70 Rodrigues: Ja det verkar så... Men det känns i alla fall bättre att vinna även fast det är försäsong.
Svedberg känns som en kandidat till förstaspaden. Fast han var väl extra taggad nu när man mötte Modo. Han lär vara den som vaktar kassen i säsongspremiären
70 Rodrigues: "När man vinner så kan man tydligen dra alla slutsatser i världen :-)"
För att inte tala om vilka slutsatser dysterkvistarna drar på en förlust i augusti... :-)
Redigerad kommentar
Huge:Ännu en försäsongsturnering som helt plötsligt verkar vara hyperviktig...
Konstigt att det helt plötsligt blir viktigt när laget vinner.
Det jag tycker är positivt är att Laget verkar ha fåttt igång målskyttet. Det kan vara nog så viktigt med tanke på att vi inte har Markan som målvakt längre.
Det kommer at behövas många mål framåt...
Gurra88: "Han gjorde tre mål mot sundsvall. Vart vill du komma?"
Dit Bissett förmodligen också ville komma: att Gretzky ensam är bättre än hela Modo. Men det visste vi ju redan, eller hur....?
I övrigt och just när du frågade i går kväll, så ville jag bara komma till sovrummet, inget annat....
Huge:Saxat från GD...
"Gävlelagets fjärde mål, fram till 4–1, gjorde Anton Rödin som därmed åter är ensam ledare av Brynäs försäsongsskytteliga"
Jag vet att du var väldigt ironisk men sen var det nyansen ;)
Och återigen...det är fortfarande försäsong. ;)
Wesley: "(men kan Huge ha mutat experterna lite!? hehehe!)"
Avslöjad.... :-/
Tväst:När det gäller målvakterna så verkar de ha hittat rätt den här helgen. Förhoppningsvis så fortsätter de på den inslagna vägen. Dessvärre så är ju problemet med Bjurra att han är väldigt ojämn, JAg har större förhoppningar på Svedberg. Jag får hela tiden känslan av att man tog in Bjurra som en nödlösning. Kanske skulle man har varit lite kall och avvaktat en smula innan man signade honom.
Det får framtiden utvisa.