När vi möter lagen ovanför slutspelsstrecket är vi fullständigt chanslösa. Jag har aldrig sett nåt liknande.
Jag tycker att Rahm släpper för lite returer och men hans främsta egenskap är nog att han inte går ner på knä så fort motståndaren har pucken. Nu hoppas jag att jag inte ser honom "stå" i mål mer denna säsong.
Redigerad kommentar
2012-12-04 19:00 | Skellefteå AIK - Brynäs IF | 3 - 5 | (1-1, 2-3, 0-1) |
Jajjen: För 9 månader sedan var vi bättre
Vad fan har hänt?
Det är inget konstigt med att Skellefteå är så jävla mycket bättre. Det som är konstigt är att Brynäs var rätt nära så sent som för en dryg månad sen. Vad fan har hänt?
Zappaholic: Kul att börja med BP..
Stream för er som vill ha www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=192618&part=sports
Ladda ner AceStream först, riktigt bra kvalité, HD från CMore:)
Zappaholic: Tja, vi har ju sett värre perioder denna säsongen, Rahms agerande vid andra målet känns dock för jäkla billigt. Synd.
Förhoppningsvis blir Skellefteå lite lojja och går ner några procent.
foppa78:
Jag vägrar hala fanan och ge slaget förlorat. Det är 2 perioder kvar och tycker att Brynäs stundtals spelade helt OK. Första målet är en obegriplig retur från Rahm och det andra målet kom på vad jag tycker va en tveksam utvisning som pubilken skrek till sig.
Lite trist att vi ska få en av de svåraste matcherna direkt efter att vi äntligen lyckats ha tagit en "seger".
70 Rodrigues:Xtra trist att de gör mål på en utvisning 12 fingrarna skrek till sig.
sylf:
Fan vad trist..SAIK spelar kasst PP men då väljer Brynäs att bjuda på den. Ja Ja...