1150x200-brynasbanner.jpg

Rögle Bk-Brynäs IF Söndag 6/4 2008.

« · 1024412 Till forumet

Sv: Rögle Bk-Brynäs IF Söndag 6/4 2008.
Huge: Så underbart gulligt att du försvarahonomm jämt, nästan lika gulligt som det är att du jämt har otur när du tänker.
Kommentera

70 Rodrigues: "Och jag tänker fortsätta med mina åsikter ang Boork, var sig du gillar det eller inte!!"

Jo, vi vet att du kommer att fortsätta ditt papegojliknande rapande om Boork. Och vem bryr sig?

Lite komiskt att du först anklagar honom för att inte kunna erkänna när han gjort fel, samtidigt som du själv inte kan erkänna att du haft fel vad gäller Boork och hans insatser i Brynäs, främst vad gäller att få klubben och framförallt laget på fötter igen. Det är ju de 2 första åren som han ska ha cred för. Att man sen förlängde med honom visade sig vara mindre lyckat men att det inte funkade är nog en aning mer komplicerat än att det enbart skulle vara hans eget fel.
Kommentera

tjugo8:

Det är ju klart,jag var ju inte med.

Live matcher denna säsong:
     v o f
11 2 3 6
Kommentera

70 Rodrigues:

DET ÄR ALDRIG FÖR SENT FÖR ATT DET SKA GÅ ÅT HELVETE...!
Kommentera

Bissett19:
BRYNÄS TILLS JAG DÖR...!!!

bland de bättre hemresorna...
Kommentera

Jompe: Det var Lind som fick den mackan, men stötte den i stolpen. Björne fick ju fram pucken till Brendl. Har jag för mig iaf :-)
Kommentera

Bissett19: "Jompe: Det var nog till Hermans mål du avsedde,jo han är grym den gode Pavel..."

Jag jiddrar om att du menade att paset var till Herman men min första gissning varatt den var till Lind. Fast nu börjar jag fundera på om det är samma pass vi jiddrar om. Sak samma, bingen kallar!
Kommentera

Jompe:

Vad jiddrar du om?
Kommentera

Macahan: Du får gärna tycka att Boork är bra, vad det är som gör att du tycker han är bra vet jag ej, har aldrig sett någon storhet hos den mannen. Tänk att man kan åstadkomma så förbannat lite på så många år, det är fan en gåta.
Kommentera

Bissett19: Från GD: "Ta 5–2 i går till exempel. Brendl slog en perfekt genomskärare från offensiv blå till helt frie Mikael Lind – som slog pucken i stolpen."

Alltså, var det till Lind eller Herman? Faan att man alltid ska ha rätt! :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Har börjat förstått det :-)
Jag accepterar det, tackar gud för att inte alla delar samma uppfattning.
Själv tycker jag Boork är bra, var sig du gillar det eller inte.
Kommentera

65selander: I dag hade han krypit till korset, men bli inte förvånad om det blir ett defensiv Brynäs på söndag. Underbart och se vilken spelglädje det var idag, det var länge sedan, hoppas att dom får fortsätta att vara så spelglada?
Kommentera

Macahan: Och jag tänker fortsätta med mina åsikter ang Boork, var sig du gillar det eller inte!!
Kommentera

70 Rodrigues: Tycker Tomten fixade det bra idag. Gäller att veta när man skall mörka formen :-)

Skulle inte du flyga upp idag?
Du hinner till Rögle isf, bärs på mig
Kommentera

70 Rodrigues: Det har framgått med all tydlighet vart dina åsikter ligger i den frågan.
Kommentera

Bissett19: Ja nu sover man då gott i natt! Snön faller, men vad gör väl det :-)
Kommentera

Bissett19: Och, det är en tomte!!
Kommentera

70 Rodrigues:

Är inte Spyhinken mot Boork full snart?Bara att kolla din historik den senaste veckan...
Kommentera

Bissett19: Spelar Brynäs som ikväll, alltså en rak, enkel, agressiv och offensiv hockey så vinner dom lätt. Om dom går tillbaka till sitt förbannade defensivtänk så är det kört. Man såg hur hela laget växte med Markström i kassen, att inte idioten Boork kan erkänna att han gjorde fel sist är så beklämmande så det finns inte, en människa som inte kan erkäna sina fel är helt borta i min bok.
Kommentera

Rögle Bk-Brynäs IF Söndag 6/4 2008.
Bara att lägga undan Moramatchen som var en dag på jobbet,nu blir det till att åka ner till Ängelholms Ishall o försöka vinna,det är fanemej ingen lätt uppgift,fråga MIF;)

Dem därenere verkar riktigt nöjda med Salle:

Saxat från Helsingborgs dagblad:

"3) Johannes Salmonsson var grym, riktigt grym. Hans ben gick i ett. Och lika ledsen som han var efter förlusten hemma mot Leksand, lika glad var han den här gången. Han verkar allt mer grön-vit."

Kommentera

« · 1024412