Brynäs IF

728003 inlägg · 7962 ämnen

Skellefteå AIK - Brynäs IF, 21/1 2010

« · 1229456 Till forumet

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF, 21/1 2010
arnio:

Tror matchen avbryts för att Rödin och Gurra ligger och brottas på isen.
Kommentera

wikström:

1-5

MOLIN GGR 5
Kommentera

wikström: 2-1 till brynäs idag, dixon och kahnberg nätar
Kommentera

wikström: Jasså det tycker du? Du har inte sett hönsgården i försvarszon. Utan Markan hade vi inte varit i näreheten av ett slutspel. Så medias Markström är befogad. Vi har helt enkelt elitseriens i särklass bästa målvakt.
Kommentera

Qvarre: Du kanske har rätt, även om jag tycker att media förstorar upp den där bilden avsevärt. Markström är bra, riktigt bra men tror inte våra vinster bara har med Markström som målvakt att göra, det såg vi ju garanterat när Markan var på Jvm, tror snarare att de är hela lagets kämpa glöd som gör saken! Därav tror jag inte att det skulle förminska vinst chansen så mycket om läck stog!!

Huss: Eller en vinst i kväll och att Storpubliken får se ett lag med skälvförtroende på lördag ;)
Kommentera

wikström: Dags för rekyl, 3-2 till SAIK efter förlängning. Då blir det revanchsugna herrar på lördag, vilket är bra inför storpubliken.
Kommentera

wikström:

Hela världen skulle det inte vara men tror att segerchansen minskar en del om så skulle vara fallet. Läck är bra men Markström är allt som oftast demoniskt bra.
Kommentera

65selander: Skulle väl inte vara hela världen om Läck får stå heller enligt mig....

Själv tror ja på 1-3 i kväll efter mål av Juuso, Molin och Järnkrok!
Kommentera

Skellefteå AIK - Brynäs IF, 21/1 2010

Ang den heta pucken Rödins matchande o s v så är han 13:e FW ikväll.

Läste också på gd.se att Markan lämnade träningen igår ca 30 min tidigare p g a känningar men de skrev inte vad han hade ont någonstans, förhoppningsvis så mörkar dom inget eftersom han skall spela.

...Jacob Markström klev av träningen i går med en halvtimme kvar eftersom han fick lite ont efter en övning. Var han fick ont ville ingen tala om – men det ska inte vara någon fara för spel.

Det blir en tuff match däruppe men tror på siffrorna 2-4, Brynäs gör mål i öppen kasse 19:25 i 3:e.

Kommentera

« · 1229456