Gurra88: Vafan har ni missat att vi har 4 backar borta och möter ES bästa lag på bortaplan?? Dom räcker helt enkelt inte till ... hur fan ska man orka vara kreativ framåt när dom får slita så förbannat i defensiven?
Skylla på Lauritsen och Hansen är ju fan patetiskt, då är det fan mer Nolanders flickväns fel ... jag menar ska det verkligen ta 3-4 dar att klämma ur en unge? 3 timmar efter det att min dotter föddes så satt jag framför teven med matchtröjan på :)
Redigerad kommentar
I deras värld har alla varit bra när vi vunnit och alla värdelösa när vi torskat.
Som sagt: vi tar inte chansen i andra när vi faktiskt har riktigt bra tryck i 2 PP och där missade vi chansen att göra match av det här.
Nu gäller det bara att spela av matchen och undvika fler skador på viktiga spelare. All heder ändå och det var väl mot HV vi egentligen skulle ha tagit nån pinne, vilket hade varit välförtjänt och mer än vad man kunde vänta sig i dom här sista två matcherna.
Bara att hålla tummarna för att Kokko har bra läkkött och att LJ också är tillbaka lite tidigare än vad prognosen visar.