Huge: Nej, men chansen finns fortfarande. Därför hoppas jag att man inte "slarvar" bort denna säsong, nästa säsong tror jag kommer bli sämre än denna. Så, har man möjlighet att förstärka laget och orkar grabbarna tända till ännu lite mer i varje match, ja, då är min önskan att man gör så.
Sundlöv, Tommy Jonsson, Silfverberg & Co.; slarva inte bort den här säsongen nu!
Ganska tight!!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tompap71:Precis.. Man kan inte räkna antal skott iom att många är bara nedlägg för att få tekning i offensiv zon.
Däremot så tycker jag Brynäs hade svårt att komma till riktigt heta avslut idag. Vi får vara glada för den pinne vi fick med oss.
70 Rodrigues:
Och hur många av de där 33 kan man kalla skott egentligen?
Trist! De hade inte marginalerna med sig idag, boysen. Samtidigt tycker jag tendensen blir mer och mer tydlig att det saknas en och annan riktigt bra målskytt i laget. Däremot inte så mycket att klandra på försvarsspelet i dag heller. Jag är aldirg nöjd när de inte vinner, men eftersom jag befarade en tydlig förlust idag var väl en poäng ok i alla fall.
Qvarre: Skellefteå vinner för att dom har en brynäsare i målet. När kommer han hem?
Hade vi lirat så här mot sillstryparna hade vi haft tre poäng till.
Kul att man aldrig är nöjd :)
Jajjen:Vafan var Nordan så jävla slut att han inte ens orkar åka fram till mål så ska han INTE lägga nån straff.
70 Rodrigues: "missade"
Han är så jävla korkad att han inte kan räkna!
70 Rodrigues: Istället för utv på en lappjävel gör dom 1-1.
Förbannade jävla domarsvin!
Burken:Amen!
Men hur Dacke ev ska kunna ta en plats i Biif nu är en gåta. Kanske lite "lyxigt" at ha en spelare på bänken som bara ska spela BP?!
Silver visade hur man lurar upp en back på läktaren och vidare ut på parkeringen!!