Brynäs IF

446095 inlägg · 7961 ämnen

Silly season 18/19

« · 1945289 · » Till forumet

Sv: Silly season 18/19
ellis: om man aldrig behöver bry sej om verkligheten är det en självklar önskan.
Kommentera

Såja Boqvist mål på FRILÄGE kors i taket...
Kommentera

Herregud, Boooooken!!
Vilken nedtagning. Hohoooooo!!!!
Kommentera

Zappaholic: " Vad begär du av laget vi har? "

Världens enklaste svar: Att det ska vara lite bättre än det är.
Kommentera

mattiask: VÄRLDSKLASS.
Kommentera

Huge: Snyggt!
Kommentera

Klass av Boken!!!
Kommentera

Vilken mottagning!
Kommentera

Herrejävlar vilket hockeymål!!!
Kommentera

Jaken: Gör du dig bara dum, eller?
Man behöver faktiskt inte vara nöjd bara för att man inte grinar och gnäller i varje inlägg, som du och andra gör härinne.
Kommentera

Jaken: Du fattar ju inte min poäng:

Du kan inte såga laget match efter match och förklara hur jävla dåliga de är samtidigt som du begär att de ska vara så jävla mycket bättre än vad de är.

Laget ligger i botten. Luleå etta. Vad begär du av laget vi har?
Kommentera

Rumpelstiltskin: positivt i så fall då den skiten verkligen inte behövs i det här landet!!

Mike.F
Kommentera

Zappaholic: Nej, det är jag inte. Det finns ingen tendens till bättring. Fast det är väl just den nöjdheten hos dig och andra samt ledningen som lett till denna långa räcka av taskiga insatser och dåliga värvningar. Eller är det rent av okunskap eller oförmåga?
Kommentera

Jaken: Sluta gnäll då. De kanske spelar på tippen av sin förmåga? Du borde vara nöjd med det...
Kommentera

Charles: Håller med, vi ligger under med 1 mål. Ingen större katastrof direkt.
Det är ju knappast som att Luleå har tokdominerat om man säger så.

Tror nog att Brynäs kan komma upp någon nivå nu i 2a, och vända på steken.
Kommentera

Zappaholic: Ja, de är inge vidare!
Kommentera

Kamratkompaniet vill så gärna vara som Sthlms lagens firmor. Men dom kommer aldrig blir det. NÅGONSIN.

Dom tror sig fånga resten av brynäsarnas sympati, men det kommer aldrig ske. Ge upp och stötta Brynäs istället.
Kommentera

Charles: Håller med. Det finns ett gäng bra sekvenser i passningsspelet i första perioden. Däremot har vi tagit för få skott.

Boqvist och Kellman ser heta ut.
Kommentera

Bra fart för att vara direkt efter uppehåll. Vi är spelförande och skapar tillräckligt för att ha ledningen, Luleå har inte så mkt och deras chanser har mest berott på tillfälligheter. 0-1 känns iaf inte rättvist så här långt.
Annars är det mesta sig likt: samma dödgrävande och gamnackade gnällspikar börjar grina så fort vi hamnar i underläge....
Kommentera

Anders Hansson: Den kedjan för ju rätt mycket när dom är inne på isen iallafall så det kanske är hans uppfattning. Det är ändå tur att vi lyckades få till en av SHL:s bästa kedjor. Rätt sjukt vad Boqvist kan skapa saker på egen hand ibland.
Kommentera

Och Elefalks roll vad var den då? Trodde han skulle få chansen i PP..
Kommentera

Jaken: Med tanke på hur du och några till sågar Brynäs match efter match så undrar jag hur bra ni anser Brynäs bör vara när de möter seriens etta??

Eftersom ni anser att Brynäs är skitdåliga så kan ni inte begära mer än så här...blir ologiskt.
Kommentera

fan vad positiva alla är... som vanligt. jämfört med matcherna innan uppehållet så tycker jag passningarna sitter mycket bättre när man ska ut zon än då. sen är det inte guld och gröna skogar, men fan kan man nog se lite förbättring
Kommentera

Trött hockey...

Bara 3 år till. :)
Kommentera

Vi för matchen säger Kellman.
Kommentera

Forsberg 1978: Ja jävlar va ovän de är med pucken.....
Kommentera

Lindström: spelarna är helt slut efter att ha snickrat om kamratkompaniets förråd i helgen
Kommentera

Lemp: Regel nummer 1 som utomstående betraktare vid konflikter - döm inte förrän du har hört båda sidor. Just saying...
Kommentera

Passen sitter fortfarande klockrent på skridskorna...

Hur är det inte utv?

Sicken skitperiod...... igen...
Kommentera

5 skott på 19 min med ett PP inte ok...
Kommentera

munkas: Inte kommer det att bli nå bättre med detta gäng! Men det är bra att man hissar lager lite internt så säljs det fler biljetter
Kommentera

pekka85: Uppehållet har gjort oss gott! Nya Brynäs IF!
Kommentera

pekka85: Får vi in Malte till laget kommer det se annorlunda ut.
Kommentera

Forsberg 1978: Vi har ett skott på mål första 10 iaf, var lite positiv nu!
Kommentera

Suck.... hönsgård och 0-1
Kommentera

8487: Brynäs kan definitivt sköta detta bättre, däremot agerar Kamratkompaniet som barnungar i varje minsta konflikt.
Kommentera

Forsberg 1978:

Nix, är en klassisk sittplatsräv. Det står ju däremot på deras Facebook, att kk och Brynäs skakat hand på det.
Kommentera

8487: Låter sannolikt att det är Brynäs som är amatörerna... På läktarna finns alltid de som kan mest.
Kommentera

8487: Är du med i KK?
Kommentera

Inkazar:

Kompromissa?

Dom hade ju skakat hand och kommit överens, och Brynäs bryter det direkt. Amatörmässigt.
Kommentera

Måste bara säga en sak.
Faaaaan vad skönt med match igen.😁
Dessa uppehåll tar knäcken på mig.

3-poäng idag sitter mumma.
Plus att"rätt" lag förlorar för Brynäs del.

Tror faktiskt att offensiven kommer att se bättre ut.
Dom verkar ju ha tryckt en hel del på den offensiva biten på träningarna under uppehållet.

Samt kanske minimera skott mot eget mål från skottsektorn,det skulle vara kalasbra.
Kommentera

Anders Hansson: som jag sagt tidigare. Jag får kväljningar av en ”supporterförening” som ser sig själva stå över föreningen.

Visst kan Brynäs sköta vissa saker bättre. Men nog fan borde KK kunna kompromissa också när dom kräver att Brynäs ska göra det.
Kommentera

8399: Det har väl du å andra sidan varit redan innan det här?
Kommentera

Anders Hansson: Jävligt Trött på Töntarna nu
Kommentera

Jacob vet vad som gäller ikväll:
youtu.be/9cDe8mkkImk?t=233
Kommentera

8656: hoppas han används i PP ist för antingen Nilsson i första eller Rhodin i andra. Han kan kanske användas i den höga skottsektorn, den ytan skulle vi kunna utnyttja mer i främst PP.
Kommentera

Sv: Silly season 18/19 Kommentera

Johannes Hedberg: Av det jag sett så har inte alls Bjurström de kvaliteerna jag eftersöker till en toppkedja. Då känns tom Forslund mer intressant för mig, dels med sin fart men även att han visat med mindre medel att han kan göra poäng ÄVEN om det självklart inte är jättemycket.
Kommentera

mattiask: jag ser hellre Bjurström än Elefalk i andra.

Men ja, spännande vem än av dem det blir.
Kommentera

« · 1945289 · »