Brynäs IF

724923 inlägg · 7959 ämnen

Skellefteå AIK-Brynäs IF

« · 263669 · » Till forumet


Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
t0rre: Om LHC skulle torska vilket liv det skulle bli. Vänd på allt, hur skulle man reagera om BIF var i LHC:s situation? Ta en klunk till av bubbelvinet, Persson!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Målisen: Japp om de söker utmaningar så lär dom ju vara helnöjda ;)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Gunnar Persson säger att det är uselt och förjävla dåligt!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Malmström, Casselstål och Lind!

Borde vara Bertuzzi, Hejduk och Forsberg.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Måste kännas kul för dom spelare som skrivit kontrakt med Brynäs nu:-)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Hade hoppats få ett positivt slutintryck ändå av den här mardrömssäsongen, men nu vete...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: Japp 2 max 3mål vore "okej" men detta usch
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Det är lugnt, det är bara 34-11 i skott efter två perioder. De vänder i sista...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Exakt.Det räckte väl med säsongen som sådan.Nu kommer hela Sverige att skratta åt dom.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lilljanne: Men SAIK är ju grymt bra hemma o ni har ju egentligen inget att spela för...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
2-9 Paus! periodsiffror 3-1 6-1
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Mot ett allsvenskt lag? Aldrig!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf:Vägrar slå på TV:n o kolla in skiten. Va fan ska dom säga till sitt försvar imorron????????
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
I säsongens elfte timma skämmer Brynäs ut sig inför hela hockey-Sverige. Som om det inte räckt med all skit som tidigare hänt under säsongen...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
En fråga! När förlorade Brynäs med 2-siffrigt sist?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Fy fan va less jag blir på den här jävla klubben.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: Känns viktigt att Linköping fixar det här nu. Ingen höjdare om Brynäs sumpar elitseriekontraktet åt dom. Jag kan lätt föreställa mej hur jag skulle reagera i deras brallor.
Kommentera


Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
RavenLord: En förlust med ett par mål hade jag inte sagt nåt om.Men det här ..... Har föreningen nån självkritik går man ut och ber om ursäkt och betalar tillbaka till dom som åkt upp.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Ja nog fan är det dåligt av BIF men de klappar tydligen ihop helt nu efter att ha spelat ca 30-40 matcher som varit livsviktiga före den här ;) och kanske inte så konstigt om de inte orkat hämta motivation och krafter för den här matchen....men sån här STOR förlust näää det trodde jag då inte.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Håller med,det här kastar en JÄVLIGT mörk skugga över Brynäs som klubb.Ett riktigt jävla lågvattenmärke.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Är det nått skämt uppe i lapphelvete eller?
Tyckte Gunnar sa att dom skulle avsluta serien på ett bra sett!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: Jag hade tagit en förlust ikväll med ett eller högst två mål. Men det här är så bedrövligt så man vill inte visa sig i morrn...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright: Dom sågar Brynäs IF som förening o ställer frågan hur Brynäs skulle reagera om dom var i LHC situation och LHC uppträde på det här viset. Tycker att Gunnar Persson ska gå ut i tidningarna imorgon o be om ursäkt för det här pinsama uppträdandet!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Fy f-n vad pinsamt!!! och vilket hån mot de Brynässupportrar som åkt upp till skellefteå. Förutom skammen borde spelarna betala deras resa ur egen ficka..
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Bright:Näe,det här är bara ett kvitto på att det behövs klasspelare till nästa år.Det här är ju för helvete ett hån.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Strozzi: Det här glömmer i alla fall inte jag i första taget. Det är så skamligt och så dåligt så det finns inte...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Allsvenska laget aik klev ihop efter utskåpningen mot allsvenska laget rögle i förra omgången (hämtade in 0-6 till 5-6). Intressant att se om elitserielaget Brynäs har samma stake som allsvenskarna aik.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
aphac: Håller med den som skrev att hela heltsintrycket av kvalet blir totalt skamfilat av kvällens "insats". Det här visar hur oerhört tunn trupp Brynäs har. Några ordinarie borta och allt bara faller pladask. Brynäs kanske inte är elitserievärdigt, trots allt...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
aphac: Absolut,jag blir skitförbannad,så här får man inte uppträda.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
1-8 i num överläge för Brynäs
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Persson är en riktig Einstein.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Sylf: Det blir det här som media och andra kommer att komma ihåg från KS-03.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Clarence: Helt klart.Det här kastar en jävla skamfläck över hela skiten.Utspelade av ett gäng renskötare.Lahti kan fara åt helvete,han duger inte ens till att döma på den här nivån
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
tur att fotbollen börjar nu... så kan man "glömma forget"
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Lutar åt säsongens största förlust. Mot ett allsvenskt gäng!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Rögle slå LHC nudå så SAIK har möjlighet att ta sig till Elitserien nu när de slår BIF....vill ha med SAIK upp inte LHC
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Kommentatorerna är förbannade på Brynäs uppträdande, dom tycker att det är dåligt och att dom spelar bort sin egen heder i denna match och att Brynäs har ett ansvar gentemot sin kollega LHC att ändå försöka spela hockey! Geniet Persson tog timeout efter 1-7 målet!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Även om LHC fixar detta på egen hand så SUGER BIF:s uppträdande i SK-Å. Fy fan vad dåligt.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det här är ju pinsamt.Jävla divor.Kämpa för i helvete.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Har ni ställt Gunnar i målet?

:(
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Strozzi: måste rätta mig själv här.. lundsröm är ju på landskampläger.. =)

Men visst är d väl ändå en bedrövlig insats? ja skäms..
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
aphac: Det här kastar en stor skamlig fläck över hela kvalserieäventyret. Gonatt!g
Kommentera


Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Brynäsare blir neddragna o hakade i parti o minut men det skiter Lahti fullständigt i!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ser jag den där jävla finnen ute och gå kör jag över honom direkt.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Förvånande att vi inte spöar saik även om vi bara lirar med ett B-lag. Ännu ett tecken på Elitseriens förfall.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Vilka divor!!! Jag skäms!
Kommentera


Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF
Strozzi: MAn behöver ite skämma ut sig för det!!!!
Kommentera

« · 263669 · »