Brynäs IF

727643 inlägg · 7961 ämnen

På måndag släpps biljetterna KL 12,00

« · 406973 Till forumet

På måndag släpps biljetterna KL 12,00
Nu är det till att hänga på luren alla som inte är medlemmar,
för dom har redan köpt biljetter.
Modo har beställt 2000 biljetter till den 21 sep.

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: På måndag släpps biljetterna KL 12,00
Lundström 6: Kan det verkligen stämma att motståndarlaget skulle ges 1/3 av det totala antalet biljetter?!
Kommentera

lindberg: eftersom brynäs vanligtvis aldrig fyller Gavlis så ;)
Kommentera

Fanzin: låter märkligt ändå, Brynäs har ju också ett par hemvändare att välkomna och fler än 4000 borde väl det dra tycker man.
Kommentera

lindberg: Om ingen annan köper biljetterna, förköp är förköp Och är inte Brynäsare intreserade av biljetter så då är det bara att sälja dom, men vi har en rejäl borta stå tror att den tar 800st.
Brynäsare divs. Medlemar har kunnat köpa sin biljetter tidigar .

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

lindberg: jora skojade bara med dig. "TIKARE SOM JAG ÄR"

Ja låter hur konstigt som helst, 2000 biljetter är knasigt. 500 ståplatsbiljetter och 500 sittplatsbiljetter skulle mest vara rimligt tycker jag. Hur som helst, i gävle är det fotbollen som hägrar. Seriefinal på SÖndag mot Häcken. Kan bli tokmkt folk på strömvallen.!!!!
Kommentera

Lundström 6: japp vi får väl se när jag ringde och bokade mina (som medlem) sade de att det varit stort intresse. Och till Brynässhopen (som har biljetter from mån) var det också många som ringt och hört sig för, men vem vet det kanske är modoiter hela bunten?! ;-)
Kommentera

Lundström 6: HÖHÖ, tar bortastå 800 personer? aldrig. Timrå var 600 pers i första elitseriematchen för några år sedan. Jag skulle stå där kom dit 10 min innan. Det var fullt. FIck gå och sätta mig. Och de var 550-600 pers. Så 800 tror jag knappast.

Men du det har ju skiftats efter det....hemmastå tar mer än bortastå. Bortastå tar väl bara 500 pers nu? Så måste det vara. Har ju stått på bortastå bra mkt...

FORZA TIMRÅ//GÄVLETIKARE!
Kommentera

Fanzin: gavlerinken har totalt 1000 ståplatser enligt förra säsongens matchprogram. Hemmastå är väl något större än borta, fördelning 400/600 kanske?
Kommentera

lindberg: ja 1000 totalt stå det visste jag. MEn jag vet att de har fått in 500 på bortastå en gång. SÅ jag hade rätt ändå.

Men vadå 2000-400, vart ska resterande 1600 personerna vara? låter knasigt fortfarande!!!
Kommentera

Fanzin: Det stämmer säkert, hur läktarna är byggda och var folk sedan väljer att stå är två helt skilda saker. Klart att folk vill stå på sitt eget lags sida även om det är trångt..;-)
Kommentera

« · 406973