Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Sent ute

« · 85448 Till forumet

Sent ute
Jaha ja. Anger klar och skriver Laitinen på så är truppen spikad. Det skulle innebära att Brynäs, som är lika sent ute som vanligt enligt somliga, är först av elitlagen att spika sin trupp. Och vilka skitvärvningar, riktiga medelmåttor som vanligt.
Miettinen - Passningskung betyder att han inte kan skjuta
Ram - Ja, han måste suga eftersom han spelat i Japan. När han var liten var han så kass några år att han fick spela med pojklaget...
Anger - AIK åkte ur, det var nog hans fel, annars skulle de ju inte släppa honom.
Laitinen - Kommer nog till Brynäs för att han är så värdelös att han blivit landsförvisad.

Skämt åsido, jag tycker det ser ut som riktigt bra värvningar. Däremot tycker jag inte att truppen ska spikas än, jag hävdar envist att det fattas en ytterforward fortfarande. Anger må vara bra, men inte så bra att han ersätter både Bissett och Rudslätt, och efter vad som hände i fjol så tycker jag sportkommittén borde bredda truppen lite. Jag tycker att man gott kunde ha plockat in någon lovande ung spelare från nåt annat lag, gärna fylltratten Söderström (fylltratten Ketola var ju riktigt bra när han inte var alltför bakis) eller någon bra div 1-spelare. Bara för att bredda truppen och skapa lite konkurrens om platserna.
Kommentera

« · 85448