Brynäs IF

727831 inlägg · 7962 ämnen

Resultat

« · 566526 Till forumet

Sv: Resultat
Dream Team: Vore kanon om du gjorde det!
Kommentera

GävleLasse: Det låter inge vidare om det skulle vara så. Får vara slut med attitydsgrejer nu. Och det är väl det Boork försöker göra nåt åt, men det är aldrig bra för laget.
Kommentera

Falken: Pratade precis med Norrtälje. Inte mycket att rapportera, 0-0 i en hittills rätt så dålig hockeymatch. Två trötta lag, vad det verkar, vi får väl se om det tar sig. Jag ska försöka rapportera regelbundet!
Kommentera

Falken: är det bif-tik idag?
Kommentera

Mickis: Men var roligt att höra han sitta och snacka under hela matchen :) Dock synd som du säger att han inte spelede mot Leksand. Malmström, Wahlberg, Spets med backar Kuparinen, Sundqvist var ju bara en stor succé i matchen mot Jokerit.
Kommentera

Mickis: Det var ett konstigt val av Boork att ersätta walle med Björne D.
Det hade ju varit mer "normalt" om Miettinen eller Molin spelat center då de gjort det förr. Miettinen ÄR ju center egentligen.

Kan det ha varit en uppläxning direkt avsedd för walle? Jag tycker att han har visat attitydsproblem på träningen.
Kommentera

GävleLasse: Nä, tycker det var synd att Walle vilade mot leksand.
Kommentera

Mickis: Hehe. Hoppas dom uppdaterar oss lika snabbt som ölen försvinner ;)
Kommentera

Falken: Det ska bli intressant å se om Molin å "di gamle" kan få igång målskyttet.

I matchen mot leksand har jag utnämt Lind till sämsta forward. Han gjorde inte nånting rätt tycker jag.
Kommentera

Falken: Fyllona i hallen skickar nog hem lite info, om det går bra.
Kommentera

Vi får hoppas att det finns någon god själ i vårt avlånga land som kan ge oss rapporter då och då...
Kommentera

Paddan: Det kanske inte är världsklass men man får ju i alla fall reda på vad det står..
Kommentera

Falken: De sänder inte några "hockeysändningar" under helgen. Kanske lika bra det, med tanke på de tidigare insatserna.
Kommentera

GävleLasse: Den enda station som väl kan tänkas sända är väl den där i Norrköping. Någon som har kvar adressen till den?
Kommentera

GävleLasse: Själv så jobbar man och får förlita mig på vad ni kan få fram.
Kommentera

Falken: Är det nån som har en länk till nån station som sänder?
Kommentera

okänd: Hehe. Nu börjar den i alla fall.
Kommentera

Falken: jaha trodde den börja 15:00 :)
Kommentera

okänd: Vår match börjar 16:00!
Kommentera

Resultat
Nån som vet vad det står i matchen som spelas just nu ?
Kommentera

« · 566526