Det vill till att det inte blir fler skador bland anfallarna.
I och med att vi lånat ut Olden och Niinimäki inte spelar
(för att han är skadad eller petad), då har vi enbart
Lööke kvar som extraspelare som håller för SHL.
Om Niinimäki är petad (för gott?), då gäller det att
man hittar en ny klubb till honom och skaffar en
ersättare före den 31 januari (9 hela dagar på sig).
mk: Vet inte vad det är du inte förstår...
Du påstod att Huge skrivit något som han bevisligen inte gjort. Det var det jag påpekade.
Rätta mig om jag inte har fel...
mk:
Såg inte backcheck som ett problem pre-Bulan, inte ens för Niniimäki
Tycker vi ofta blivit översköljda på vår planhalva trots att vi varit samlade, motståndaren tar röd, tar vår blå, inga backar som vågar stå upp...
...o sen får vi långa anfall på oss där vi till slut virrar bort oss eller blir för trötta o så ringer det...
+ det usla box play
tjugo8:
Ja det skulle allt va en omstart som gav eko till resten av truppen..... men inte kan dom väl kicka Jesse utan att Bulan sett han i en enda matchsituation?
Troligaste är väl att han vilar nån småskada.
tjugo8:
Då är det väl troligt att nån annan är på ingång på forwardssidan! Spännande!
tjugo8: Wow vad är det som händer?
STORSTÄDNING GILLAS!!!
Äntligen visas lite jävlaranamma!
Hoppas på en ersättare!
Tycker ändå att Garpen är en av de bättre experterna i allmänhet.
Förstår dock inte snacket om att BZ skulle ha klivit in tidigare och agerat, TJ måste väl ändå få en ärlig chans att räta på skutan när man gemensamt har hamnat på fel kurs.
Fram till förlustraden med 8 raka torskar fanns det ju ändå chansen att förbättra saker och ting, det är väl först därefter som man kunnat kräva att BZ agerar, vilket han ju också gjort.
Det intressanta i nuläget är väl hur man tänker sig framtiden, vad gäller spelidé och vilken riktning laget kommer att ta.
Tror som Garpen att Bulan inte är nån långvarig lösning, om det nu inte visar sig att han är en mkt duktig tränare som är betydligt mer slipad och erfaren än vad Garpen tycks tro.