Brynäs IF

728849 inlägg · 7961 ämnen

MoDo Hockey-Brynäs IF den 12/10-11

« · 1412633 Till forumet

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 12/10-11
70 Rodrigues: Jag förstår inte varför man ska fortsätta och ha 16/39/41 i samma kedja!
Jag ser hällre
10/31/16
33/19/25
41/39/11
12/24/62
Sedan så måste jag säga att Gundersson har spelat mycket bättre när han har spelat ihop med Andersén!
Hoppas TJ forsätter med det!
Kommentera

70 Rodrigues:

jag undrar bara varför spräcka 4L som i genomsnitt varit en av brynäs bästa kedjor och har absolut varit jämnast?

annars kan dom nog laborera med resten, ville du ha berglind eller löf som 7 back ?

löf har väl skött sig hyggligt och berglind var väl inte direkt utmärkande den stund han var i Sundsvall. ung och lovande men om han nu är elitseriemässig vet jag inte.

men det är ju smaken som sagt var den kan vara jävligt olika :)
Kommentera

Så här vill jag se laget ikväll:

Målvakt:
Holmqvist(Svedberg)

Kedjeformationer:

Silfverberg-Järnkrok-Ollas

Lauritzen-Nordqvist-Widing

Granström-Larsson-Johansson

Dackell-Hansen-Lavander

13:e forward: Wännström

Backpar:

Andersén-Jonsson

Sundqvist-Gunderson

Carlsson-Berglind

7:e back: Löf

Sjunde back: Victor Berglind
Kommentera

70 Rodrigues: Den här matchen kan sluta hur som helst... Vågar fan inte tippa den här matchen.
Kommentera

Burken: Hoppas verkligen att TJ och laget har fått ihop grejerna tills imorgon, för det har sannerligen inte varit någon hockeypropaganda de senaste matcherna, TIKmatchen vinner vi på ren o skär tur samt en Honken som var grym.

Tips: 2-4

Mål: Johansson, Silfverberg, Larsson och Gunderson
Kommentera

70 Rodrigues: Det lär inte bli några större förändringar. Dels på grund av att man går kort om folk på backsidan. Annars ser jag gärna att man rör om lite i laget men inte för mycket. Nej, reprisalier för dåliga insatser får man dela ut på annat sätt. Låt Jonsson stanna kvar sist och samla in puckar efter träning nån vecka. Sånt biter alltid hårt på de sk "stjärnorna".

Sen är det givetvis fler som borde få extraträning. Bara att visa vem som bestämmer.
Kommentera

Laget tas tydligen ut imorgon. Kan vi räkna med ytterligare omvaskningar tro?
Kommentera

MoDo Hockey-Brynäs IF den 12/10-11
Imorgon är det dax igen, TJ var ju minst sagt missnöjd med gårdagens insats, undrar vad han har på lager inför morgondagens match?
Kommentera

« · 1412633