Brynäs IF

723723 inlägg · 7956 ämnen

Mora IK-Brynäs IF

« · 464885 · » Till forumet


Sv: Mora IK-Brynäs IF
Missat öppet mål av Lind..fan!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Mickis: Bergqvist, släkten är värst, fattas bara att Andersson stänker in ett också!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Snabbt mål nurå! ...dom har ju chanser hela tiden, men dom slarvar ju bara! .. åhh
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Mickis: Tydligen målvaktstavla av Honken!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: godnatt
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Mickis: Vi är ju för fan näst sämst i hela serien när det gäller PP, kanske dax att börja nöta in det på träningarna, till förbannelse!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Fan asså!...SUCK!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
2-0.. =(
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Så var det BP dax igen, nu kommer nog 2:an!!!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jo det är ju det, och det var längesen vi gjorde ett i pp.
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Typiskt..Mora i PP nu.. =(
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Mickis: Fast det är ju bara mål som räknas!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Nja, pp sög verkligen i tisdags, pucken gick runt runt, utan fart och inga bra skottlägen. Fast det låter som det är bättre nu.
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Bra Powerplay! =)
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Mickis: PP nu, nu gör vi 1-1 ????
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jag vill inte vara en dysterkvist, men det känns som om vi kommer att åka på stryk ikväll. Får vi inte mål snart så blir vi nog nollade.
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Jaha, då var det dax för det första BP!!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Kom igen nu för fan Brynäs, gör mål nu!!!!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Skulle vara härligt om det kunde lossna för Soling och Malmström, det är dom värda.
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Bissett19: Misstänkte att swehockey hade skrivit fel, tyckte att det var konstigt att det stod att Sjögren o Björne skulle lira med JJ... Soling o Malmström är väl dom enda som går rakt på mål kan jag tänka??
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Sjögren o Danielsson rullar som ytterforwarspar,bästa linen i första Soling-JJ-Malmström!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Bissett19: Är det som vanligt att dom har svårt att komma in på mål o hamnar nere i hörnorna ala Sedinarna eller?? Hur ser Soling o Malmström ut??
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Bissett19: Sjögren spelar med Johansson o Danielsson va??
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ser matchen på Säsongskortet,Brynäs spelförande laget,Mora giftiga kontringar.Satt bara o väntade på hesa Fredrik när C.Sjögren tog tag i pucken i egen zon o passade till närmsta Moraspelare,1-0!!!BRA SJÖGREN!!!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
11-7 i skott efter 1:a perioden!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
FAAAAAAAAANNNN! 1-0 med 1:13 kvar!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Huge: Vet att ni tittar just nu, men hur der det ut, verkar vara lika svårt som vanligt att måla i PP???
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Mickis: Att det ska vara så förbannat svårt!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ja men det verkar inte bli ikväll.
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
A_x_e_l: Som sagt, dax att förbättra PP statistiken!!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Nytt PP........kom igen nu , nu måste vi sätta 1:en puckusling........annars blir det tungt........vi kommer få utvisningar mot oss snart
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Mickis: Inte en aning, lyssnar tyvärr inte, fungerar ej!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Vem är det som pratar i radion??
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
PP efter 2 min, gör mål nu o visa att ni inte är elitseriens näst sämsta lag i PP!!!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Så där ja, nu kör vi över Mora, kom igen nu Brynäs!!!!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Gusten: Sylf o Westerlind är hemma hos Huge o ser matchen ikväll, hoppas Sylf har med sig hunden bara :-))
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Promenadseger? Är det så det heter nu när vi tackar Sylfs hundpromenader i slutet av matcherna? ;)
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Sorry. i ska vara k.
Det borde servern fatta.
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
[i]Vi med Djurgården är ju igentligen pappor för alla andra lag i Svensk Hockey.[/i]

Jesus:
Insinuerar du att Brynäs och Djurgården har haft ett registerat partnerskap? När då?
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Kära Jesus:
I min värld är definitionen på hur man graderar syskonskaran åldern, och inget annat än åldern.
I din värld är definitionen hur många SM-guld man tagit.

Hur många SM-guld har du tagit, för att kunna vikta dig mot dina syskon. Nej, just det. Ni är bara mellansyskon allihopa.
Eller kan man verkligen räkna ditt SM-guld i fickpingis..?

Amen.
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Missar denna fajt då jag skall avnjuta lite rom samt en god cigarr. Tror på vinst dock, 3-2 till Brynäs. Så jag tror på en tät fajt.
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Då var det 52 min till nedsläpp, blir det en promenadseger eller som så ofta en nagelbitare :-))
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
claesw: va du ska klaga då, du behöver ju inte läsa dessa rader om du inte vill, lill pöjken där =)....
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Patrik321: Efter de bedrövliga inledningarna på de två senaste matcherna är jag riktigt orolig inför kvällens match. Tror och hoppas på bättre tändning för det lär bli åka av. Hoppas att grabbarna jobbar sig till poäng, säger 4-4.
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Jag tror det kommer bli en bra match tack vare två stor spelande lag.
Men men i mitt brynäs hjärta tror jag så klart på brynäs vinst..

3-4

Målgörare:

Brynäs: Timonen, Sjödin, Lind och Wahlberg
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Min pappa har större traktor än vad din pappa har!!
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Jesus:
Tips :sluta med alla särskrivningar! När du skriver mellan brodern får det ju en helt annan betydelse än det du menar: mellanbrodern. Dessutom blir det dj jobbigt att läsa.
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Stigsson: Leksand har större och mer framgångar än er, därför e de mellan brodern =)...

Vi med Djurgården är ju igentligen pappor för alla andra lag i Svensk Hockey. Vi har vunnit mest och vårra klubb märken är bland de mest respektabla i landet och så är vi i folkmun i nästan varje hem.

Det e status det....

Vad är ni =)?
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Jesus: Ni må vara äldst av oss tre men vi är definitivt inte yngre än Leksand.

Desssutom så är väl ni som bäst kusiner och inget annat. :-)
Kommentera

Sv: Mora IK-Brynäs IF
Jesus: Jag beträder att vi skulle vara bröder med Leksand. Och med Mora. Vem har kommit på det? Strömsbro dern?
Kommentera

« · 464885 · »