Brynäs IF

728275 inlägg · 7962 ämnen

Skellefteå AIK - Brynäs IF 6/1-16

« · 1718311 · » Till forumet

Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 6/1-16
Matchen är sen länge förlorad,frågan är om vi får se EN tackling eller vunnen närkamp från Brynäs ikväll.
Kommentera

Forsberg 1978: och vilka jävla skitmål det är dom får med sig...
Kommentera

Helvete!!! Saik behöver fan inte göra något för att göra mål! Jag hatar verkligen Saik!
Kommentera

Skellefteå AIK - Brynäs IF 2-0
Kommentera

Zappaholic: "Gnällspikar" göre er icke besvär här inne alltså?
Lägg märke till citationstecknen. Jag anser nämligen att bara för att man uttrycker och beskriver besvikelse över laget om och när det resultatmässigt går dåligt så behöver man för den skull inte kallas gnällspik.
Ska man stråla av positivism vid motigheter, kanske?
Går det däremot bra för Brynäs upplever inte jag att det likafullt klagas utan att laget faktiskt sakligt lovordas och beröms. Allt annat är bara orättfärdigt påhitt av er som hävdar detta.
Kommentera

Jävla slarv!
Kommentera

FYFAN så jävla orättvist. Nr 23 Carlsson skänker bort pucken och så också poängen.
Kommentera

bifhjärta: Några mål verkar det inte bli iaf.
Kommentera

Olden mycket bra idag, belönas med speltid. Kul!
Kommentera

Brynäsgubbe: Stämmer absolut inte. Hur många här, som tittar på matchen, tycker att SAIK styr matchbilden? ?
Kommentera

Huge: Håller verkligen inte med dig..Vi har puck och anfall, han snackar om att SAIK får längre och längre anfall på oss samt kommer djupare ner i vr zon. Alltid likadant när han snackar, om vi så hade haft 40-0 i skott så hade han snackat ned oss. Har alltid uppfattat honom som sådan, håller inte med dig och din åsikt men snackar inte om "hörselskador" och dylikt för det. Väx upp gubbe.
Kommentera

Zappaholic: Kom igen nu Brynäs!
Kommentera

dAVydov: Mitt tips är att de är lika stora gnällspikar och energitjuvar irl också. Här kan de, som du skriver, ösa skit och frustration och det är förbannat trist.
Kommentera

Lindström: Vad ska CL ta tillbaka?
Du sitter ju i 60 minuter varje match och mobbar våra spelare på isen.
Nollor, zombies osv osv.
Ärligt talat: nåt mer skrattretande omoget magsurt och stämningssänkande i supporterväg än du, det får man fan leta efter.
Blommans lön har du inte en susning om, således heller inte om han förtjänar den eller inte.
Men upplysningsvis är Blomman en av våra absolut viktigaste och bästa defensiva rollspelare.
Om du inte gnällde så förbannat på allt och alla, lärde dig lite hockey och sen försöker se vad som händer på isen så skulle du kanske lära dig ett och annat.
Kommentera

Zappaholic: Känns som en del supportrar behöver ösa skit ur sig mot laget när det går dåligt för att själva må bättre. Synd bara att det är så jävla trist för oss andra att läsa...
Kommentera

Lindström: Vad ska jag ta tillbaka?
Kommentera

Lindström: Ser en hel del men väljer att fokusera på det positiva. Handlar om en grundläggande livssyn. Vissa är positiva andra är negativa energitjuvar. Vi vet vilken kategori du tillhör, så det behöver du ju inte kommentera...
Kommentera

Lindström: Blomman är ju mycket bra och om hans lön vet vi ingenting.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Är du på riktigt?
Tycker du ska ta tillbaka det där bums.
Kommentera

Brynäsgubbe: Modo har gjort fyra mål på 11 skott.
Kommentera

bifhjärta: Antingen är du kraftigt hörselskadad eller så har du noll förmåga att tolka det som en kommentator säger.
Ankan är väl för fan en av dom mer probrynäsgubbarna i bisittaryrket, som jag ser det. Han har överlag jävligt objektiva och nyanserade synpunkter oavsett vilket lag han kommenterar, så ditt svammel om brynäshatare är ju bara löjligt.
Kommentera

Zappaholic: Så Blommans lön väger upp hans insatser i Bif tycker du?
Vilka har inte gapa om att Ollas & Enter är såna energispelare? - Dom ser ut som zombies idag (men du ser väl inte det heller).
Kommentera

Brynäsgubbe: De är starkare än oss men det där är en överdrift.
Kommentera

bifhjärta: Jaså? "Skellefteå styr verkligen över matchbilden" står det på SHLs hemsida.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Det går inte att göra mål på Svensson... Andra gånger vi blir nollade av honom den här säsongen
Kommentera

Lindström: Missade ingenting eftersom jag kollar matchen. Hann även notera att du är en notorisk gnällspik
Kommentera

Gillar verkligen det jag sett sista 5 min, hög press och bra forechecking av oss. Skridskoåkningen bättre nu och det här är inte avgjort ännu!
Kommentera

Zappaholic: Gnäll?
Bulan bänka Blomman om du misssde det.

Fast det är klart, Tydligen är vissa spelare för fina för att spela fysikt.
Kommentera

Vi blir nollade idag igen
Kommentera

Lindström: Tycka?? Du tycker ju inte så mycket, du är mer av en mobbare.
Kommentera

Vi har verkligen steppat upp sista 2 minuterna
Kommentera

När i h-vete ska Ankan gå i pension? Större Brynäshatare får man leta efter. Usch.
Kommentera

Lindström: Klart du får tycka. Och alla får tycka till om det du skriver. Och det är alltid gnäll på egna spelare
Kommentera

Carl Lejonkräk: Så man får inte tycka vad man vill?
Carlsson kommer att bli Bifs nästa storback, jösses vad moget han spelar. (Undrar vad Porse gillar att bli överglänst av en junis)
Kommentera

Carl Lejonkräk: Lindström tänker nog inte efter först. Gnällandet har blivit en vana
Kommentera

Huge: Ja men ändå 41 poäng så jag antar att det ramlade in ett och annat assist i PP med.

Det är en förolämpning att ens ta upp Djoos i samma mening som Gunde...
Kommentera

Bra där olden! Mer sånt
Kommentera

Dallemas: Absolut inte utspelade, bra puckinnehav har vi. Ser dock lite uddlösa ut men finns chans för poäng ikväll
Kommentera

Reagerade på en sak angående målet, enligt nuvarande regelbok.

Precis innan målet så kommer Zanetti in och flyttar bort SAIKspelaren ifrån målgården, knuffar ut honom, vilket borde vara det "rätta" valet att göra.

Men om han istället hade vält SAIKspelaren åt andra hållet, så att han ramlat i målgården eller på Starky, då hade det inte blivit mål.

Så i detta fallet hade Zanetti kunnat bli belönad genom att göra på helt "fel" sätt hockeymässigt.
Kommentera

Lindström: Vad håller du på med? Loggar du in bara för att häckla våra spelare på forumet? Vad får du ut av detta?
Kommentera

Hur ser match bilden ut? Är och stöttar min lokala hockey klubb
Kommentera

Bra läge där Scott. .
Kommentera

Ollas, Enter, Porseland och Blomman måste ha sköra benstommar.
0 närkontakter, ge dom vita grillor med taggar på i fram istället..
Kommentera

Skellefteå AIK - Brynäs IF 1-0
Kommentera

bifhjärta: jErsson jävla sopa...
Kommentera

Alltid när man kommer fri i slottet så går Svensson 6 meter ut, det måste våra spelare veta. Gå runt honom så blir det mål 9/10 gånger
Kommentera

Längesen det var såhär dött här inne under en match...
Kommentera

« · 1718311 · »