade Byström varit så suverän hade han varit given i JVM, det var han inte, inte ens när skador uppkom.
Ja men målvakt är ju en helt annan sak. Likaväl som att Hv petat Wesslau för att lufta Gunnarsson för att vara förberedd vid eventuella skador.. Samma sak gäller givetvis Ullmark. Ett av dina sämre försök Berka.
zigge: Inte av alla, och verkligen inte av oss. Men ropats ut i Modoboken som är supertalang vilket jag har mycket svårt att förstå.
I mina ögon är man då självskriven i JVM och även i sitt elitserielag.
Ni möter helt klart Brynäs under rätt period. Såg inte bra ut senast. Bra att Honken får chans att revanschera sig. Det är väl våran chans i matchen att han står på huvudet:)
Får hoppas på lite nerver på Ullmark:)
Berka:
"man petar ibland självskrivna spelare för att testa andra"
men snälla.... vet du inget om laguttagningar? Man använder spelare som är bra, typ....... när dom inte är bra längre blir dom bänkade, helst sålda, annars utlånade, som tredjealternativ frysboxen.
Därefter köper man en eller flera BÄTTRE spelare..... hur svårt kan d va? ;-)
Berka:Är du dum? Så du tror att HV petat Wesslau för att han var dålig? Vad hade hänt med HV om man kört på med Wesslau hela året sen blir han skadad lagom till slutspelet? Kan gå riktigt illa.
Du jämställer alltså målvaktens roll med sistabackens? Klokt.. inte.
Förövrigt en jävla skillnad på att stå i J20 och i allsvenskan än att bara gå rakt in i elitserien, så klokt att ge honom förtroende ifall något händer starkbaum.
Micke sj: Dåligt med stream till hockey tyvärr. Fotboll är ju aldrig några problem, inte ens till allsvenskan.
Kolla om erbjudandet med Bwin/Cmore finns kvar. Kan dock vara svårt att hinna lösa det innan matchstart då det tar någon dag :)
Micke sj:
Kolla om nån av dessa funkar.
http.//www.frombar.tv
På den nedersta vet jag att de sänder ES men inte om de sänder alla matcher varke omgång.
Gurra88: Tack hittar alla andra matcher från Es utom just Modo-Brynäs
Gurra88:
Mitt tips är att kolla senare i kväll innan matscstart om det finns nån. Kan hända att de lägger in sent också.
HappyX3: Kan tänka mig att det är Nordans ljumskar som spökar. Han har inte haft rätta klippet i åkning den senaste tiden, även om han ordinarie skick kanske inte är nån vinthund direkt...
HappyX3:
Enligt Daniel Sandström på GD är Nordan sjuk
Patrik Källstr: Ja eller hur...frågan är om inte det där är ett av de konstigaste mål jag sett. Ritola dumpar bara puck och studsar den snett så in i helvete.
Köp en lott, Ritola...
Tips 5-1 Widing tröstmålar!