Brynäs IF

727372 inlägg · 7960 ämnen

Simon Skoog klar för Brynäs

« · 585548 Till forumet

Sv: Simon Skoog klar för Brynäs
Mickis: Ja kan vara bra med konkurrens men det känns ändå tryggt om man kan ha 4 ihopspelta backpar istället för att rotera som senaste året
Kommentera

Liljegren: Får hoppas på att Boorken kör samma inställning till backarna som han kör med målvakterna.
Kommentera

Huge: Men vem ska petas? Andersson? Öhrstedt lär ju inte hänga löst och inte Sjödda, Kupan, Casse, Sunkan, Johansson heller. Andersson eller Lavins bänkad? Jag säger Andersson!
Kommentera

Huge: Efter några års kräftgång måste det vara kul att vara BIF:are igen? Grattis till en härlig inledning på säsongen och eftersom ni verkar ha flyt i år kommer säkert värvningen av Skoog visa sig vara årets värvning när säsongen summeras. När det gäller mitt eget TIK verkar det mesta gå i baklås i år. Alla drar o Nubben är handlingsförlamad. Regnar inte precis manna över oss i år....
Kommentera

Falken: Ja, jag undrar om vi inte gjort ett riktigt klipp här.
Har för mig att Skoog gjort bra ifrån sig i HV tidigare.
Ett perfekt objekt för Boorken att forma till en fullfjädrad toppback...
Kommentera

Huge: Håller med dig. Ung och stor back som säkert kan bli ett bra nyförvärv till Brynäs. Bra att han skrivit på för två säsonger.
Kommentera

Falken: Skoog tror jag på. Stor och stark och kommer väl till pass redan på tisdag mot SSK.
Är nog iaf spelsugen som fan....
Kommentera

Falken: Mmm, du har säkert rätt, skulle inte förvåna om vi tar en spelare som inte fick kontrakt borta i NHL...
Kommentera

brynästigern: Skulle inte förvåna mig om Sundlöv letar efter en forward. Vi hade ju cirka 2,5 miljoner att handla en back får och så har vi köpt två backar och säkert en del slantar kvar till en forward. Men det är ju bara att vänta och se. Vi har ju börjat serien utmärkt.
Kommentera

Makkan: Yeesss! Härligt med ännu en seger. Lyssnade på radiosporten och enligt Herr Strandberg var DIF bättre än Brynäs, men vi vann trots allt. Simon Skoog? Kan kanske vara ett bra förvärv, även om jag personligen trodde på en ny forward...
SSK i nästa lär bli tufft, de är säkert riktigt revanschsugna efter utskåpningen mot Frölunda.
Kommentera

Makkan: Ska han gå in istället för Andersson kanske?
Kommentera

Mickis:

Jag misstänker att laget är färdigt nu om vi inte får några svåra skador.
Kommentera

Makkan: jaha! Är det färdigvärvat nu tro?
Kommentera

« · 585548