Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.
- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.
- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.
- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken.
- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.
Målvakter:
1.Kristoffer Olsson
25.Johan Asplund
Jag tror att Mattias lägger plocken på hyllan, därför tar Brynäs upp junioren Olsson.
Backar:
2.Henrik Petré
3.Daniel Johansson
4.Pär Djoos
7.Tommy Sjödin
8.Henrik Rehnberg
14.Adam Andersson
33.Christer Olsson
?.Junior?
Jag tror att ledningen ger Pekkala sparken och att man därför plockar upp Adam som sjunde back. Man hämtar en junior back från allsvenskan eller Brynäs juniorerna som 8:e back. Sjödin och Olsson blir kvar.
Forwards:
9.Kristoffer Jobs
10.Jonas Soling
11.Andreas Dackell
12.Jonas Floberg
15.Per Mårs
17.Mikael Wahlberg
18.Tony Mårtensson
20.Roger Kyrö
21.Ove Molin
22.Mikko Luovi
23.Björn Danielsson
24.Daniel Rudslätt
27.Johan Lindström
32.Kenneth Bergqvist
38.Janne Larsson
Jag tror att Bissett lägger skridskorna på hyllan och tror därför att Dacke kommer hem och ersätter. Janne övertygas att fortsätta ett år till och arlanda-trion med Rudan, Mårten och Björne fortsätter även dom. När det gäller Wågström o Williams tror jag inte att dom får fortsätta. Ersättare till Wågis kan komma att bli Micke Walle Wahlberg från MoDo som alltid velat avsluta sin karriär i Brynäs. Williams ersättare tror jag Johan Lindström, han har ett så stort Brynäs hjärta att han kommer tillbaka från misslyckandet i Tyskland. Den som jag är mest rädda för att sluta är Kenneth Bergqvist han tycker väl att han får för lite speltid men jag tror att han slutar. Soling o Luovi blir också kvar!
Tränare:
Curre Lundmark
Gunnar Persson
Roger Melin får sluta och in kommer en mycket bra tränare i Curre Lundmark!