Brynäs IF

723687 inlägg · 7956 ämnen

Skellefteå AIK - Brynäs IF

« · 920840 · » Till forumet


Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
sylf:

Nä idag var han tragisk.

Godkänt till Dackell,Widing,Hansen,Kankaperää o Molin.


Resten är under isen.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Jajjen: Inte ens en sån som Sjödda går att känna igen!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
StoltBrynäsare: Det handlar om att ta konsekvenserna av sitt handlande. Kolla vad vi håller på med. Vi åker land och rike runt som torra skinn och aktiverar alla lag som inte vaknat ännu.
Renberg säger att han inte ens vet varför dom vaknade upp i dag. - Mmmm vad tror du?
Det finns nåt som är större än enstaka spelare och tränare - klubben och dess historia. Det är helt ohållbart och dessutom förnedrande att skända de spelare som i klubbens historia givit ALLT för föra Brynäs stolta färger till SM-guld.
Okej då, han kan få en chans att försöka reda ut det här, och ska man se lite historiskt så kanske inte loppet är kört ännu. (Men jag har inga större förhoppningar.)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Försvarsspelet finns ju inte. Hur fan ska dom hitta tillbaka till grunderna?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
StoltBrynäsare: Ett bra lag, va fan ar det man missat egentligen? Sparka honom sa langt det gar!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
StoltBrynäsare: Jag tror att tränarbyte skulle kunna ha stor effekt för Brynäs. Större än de flesta tränarbyten... De flesta tränarna som får sparken sysslar inte med lika solklara idiotdrag som Boork gör. En tränare (läs Wayne Fleming) som exempelvis kan se vilken sopa DJ är, är ju på intet sätt en supertränare, men väl tillräckligt kompetent för att göra Brynäs till ett bättre lag.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
StoltBrynäsare: "Det var ju trots allt han som gjorde Brynäs till ett bra lag igen."

När var det?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Kung_Sjödin: Att ge Boorken kicken nu skulle fördärva för Brynäs något fruktansvärt. Jag ger boork 100 % förtroende att ta oss ur den här skiten. Det var ju trots allt han som gjorde Brynäs till ett bra lag igen. Att sparka han vore inte bra för klubben som skulle få en enorm skandalstämpel över sig. Det är även väldigt sällan tränarbyten ger någon utdelning över huvudtaget.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Ser bra ut:

1 HV 71 6 4 1 1 0 21- 18 13
2 Modo 7 4 0 3 0 22- 26 12
3 Färjesta 5 3 1 1 0 24- 17 10
4 Skelleft 6 3 1 2 0 18- 14 10
5 Timrå 6 2 2 2 1 17- 13 9
6 Frölunda 6 3 0 3 0 16- 18 9
7 Linköpin 6 3 0 3 0 18- 22 9
8 Södertäl 7 3 0 4 0 13- 17 9
9 Mora 6 3 0 3 0 15- 20 9
10 Djurgård 6 2 1 3 0 19- 16 7
11 Brynäs 7 2 0 5 0 24- 21 6
12 Luleå 6 2 0 4 0 15- 20 6
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Kung_Sjödin: Wikegård..?? Skulle kunna vara ett alt. men tror knappast han skulle bli aktuell för Brynäs. Han trivs nog ypperligt med den tillvaro han har just nu.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
sylf: Får hoppas att Angell tar DJ's plats. Nä fy f-n nu blir det till att försöka sova så att man kan göra ett gott jobb i morgon.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Kung_Sjödin: Håller med där. fortfarande ingen seger på lördag vid 17,30 tiden så får föreningen agera.Nåt måste hända!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
sylf: Citat:

"Ingen katastrof i spelet"
"Lite energitapp"

Milde himmel!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Jajjen: "Hur ska han kunna bjuda in Brendl igen?"

Det där är nog inget att bry sig om,nästa match är båda med igen.Det ligger ju bara i den strategi han lagt upp.Ingen av dom har ju varit bra heller så det spelar ingen roll.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
70 Rodrigues: Ingen Boork intervju på Canal+ i alla fall. Men det spelar ingen roll, jag vet vad han skulle ha sagt ändå. Hans äger alltid samma sak, oavsett hur matchbilden sett ut.

Vad tror ni om det här?
(För 5 år sedan trodde jag aldrig jag skulle säga nåt sånt här.)

Skicka bort Boorken i vanära och betala Wikegård en lön han inte kan tacka nej till!
Karln för ju Brynäs-propaganda varenda hockey-kväll och är bevisat skicklig som tränare. (Just nu så visades Krobbe)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Bissett19: Ja,det är en jävla gåta! Boork drar sig inte för nånting. En del spelare kan bli bänkade/petade trots att dom spelat bra. Men den där jävla DJ kan göra bort sig i match efter match och ändå få 110% förtroende. Hur många mål har karln varit orsak till? 6-7?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
rafalski:

Har vi ingen seger efter Moramatchen på Lördag,då tycker jag det är dax att att avgå.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
sylf: Jadu, jag begriper mig inte på den här coachingen. Andersén storspelar i flera matcher i rad och blir bänkad, för att Boork ska spela två offensiva backar (DJ och Hietanen) tillsammans. Och mitt i allt detta ligger en va de, dvs DJ, direkt bakom minst ett baklängesmål i precis varje match han spelar.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
wap.hockeysnack.com
Ett lag helt utan självförtroende, nu måste det bli vinst i nästa match annars bör nog Boorken avgå.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
VBgr: "Boork har trixat o donat sönder Brynäs. Varken spelare lr fans lr media lr förening lr någon förutom Boork själv vet vad fan som håller på att ske"

Huge har rikskoll :-)
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
En hockeyspelares psyke är bräckligare än en våris i juni. Börjar dom tjura kollektivt då vete fan. Hur Boork ska vända det här vet nog ingen. Han kan ju knappast straffa hela laget mot DIF. Hur ska han kunna bjuda in Brendl igen?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
mk: Kan kanske bero på att det inte finns något positivt att skriva om, eller vad tror du?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Då får man gå till jobbet med nerböjt huvud och skamm i kroppen i morgon också när SSK:are. Lhc:are, Hv:are och annat bös får fortsätta att häckla oss Brynässare.
Trodde den tiden var förbi, men icke icke.
FY FAN finns det ingen som kan visa hjärta och kämpa till sig lte poäng.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
sylf:

Stats på D.J idag:

 3Daniel JohanssonLD00-31018:48


Man undrar när Leffe ska öppna ögonen???
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Peja: Antagligen för att DJ skulle dubblera.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
mk: Tror inte det var nån här inne som skrev nåt negtivt efter de första 2 matcherna,vad kan det bero på?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Varför fick inte Andersén komma in när Hietanen fick matchstraff?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Jaha det var nån som sa; Bara till att bryta ihop å komma igen nu..........
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Gusten: Om du snackar så här om Brynäs så vill jag aldrig läsa dina jävla inlägg här inne mer.Säg upp ditt medlemskap.Är så trött på dessa nissar som aldrig skriver något positivt om Brynäs. STÖTTA NU FÖR FAN!!!!!!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
munkas: Men vad gör man när spelare som Månsson och Brendl underpresterar något fruktansvärt i t.ex matchen mot bottenlaget HV71, Då ska man straffas!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
65selander: "Har nyss avbokat mig för Mora borta. Lite myckat att slösa bort på tåg t/r Gävle och sedan buss Gävle-Mora t/r"

Eller så här:Har nyss avbokat mig för DIF borta. Lite mycket att slösa bort på tunnelbana t/r och sedan bli förnedrad.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
VBgr: Boork måste avrättas...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
sylf: Har nyss avbokat mig för Mora borta. Lite myckat att slösa bort på tåg t/r Gävle och sedan buss Gävle-Mora t/r
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Boork har trixat o donat sönder Brynäs. Varken spelare lr fans lr media lr förening lr någon förutom Boork själv vet vad fan som håller på att ske. Vi har i grunden ett bra lag som inte skall bli spela så här tafatt. En ny tränare som ALLTID spelar med det bästa laget är ett MÅSTE. Boork måste avsättas!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Bissett19: Inget att titta på ikväll.....
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
70 Rodrigues: Ingen aning, tror du jag kollade klart eller?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
sylf: Det tror jag dem har, ingen jävel tycker det är kul att förlora 5 matcher i rad...nåt är ju såklart fel i truppen, sen om det är Boorks idéer eller nåt annat...ja, det vet inte jag.

Men jag tycker inte man ska sitta och kalla laget för grejer, eller gå över gränsen i spelarkritiken, det är min egna personliga åsikt...
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Bissett19: Jag hade tänk åka upp på torsdag,40 mil,220 spänn för en biljett. Men såna här matcher gör att man inte lägger 5-600 på att åka. Undrar varför det är så lite folk på matcherna.........
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
70 Rodrigues:

Blir nog på Hockeykväll om en stund.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
sylf: Ställde Boorken upp på någon intervju, eller fegade han ur?
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Gusten: Jag tycker också att han skulle ha spelat ikväll men tror knappast att det hade hjälpt. Nu får de skärpa till sig ordentligt inför nästa match!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Kung_Sjödin: Boorken kan cykla och välta snart!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Jajjen: spelarköp???? sälj hela skiten utom förstafemman Möjligtvis kan Lind stanna oxå.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF


Gonatt.
Nu blir det ett par klass tre och....
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Jajjen: Det handlar inte om spelarköp, tyvärr. Du skulle kunna stoppa in de 5 hetaste i NHL just nu, dom skulle också drabbas av Boork och stå som stenstoder mitt på plan.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Davey_22: Tänk om dom hade haft samma respekt för dig!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
brynästigern: Jag snackar om MÖJLIGHETEN att iaf KUNNA slänga in klubbens dyraste(?) spelare i en match som borde passa honom (raggarhockey där lagen byter chanser).

Skitsamma, allihopa kan dra åt helvete.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Jag håller med om att det är dåligt nu, väldigt dåligt....Men va fasen, jag tänker inte sitta här och kalla Brynäs för ett skitlag, jag har mycket mer respekt för föreningen och spelarna än så.
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Kung_Sjödin: Ja, att ge bort grejerna är ju inte att tänka på,inte ens en hemlös pundare sätter ju på sig skiten!
Kommentera

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Nu gäller det att samla ihop spillrorna till på torsdag. Måste bromsa fallet nu. Har Sundlöv pengar kvar till spelarköp?
Kommentera

« · 920840 · »