Davey_22: Nja nu har ju många skränat att raset startar efter varje match...tycker det är märkligt då vi hänger med poängmässigt med övriga lag omkring oss.
Vad är din definition av ras egentligen?
70 Rodrigues: Tror jag svarat förut på det. Jag tycker man ska värva en center och en målvakt. Däremot tror jag inte att det kommer komma ett stort ras som en del andra tror. Tycker vi har bättre bredd i laget än förra säsongen...snart kommer vi få tillbaka lite spelare från skador också.
Zappaholic: Raset börjadeför ett tag sedan faktiskt, spelmässigt har det synts ett tag,ikväll syns det resultatmässigt.
Kvällens trupp har 3 (TRE!) spelare som kan hota Modo.
Redigerad kommentar
Qvarre: Gunde får tar på sig första målet. Djoos får ta på sig andra. Alldeles för klent utlägg.
Satan...3-1 me....timeout ?
Redigerad kommentar
Qvarre: Brodecki mot Hv borta. Blod rinnandes ur käften. Inte ens 2 minuter.
Som vanligt ingen röd linje i domarnas arbete.
Qvarre: Lukas Sahlin (skribenten) får nog gå en kurs i hockeykunskap. Pinsamt att någon är avlönad för att skriva en sådan löjeväckande analys.
Starkt av Brynäs att ha 1-1 efter domarnas mordförsök på matchen.
Dags att börja anfalla och få kompensation.
Undrar varför..... Tomte!
Paus
Modo-Brynäs 1-1
Första perioden är till ända, med ett precis fulltaligt Brynäs. Modo har haft ett massivt övertag, främst i början och har vunnit skotten med 17-8 i första. De har spelat ett mer fartfylt spel och tvingat ut Brynäs på kanterna där det varit otacksamt att anfalla. Samtidigt har Modo stressat fram misstag hos sina motspelare och ffått tack på puckar i hög fart och varit med "mycket trafik framför kassen".
Lukas Sahlin, Fjällräven Center
Redigerad kommentar
Steenm: Faktiskt jävligt märkligt att Rahm fick spela idag, Honken gjorde sin kanske bästa match för säsongen senast...
Tänkte inte ens på det själv först. Skadekänning på Honken ? Annars blir jag orolig över Jonssons fingertoppskänsla.