70 Rodrigues:
TJ o spelarna har ställt till den här skiten, i viss mån Sundlöv, men materialet har varit bättre än prestationen de senaste 3 åren, fel strategi, pedagogik och spelarinställning.
Dags för spelarna o förstå budskapet o ligga i tills de spyr, resten av året, för klubbmärket
Zappaholic: Bra med Bulan för han kommer nog inte ta hänsyn till vilket namn och nummer som står på tröjan, presterar du inte så spelar du inte.
Bra att öka trycket på alla spelare...
70 Rodrigues:
Älskar att Bz är en Doer...fan va han har legat i denna säsong...
Zappaholic: Du får väl stämma av med Sven.Savage
Skönt att det händer något, men jag har inte en aning om vad Bulan är för tränartyp!
tjugo8: ÄNTLIGEN !!! Nu händer det något i alla fall. Brynäs kan inte köra med struts-metoden och köra huvudet i sanden och tro att alla problem försvinner av sig själv.
Nu byter man ut tränarna och hoppas på nytändning.
Bra av BZ !!!
Forza Brynäs !
Huge: Är det så när det gäller all demokrati tycker du?
Har Brynäs aldrig agerat fel historiskt? Du har försvarat allt och alla trots att de fått kicken eller blivit utbytta genom ej förnyat förtroende.
OM det nu är så att BZ har varit på Rönnqvist och Bulan om att ta över laget redan nu, vilket pålitliga källor hävdar. Hur stort förtroende har föreningen för TJ? Hur stort förtroende har spelarna?
Allt verkar vara svart eller vitt för dig, precis som vanligt. Du hyllar och lovprisar ända fram tills de gör förändringar. Då hyllar och lovprisar du det med.
Har du ens en egen åsikt om nånting?
Huge:Så att stilla sitta och se på när de leder föreningen i förfall är att pissa på klubbmärket.
Du måste verkligen vara aspirant på en stol i styrelsen. Du verkar ha det rätta virket.
Redigerad kommentar
Huge:Men då ska du väl vända dig till dem och inte till mig.
Jag tycker att det är ett jävligt uttalande av TJ.
Redigerad kommentar
Huge:Du kanske ska googla kontrakt och se vad det innebär.
Däremot, så skulle jag välkomna en tränare som hellre ser till dagsform när laget formeras än vad som står på tröjan. Man har en grund att stå på men är inte heller sen med att skicka signaler om att om man inte är "där" på träningar och match så spelar man inte.
Redigerad kommentar
Powerfade:"Merparten av de som höjt sina röster är medlemmar i Brynäs IF. Men de tycker tydligen att medlemmarnas åsikter är inget man ska lägga energi på."
Den stora majoriteten av medlemmarna är nog kloka nog att överlåta det sportsliga till de som har kompetens för det. Skall medlemmarna in och pilla i verksamheten så skall de ju givetvis i så fall byta ut ledningen som de själva tillsatt och gett mandat att styra föreningen. Vi kan ju gnälla och leka manager men oavsett om vi är medlemmar eller bara fans så har vi ingenting med hur föreningen drivs rent sportsligt att göra. Åsikter kan vi alla ha och vi kan lufta dem här på fotumet men vi har ingenting med det sportsliga i Brynäs att göra, inte ens om vi löst ett medlemsskap, vi får i så fall rösta bort ledningen på årsmötet det är så det fungerar.
Nu tycker jag att vi alla går samman för Brynäs och inte emot som temdensen är här vid motgång.
Powerfade: Trend eller inte men en tränare joppar ju inte bara av sitt uppdrag, jag kan tänka mig att förutom lönen så finns en enorm sammanhållning i gruppen och kärleken till Brynäs förstås också inom gruppen. Man ger inte upp helt enkelt och detsamma gäller ju spelare som inte presterar, inte sjutton bryter de sina kontrakt inte.
Redigerad kommentar