Gurra88: "såga då inte andras orsaker till att inte närvara på matchen"
Och när har jag sågat nån som har en bra förklaring till att inte närvara?
Vi talar om vår tatuerade vän som inte ville närvara därför att "vi spelar för dåligt och kommer ändå att förlora"
Så motiverar bara en ÄKTA medgångssupporter sitt val att avstå från att närvara.
Att DU tycker det är en bra förklaring förstår jag, medgångare som du själv är.
Gurra88: "du ska förstås på matchen?"
Nä, jag har ingen möjlighet.
Hur så?
Gurra88: Ok, vi kontrollerade inte matchen i exakt 60 minuter, men det känns som lite hårklyverier. Ska vi enas om att vi kontrollerade matchen mer än vad SAIK gjorde då, så kanske alla blir lite nöjda och glada...
Slajsarn: Men kom igen nu, du tycks glömma att SAIK förmodligen har ES starkaste offensiv. Att leda med 4-1 i deras lada, tappa till 4-3 i slutet på andra, stå emot fint i tredje, jobba så pass stenhårt så de drar på sig utvisningar och sen avgöra i tom kasse. Fem mål på bortaplan mot SAIK, tre poäng...vad mer begär du egentligen?
Herregud...
Rossa: En sträckning på Honken och eventuellt operation på Bertilsson. Om Bertilsson blir borta ett tag måste en back in. Det behöver inte vara någon stjärna, det räcker med en stabil back.
Anders Forsberg hyllade och sågade Järnkrok på presskonferancen. Först säger han att man måste ligga nära honom hela tiden. Sen att Brynäs kommer få nytta av honom i många år eftersom han kommer hem efter ett halvår i nordamerika.
Huge:"Ja, du och övriga läktarcoacher är förstås bättre lämpade att avgöra en sån sak.
Vad är det mer som du är expert på?"
Herregud vilken retorik, WOW
1. Tappar man en 4-1 ledning til 4-3 under en halv period så har man jävlar inte varit bra "rakt igenom"
2. Gör man inte mål på i princip 6 raka minuters PP så har man inte gjort det bra.
Så enkelt är det. Men jag förstår hur du tänker. Du jobbar ju för SL och de är ju knappast kända för att ha självkritik så du blir nog chef där snart.
Med den retoriken och självkritiken så är du en självklar repreresentant för det företaget.
Bara sett målen ikväll, p g a arbete. Men pallar inte bry mig om hur spelet såg ut. Jag konstaterar att grabbarna åkte upp och slog ett förmodligen hungrigt Skellefteå.
Älska Brynäs IF.
Slajsarn: Möjligen lite kryddat med "riktigt" och "rakt igenom", men sammantaget gör Brynäs en bra bortamatch. Dessutom har vi hyfsad kontroll på Skellefteå i stora delar av matchen, bara i vissa sekvenser som de får lite tryck.
Förstår inte vad du är så upprörd över!?
70 Rodrigues:Jag undrar om Janne Larsson såg samma match som vi andra?
Saxt ur AB:
"– Vi gör en riktigt bra match rakt igenom och har bra kontroll, säger Brynäs assisterande tränare Jan Larsson till C More."
Gurra88:
Tål du inte sanningen? Allt handlar inte om järnkrok i Brynäs, det fattar till och med en leksing, som JAG !!!!!
Gurra88: "Järnkrok äger Elitserien."
njaa, men han är absolut inte dålig ;)
har varken gjort mest mål eller flest assist och ligger på -3
Järnkrok äger elitserien.
För övrigt 3 oerhört sköna poäng.
Roligast i dag är dock när Pillertrillaren duckar för 3-4 målet. Va fan???:P
Oerhört skön seger. Känns dock för jävligt att Honken är gjord av glas. Går inte gärna in i ett slutspel med Rahm som backup när Honken tvingas till vila.
Rögle/Timrå väntar hemma. 6 poäng är ett m-å-s-t-e! Skulle vara ruskigt gött att gå in i uppehållet med 5 segrar av 6 senaste och 54 poäng.
Redigerad kommentar
Fan vad skönt, dettrodde jag verkligen inför sista perioden. Rahm såg stablit ut i sista på det han fick att göra. Fattar inte varför SAIK körde på i 3:e som de gjorde i slutet av 2:a perioden.
Grymt gott med 3: pinnar och hoppas verkligen att det inte är något allvarligt med Honken och Bertilsson bara.
Den här matchen blev lite för jämn sett till hur vi drog ifrån till 4-1
Men sköna 3 poäng :-)
Nordan? Hade han tippat på SAIK? Att han inte blir bänkas efter sin insts och istället får fortsätta i PP verkar konstigt.
Vad har du själv för anledning att missa detta jippo?