1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446924 inlägg · 7963 ämnen

MOT KVALSERIEN.......

Sv: MOT KVALSERIEN.......
GävleLasse: Dackell gjorde EN hyfsad insats förra säsongen, premiärmatchen mot Modo. Kanske det är så att bristen på matchtempo är orsaken till skadorna ?

rafalski: Jag fick den känslan att när "dacke" hade pucken att dem körde bilden i Slow Motion,otroligt segt såg det ut!!

Så besviken. Jag hatar att se Brynäs förlora. Nu måste vi skärpa till oss. Jag undrar om jag någonsin sett ett sämre powerplay än det vi hade i fem minuter. Tog ju oss drygt tre minuter att ens ställa upp, suck...

rafalski: Nja Dacke saknar matchtempo efter skadan vilket Boorken sa innan matchen.

Dackell, vilken lirare ! speed, distinkta pass, oj oj oj, den killen kommer nog hamna i NHL nästa år. När Brynäs skickar lönechecken till honom måste de ha samma känsla i kroppen som jag när man hämtar ut bilen efter service, totalblåst. Nej en motivationsresa till Almtuna skulle inte skada.

brynasaren: "anske det, men vi kan vara 3-4 fyra också...."

Säger bara: EN UTOPI!!!!

bradberry: kanske det, men vi kan vara 3-4 fyra också.....

Boström: Håller faktiskt med. Tålamodet slut. Har hela tiden hävdat att det var fel att skicka NA

Boström:
Man bänkar inte sportchefen och tränarens favoritspelare...

Haha.... Inte för att vara taskig, men MoDo gjorde nyss 2-1 med 9 sekunder kvar!

bradberry: BÄNKA SKOOG

brynasaren: Nej men jag skrev om 10 omgångar. Efter 50 kan vi likväl vara 11-12......

bradberry: 9-10 är alla fall inte kvalserien, men jag tror att vi rycker upp oss...Alldeles för tidigt att starta en sån här tråd redan nu

brynasaren: Hur länge till.....? Brynäs program framöver får en att darra. (Förutom Mora på lördag då) Om 10 omgångar ligger Brynäs 9-10..... Tro mig!

bradberry: Tan vad töntigt. Vi ligger ju på slutsplesplats alla fall

90Steen_: Omoget....(?) Såg du matchen ikväll?

Matchen slut .. 3 - 2 .. skitmatch !

bradberry: Peeimisst. Det är ju hela 20 sek kvar

bradberry: Ändå grymmt omoget att skapa den tråden efter 7omg. vi ska ha hopp, inte bara det blir kval !

90Steen_: Vaddå löjligt! Vad har de presterat efter omg. 2?

bradberry: ähh löjligt !!

bradberry:

Det är väl vi Leksingar som borde ha den ;)

MOT KVALSERIEN.......
Startar en ny tråd som jag tycker bör bli aktuell efter kvällens uppträdande.....

« · 593372