Brynäs IF

730584 inlägg · 7961 ämnen

Modo-Brynäs IF

« · 811757 · » Till forumet

Sv: Modo-Brynäs IF
Precis en sån start som vi behöver. Håll tätt i BP nu!
Kommentera

DACKEEEEELLLLLLLLL....
Kommentera

65selander: 0-1 Dacke!!!!!!!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Håller fast att det blir 6-0 till Brynäs.
Kommentera

20 Lindgren: fast egentligen skall det vara 6607 För Modomålisen sågs i korvkön samtidigt som målet föll... Två knäppisar å en Smil päron tack!
Kommentera

GävleLassebedatten:

to 2006•09•28 19:00 Brynäs IF–MoDo HK 4–3 (0–1, 1–1, 2–1, 1–0)
Henrik Malmström, B, hooking 42.11
2–2 Ove Molin (Robert Kristan) 4/5 44.10
6 601 i Läkerol Arena ska alltså vara 6 606?
Kommentera

Jompe: Tyvärr blir det torsk ikväll. Detta grundar jag på:

*Brynäs vinner inte tre raka.
*mOdO förlorar inte tre raka.
*det blir inte 3-3 igen.

Chanserna i procent: 1:a:97% -X:2% -2:a:1%.
Kommentera

Todays games [Line ups]: Ingen 8. Nicholas Angell eller 11. Jonas Almtorp nu heller. Spets in för Salmonsson tillsammans med Dackell och Hansen. Brynäs fortsätter sin offensiva satsning på femton forwards.
Jag vill ha rödmarkering på de tolv startande!
Kommentera

Domarn: Aftonbladet tippar 2-4 i matchen Modo-Brynäs. Oroväckande; nu börjar t o m jag tro på Brynäsförlust ikväll...
Kommentera

Domarn:

Hur ser den tabellen ut?
Bara en liten nyfiken fråga, jag har nämligen inte sett den.

Lät faktiskt rätt intressant...
Kommentera

Poffa: Ser verkligen fram emot säsongen när hela Modo's mytomspunna 73or ska spela i elitserien igen, och dominera och vinna det där SM-guldet. Där kan man snacka framtidsplaner.

Nä Just ja. De kom ju hem. Under lock-out säsongen. Och floppade. När dessutom andra lag fick in ännu större stjärnor, så Real Modo blev en fis i rymden. Real Modo Återtåget på gång?

Snacka om leva i det förgångna. Till och med Modos våta dröm om framtiden ligger redan bakom er!

Håller ni på ett sekel till, kanske ni kan komma ikapp Brynäs i en tabell i alla fall - tabellen över de lag som levererat flest NHL-spelare, Ni lär ju inte vinna nåt mer SM-guld, så sikta på det istället. där ligger ni inte så långt efter.
Kommentera

GävleLasse: "Bedatt" Lasse är trött idag... DEBATT skall det ju vara ;)
Kommentera

Poffa: "65selander: Molin? 6-0? Du går uppenbarligen på hallucinogena droger... ;-)"

Det har ju varit en hel del bedatt om antalet åskådare i LA. Det har visat sig att vara fel publiksiffra ifrån en match mellan Brynäs och Modo. Antalet skall vara 5 fler än redovisat. Detta efter Molins soloprestation i BP...
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Perkele,Timrå har värvat en finne till.
Kommentera

65selander: Ja han har ju inte haft flyt hittills direkt så det är väl på tiden. Avd Kerman ska flyta ;)
Kommentera

65selander: Länken
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Eftersom jag inter ser länken så misstänker jag att den "billige" Keeman skall flyta. Visst vore han bra om han kunde spela back. DIF har nog gjort det bästa klippet men stärnan "Sjöken"
Kommentera

Bissett19: Ja eller en allround skridskostark back på 173 centimeter hade inte heller suttit helt fel. En viktig pusselbit som breddar truppen :)
Kommentera

Bissett19: Inga problem, vi skolar om honom. Lener har redan börjat...
Kommentera

Huss: Inga fler notoriska målskyttar i Brynäs.vi behöver ett par gnuggare till;)
Kommentera

Huss: Tar Michael Sundlövs fax lika lång tid att värma upp som HF:s lamineringsmaskin blir det ingen Kalle på Brynäs spång.

Då ser man
inte röken av Kalle Kerman.
Kommentera

En spelare från Chrunaks frysbox till Boorks dito? Kalle Kerman, en f.d. målskytt av rang. Sundlöv, värm upp faxen.
Kommentera

65selander: Molin? 6-0? Du går uppenbarligen på hallucinogena droger... ;-)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Poffa: Blir ingen hockey, hinner nog inte upp till S-vall. Inte världens snabbaste lastbi l försvaret har hyrt. Du får deppa i din ensamhet när Molin stänker in 6-0 till Brynäs.
Kommentera

Jompe:

Stackars, Arne.

Åk hem till Wikegård och prata galna grisar vet jag.
Där har Ni material till nästa års julsaga...
Kommentera

rackham: Asså jag fick en resa till Sigtuna, med övernattning och allt och det tyckte jag var dödshäftigt.

Sen ställde dom in mötet. Så nu vet jag inte vad ska göra.
Kommentera

Gusten:

Det jävliga är att jag ser ut att bli tvungen att hamra in en resa till Solkusten under våren också.
Fan, det är inte lätt att vara Expeditionsledare nu för tiden, uppdragen bara väller in... = )

Litar dock inte riktigt på spanska Postverket. Paketen tar så mystiska vägar därifrån.

Från USA står det i alla fall Made in Honduras på paketen...
Kommentera

rackham: Ser fram emot nya intressanta "paket" ;)
Kommentera

Gusten:

Hamra på du, nästa resa inbokad.
Crackens hemvist på jorden...

New York.

Vad gör man inte för konsten och en barfota promenad i Central Park...
Kommentera

rackham: Ahaa Selander är inte här och kan rädda ditt lilla beresta skinn! Nuudu! *Hamrar in 6 tumsspikar i en egenhändigt gjord crackhamdocka*
Kommentera

Jompe: Härligt, äntligen lite smack-talk. Nu börjar det ta sig.
Kommentera

Jompe: :)
Kommentera

Poffa: Kanske bäst att du återgår till Modoboken nu. Då stiger den genomsnittliga IQ:n både här och där.
Kommentera

Jompe: Åhh, nu så. Äntligen kom du till min nivå.
Kommentera

Poffa: Nej på den nivå avv intelligens och humor där du är varken kan eller vill vi vara.
Kommentera

Jompe: Jahaaa, ni kan bara inte svara upp på samma sätt.
Kommentera

Poffa: Inte inser humorn? Märker du inte hur alla skrattar åt dina inlägg?
Kommentera

Gusten:

Röker du på lite extra eller har du precis lagt ut ett kontrakt på mig... = )

Selander!
SELANDER!
Kommentera

Jompe: Det är lite tråkigt att sitta här och försöka trissa upp stämningen inför matchen, då vissa inte inser humorn. Tur ni har Selander och Westerlind.
Kommentera

rackham: Ta det lugnt så att han inte spränger sig, stackarn. Det vore ingen vacker syn att se Modo-egot brisera som en spärrballong.
Kommentera

Gusten: "*poff* *poff*"

Aha nu förstår jag vad Modoiten som sitter o Trollar i våran bok gör om dagarna.

*Poffa* *Poffa*

:)
Kommentera

rackham: *poff* *poff*
Kommentera

Poffa:

YES!
YES!
Kommentera

Bissett19: Nej, nej. Jag sa njuta av att se på hockey. Fast det är klart, ni vet ju inte vad det innebär. Brynäs har väl inte spelat något som kan liknas vid hockey under det här årtusendet.
Kommentera

Poffa: Foppa spela hockey??Haha,du är för rolig du!!!
Kommentera

Poffa:

Mera!
Mera!
Kommentera

GävleLasse: Förlust i kväll? Hur är det möjligt, man frågar sig gång på gång.

Vad det gäller Foppa och rulltrappor förstår jag ingenting, ni har väl inte installerat dem på isen? Eller, har ni tänkt låta Sjödin fortsätta även nästa årtusende? Nä, Foppa kommer hem och njuter av att se MODO spela i den arena han varit med och finanserat. Frågan är om han hinner hem innan Brynäs åkt ur. Förmodligen inte.
Kommentera

Gusten:

Det har du redan fått kommer du väl ihåg!
Du har tom fått bilder på tillställningen, men det har du väl glömt...

Du skall inte röka så mycket av det jag skickar dig... ;-)

Kanske var lika bra att min bodyguard Selander stoppade dig lördags... = )
Kommentera

Poffa: Tänk om Modo hade varit lika förutseende att installera rulltrappor, då hade ju en comeback för Floppa varit möjlig. Nu kan han på sin höjd sälja bingolotter utanför konsum.
Kommentera

Poffa:

Ja, men det är ju underbart!

Mera!
Mera!
Kommentera

« · 811757 · »