70 Rodrigues: Tror att vi bärgar 3 viktiga poäng i Ö-vik imorgon.
Honken gör en av säsongens bästa matcher och vinner matchen åt oss medans Gunderson,Järnkrok och Lavander gör målen för oss.
Slutresultat: 1-3
Redigerad kommentar
Hur länge till tar det innan Lars Jonsson lämnar Brynäs, tror ni?
Men vad fan har hänt med Simon Löf?!
Killen har varit "sjuk" i över 1 månad snart?
Saxat från aftonbladet:
Hos gästerna är det fortsatt tunga namn på skadelistan trots att Jonas Nordquist gör comeback. Andreas Dackell och Jakob Silfverberg har fått sällskap av Sebastian Lauritzen. Det fanns ett litet hopp om spel för Lauritzen i kväll men morgonens värmning gav ett negativt besked. Johan Larsson är på JVM och det blir Johan Holmqvist som startar i mål.
Ser inte ut som Sebbe lirar ikväll:-(
Hoppas vi kan skrälla men det blir jävligt tufft!
Med tanke på Lauritzens insats mot LHC sist så kanske det är positivt att han inte spelar idag... ;)
Det är i såna här lägen som det gäller att kliva fram. Det funkar inte att skylla på att vi har en massa spelare borta. Det är nu karaktären prövas. ALLA måste upp!!
Nu tar vi dom!
Brynäs IF | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4th Line | 28. Lindholm, Elias | 24. Hansen, Mads | 29. Molin, Emil | |||||
20. Jonsson, Lars | ||||||||
3rd Line | 62. Lavander, Mats | 31. Granström, Jonathan | 27. Rohdin, Joachim | |||||
9. Andersén, Niclas | 3. Carlsson, Jonathan | |||||||
2nd Line | 17. Wännström, Sebastian | 39. Nordquist, Jonas | 11. Ollas, Jesper | |||||
22. Sundqvist, Jörgen | 14. Ekholm, Mattias | |||||||
1st Line | 25. Johansson, Martin | 19. Järnkrok, Calle | 41. Widing, Daniel | |||||
15. Bertilsson, Simon | 18. Gunderson, Ryan | |||||||
Goalies | 1. Svedberg, Niklas 40. Holmqvist, Johan |
Qvarre: Stackars sate att få på sig den ruskigt fula tröjan...
Nu måste Tommy väcka grabbarna, de har väl dunat in efter den där tillställningen...
Att Modo har matchtempo kommer som vanligt att avgöra. Varför ger spelschemat såna fördelar till vissa lag? Senast var det Linköping som fick stjäla tre poäng.
Det värsta av allt är att man ska behöva lyssna på den gnälliga publiken. Fy fan vad de är enögda. Jävla cykloper hela högen, domarna också för den delen.
Jag är på gnällhumör...
Macahan: Utv varje gång klubba möter hanske........Då lär det bli fullt i utvbåsen!!
Tack Calle!
Macahan: Haha, hela arenan kokar av ilska för att Modo inte får ett fem mot tre läge efter en tripping...han fick ju ett felskär, modoiten.
JAAAAAAA!! Sådärja...skjut på den målvakten. Han släpper flera...
Redigerad kommentar
Zappaholic: Ja, inte mig emot!
Har för övrigt sett minst 75237 tillfällen till mOdO utvisning!
Zappaholic: Nu tar jag mig en kopp Gevalia...härligt grabbar!!!
Får jag dock påminna om vad som brukar hända när Brynäs tar ledningen med ett par mål tidigt i matcherna?
Fy fan vilka fula dräkter Modo har...fy fan.
På onsdag är det äntligen match igen :-) Vad tror ni, får vi tillbaka några spelare, fortsätter den dåliga trenden eller är vi tillbaka på banan igen?
Tips: 3-4 efter str