1150x200-brynasbanner.jpg

NY TRÄNARE NU!!!!!

« · 1297757 · » Till forumet

Sv: NY TRÄNARE NU!!!!!
70 Rodrigues: "arnio: Jag skäms, förlåt, NOT! Dom enda som ska skämmas är laget med personen som är våran sk coach, han ska stå där med den största dumstruten."

Klart att NC och spelarna ska skämmas häcken av sig
Kommentera

Gurra88: "arnio: Skulle inte brynäs vinna idag?"

Det kan man ju inte veta innan, jag trodde det, jag hoppades och jag krävde det men det räckte inte. Sån är idrotten, ibland vinner man och ibland förlorar man. Men mitt Brynäs älskar jag i alla väder. Mot Luleå vinner vi ska du se, 3-2 :-)
Kommentera

arnio: Jag skäms, förlåt, NOT! Dom enda som ska skämmas är laget med personen som är våran sk coach, han ska stå där med den största dumstruten.
Kommentera

Vad hände med pp uppställningen från slutet på förra året? med 5 forwards?
Den funkade ju skapligt har jag för mig.
Men istället för Dixon kanske man kan köra med jonsson, Järnkrok, Kahnberg, Somervouri, Dackell och Dixon har jag för mig att det var som körde då?
Kommentera

arnio: Skulle inte brynäs vinna idag?
Kommentera

Ni som kräver allt och allas avgång och hånar tränare sportchef mfl. kom fan inte tillbaka och jubla efter ett par vinster. Behåll ert hat och försvinn från detta forum, ni är fan inga brynässupportrar, i alla fall inte i motgång. Vet nu ens vad ordet supporter står för?
Man mår fan dåligt av att läsa allt gnäll som finns härinne, vart finns stödet, vart finns kärleken? Ni är säkerligen sådana där som visslar och skriker otrevliga ord riktade mot spelare och ledare under perioder när spelet är dåligt från Brynäs sida.

Skäms på er alla som detta inlägg pissar på!
Kommentera

OM det nu är så att spelarna inte har CZ förtroende så håller det ju givetvis inte..
OM det nu är dax att få detta lag att hålla ut vill jag se Bäcklin i Båset..

Bäcklin tar då upp lite juniorer sätter åt sidan några spelare som väljer att inte stötta honom 100%, här måste hela Brynäs Styrelse så vid Bäcklins sida, den spelare (vad det än står på tröjan, vad et än står i lönespecet) som inte gör allt för Tränaren kan tyvärr inte vara med i laget under en sån här kritisk situation..

jag säger inte att spelare som Rensfeldt, Rohdin mfl är bättre spelare än Dackell och Nordah, men OM det ska bli en omstart så måste det komma in nytt blod i truppen ,spelare som är berädda att satsa ALLT för att få spela!!
samt kommer det upp juniorer brukar det bli en känsla i laget att

'fan nu måste vi skärpa oss vi har många unga med i laget nu jävlar måste JAG göra jobbet.'

OM cz har spelarnas stöd,
OM cz har en plan, låt han fortsätta!

men finns inte dessa punkter idag i Brynäs, prova nått nytt!
kan ju inte gå sämre?
Kommentera

Lindström:

Nu var du snäll mot Nordan,jag skulle påstå att han är klart sämre värvning än Hutten..
Kommentera

Lindström: Ja, Nordan är fan sämre än Hutten!
Kommentera

Lindström: Hutten var ju superstjärna jämfört med Nordquist.....
Kommentera

sylf:Nej i alla dessa "nystarter" som Brynäs har gjort så är det en sak som bestått. Sundlöv.

NY klubbdirre
NY Ordförande
NY styrelse flera ggr
Nya tränare
Ny arena

Men Sundlöv är kvar

Vart är framgångarna?

Kommentera

mattiaskarlgren: Har man inga ambitioner på att vinna, utan bara är nöja med att vara med så blir det såhär.

Att Nordan, Dacke, Rödin, Lauriten mfl inte har presterat bättre än 50% av det man kan kräva av dom utan att få några repressalier för deras usla insatser bevisar ju hur viktigt det är att vara bästis med tränaren.

Sandin och Sundström var dom som tacklades idag, tacken för det? Jo bänken för dom.

Att match efter match behöva se samma spelare inne på PPet och det bara blir bara sämre & sämre.
Ska man då inte som tränare ta tag i det?

Att toppa med samma iskalla killar gång efter annan, med samma dåliga resultat ska man då inte som tränare ta tag i det då?

Bara att inse Nordan är en jätteflopp, en dyr sådan oxå, Hutten klass på han.

Är det inte dags att sända ut TYDLIGA singnaler till spelarna?

Prestera eller riskera att ställas åt sidan, sa inte NC ang Bjurling att det var Elitverksamhet man sysslade med?
Kommentera

Orkar inte längre gonatt mina vänner nä det kan man ju inte få som brynäsare!
Kommentera

GävleLasse: Har svårt att se Dackell som en kille som klampar runt och dominerar i omkl rummet, har även svårt att se att han skulle vara med och ta ut lag etc, han är helt enkelt inte den typen, det vet jag. Sundlöv däremot, som säger sig ha ett så jävla stort BIF-hjärta, måste snart inse att det inte räcker i den här branschen. Han har i stort sett inte lyckats med nånting på 6 år. Hans värvningar talar sitt tydliga spår, även vad gäller tränarbiten!
Kommentera

mattiaskarlgren: Czarnecki använder ju Kahnberg som någon jävla brunkare. Han ska spela i en topp kedja, samt spela PP istället för ex Dackell som inte tillför ett skit.

Förra säsongen hade Kahnberg mer speltid och spelade även lite PP, resultatet var 20 kassar.

Nej då, Czarnecki kör med Dackell, Lauritzen och Nordquist i PP istället.

Kommentera

Jajjen:Han är en statist. De kan lika gärna ställa Gävlebocken i båset.

Han har helt enkelt inte spelarna med sig. Det ser ju vem som helt. Det är precis som under Boorks sista säsong. Det är inte nån i laget som ger allt.

Det ironiska är att Cz inte inser detta och försöker håla skenet uppe och komma med att "vi gör en bra match" efteråt.

Han är utfryst av sina egna spelare och fattarinte ens det. Det förklarar  vilken världsbilld han har.

Kommentera

Jajjen: Absolut. Handskak på de.. men nej, han kommer inte
Kommentera

Jajjen: Självklart. Brynäs betalar lön till spelare som tyvärr är för dåliga. Men samtidigt så är det tränaren som ska försöka få ihop laget rätt och tydligen lyckas han inte..

Men jag tycker att man kan titta på dom lite bättre betalda spelarna i BIF idag..

Dackell, Nordqvist, Kahnberg med flera. Dessa gör tyvärr ingenting för att förtjäna den lön dom har. Vem säger att Sandin, Järnkrok osv inte gör sig mer förtjänta?
Tex allt detta snack om AS spelare som är för dåliga för ES? Jag kan garantera att det finns en hel del spelare i AS som i rätt lag, rätt omgivning och med rätt tränare (som ger förtroende) men framförallt, att spelaren får spela med bra spelare runt omkring sig (Som är likadana i spelstilen) så hittar vi garanterat en jävla bunt som just nu skulle göra det bra mycket bättre än tex Dacke, Nordan, Lauritz, Kahna.
Kommentera

GävleLasse: Ändå klagar du på Czarnecki.
Kommentera

Jajjen: Vad är den gemensamma punkten under 2000-talet?

Det finns två.. Dackell och Sundlöv..

Kommentera

Gurra88: Då räknar jag med att om inte nästa tränare (för han kommer) fixar slutspelsplats, då loggar du ut och släcker ner för gott på den här sidan?
Kommentera

sylf: Åkej. Då har vi alltså Sundlöv och Czarnecki. Hur är det med Boork, Tomas Jonsson, Nokelainen, Persson m.fl.? Kan alla tränare vara så usla? Det har aldrig nån koppling till spelarmaterialet?
Kommentera

Jajjen: Det kan jag..
Kommentera

Jajjen: Sveriges bäste sportchef är ju den som har byggt lagen de senaste 6 åren, han är ju den största boven!
Kommentera

mk: Fixade när det gällde boorken. nån annan kan fan göra nått nån gång
Kommentera

sylf: Du menar att det inte är Czarnecki?
Kommentera

Jajjen: Blir tyvärr oftas så när dom är mer än 2år..
Kommentera

Jajjen: Vilka har de 10 åren byggt lag??
Kommentera

Gurra88: Fixa listan! I´m in!
Kommentera

sylf: Varför har Brynäs sån otur med tränare? För jag antar att det är så det är. Att det är tränarnas fel att Brynäs varit ett bottenlag i snart 10 år.
Kommentera

Gurra88: Han fördärvar klubben just nu och måste bort, sen att jag tror att det inte alls räcker än en annan sak....
Kommentera

Gurra88: Jag är med om du kan garantera att Brynäs blir ett bra elitserielag med en ny tränare.
Kommentera

Återigen.. Spelar ingen roll hur mycket vi gnäller här. CZ sitter kassaskåpssäkert...

Dra igång en lista med namn. för jag antar att det är mer än jag som vill ha bort honom
Kommentera

Dackell 18.30
Nordqvist 14.30
Lauritzen 16.32

I rest my case.
Kommentera

sylf: Sandin och Sundström tyckte jag gjorde det bra idag. Sen tycker jag synd om Kahnberg som inte får spela mer.
Kommentera

Andashockey:

18.30..
Kommentera

Andashockey: Efter 2 minuter hade han 2 minuter iaf ;-)
Det var en riktigt ful bentackling han dela ut, där hade han tur som kom undan med en tvåa.
Kommentera

Andashockey: 58 min, han var utvisad i 2!
Kommentera

Vad hade Dacke för istid idag?
Kommentera

GävleLasse: Blir det så att det skiter sig igen så är det ju fullt naturligt att diskutera ny sportchef, som du säger...vi har försökt komma tillbaks till toppen ett bra tag nu.
Kommentera

Davey_22: Jag skulle vilja se den tränare som kan undvika kvalserien med det här spelarmaterialet. AIK och Brynäs står i en viss särklass "på pappret". Och fan vet om det inte gäller på isen också.
Kommentera

70 Rodrigues: Men är inte du själv med i gruppen?
Kommentera

Davey_22: Ner i AS och börja om? Då kanske till å med Sundlöv inser att han är en genomusel SC?
Kommentera

Jajjen: Det har vi ingen aning om,men det måste till förändringar,hjälper inte att ett skit va NC gör under match,han har kört fast i vissa spelare,tyvärr...
Kommentera

Davey_22:INgen idé att börja om med samma sportchef.. Då måste även han bytas ut. Vi har väl börjat om typ fyra ggr med honom vid rodret nu
Kommentera

Jajjen: Jag tror best case scenario är att vi lyckas undvika KS, Bryter med NC och börjar om resan en jävla gång till....
Kommentera

Säsongen är en kopia av Boorkens sista säsong. Sanslösa genomklappningar, obefintligt försvarsspel, uselt målvaktsspel och en tränare inne på tredje/sista säsongen. Den stora skillnaden är att vi inte har Brendl och Markström. Men ingen kan väl vara överraskad över att Brynäs inte räcker till i år?

Och byta tränare. Brukar det hjälpa?
Kommentera

Gå med i min Facebook grupp SPARKA CZARNECKI, blir vi ett antal medlemmar o pressen får nys om det, då kan det hända grejer. Det brukar hända saker o ting om det står på Facebook :-)
Kommentera

Anders Berg: Han kommer aldrig att lyckas tända spelarna, och skulle han mot förmodan det så vette fan om det räcker!
Kommentera

foppa78: Jag mailar honom ganska ofta faktiskt, å även [email protected]

Ikväll har det blivit tre mail hittills... Å jag konstaterade bara faktum: Sparka tränaren nu! Han lovade ju dessutom 3 poäng innan matchen och han lyckades inte tända spelarna etc.
Kommentera

« · 1297757 · »