Jajjen:spelet går ut på att vinna , men med det materialet sunklöv har lyckats locka till laget är det torsk som är målet , därför ska sunklöv bort och ta då med sig ett stort antal spelare som inte gör rätt för sin lön ,
En företagsledare som inte sköter sitt jobb ,,, får gå på dagen , men inte i ryggdunkar klubben , då sitter man på livstid , och sen skyller man på shefen i båset som inte kan trolla med för dåligt material ,
maddog1970:
Inte "Hot Dog", men kanske "Mad Dog" :-)
Zappaholic:
Med handen på hjärtat så hoppas jag att aik tar sista platsen , för Brynäs förtjänar det inte , klarar laget sista platsen till slutspel är hela sässen glömd och sunkelöv sitter tryggt kvar , vilket ingen vill förutom ledningeni kompis gänget på kanslit
maddog1970: Jag tvivlar på att Nordqvist, Lauritzen mf.l. blir bättre hockeyspelare bara för att Sundlöv slutar. Ska det här laget börja lira elitseriehockey nästa säsong behövs nåt annat.
Rossa:
Det gynnar ju Brynäs väldigt mycket att sponsorerna drar in sin pengar.
På vilket sätt skulle det göra Brynäs bättre?
Det är ju klubbar som får stöd från sponsorer även i motgång, som
på sikt till slut kommer att gå förbi Brynäs (t.ex. Växjö).
Men det är naturligtvis lätt att som sponsor sola sig i glansen vid ett SM-guld.
Blir det inte en trpoängare mot Rögle på lördag så är det nog
nödvändigt med ett tränarbyte. I och med att 31 januari är
passerat så är det den enda åtgärden som återstår.
Redigerad kommentar
Oförmågan att inte ens kunna förlora med nån form av värdighet är rejält smärtsam att se.
Efterspelet av den här säsongen blir intressant. Huvuden måste såklart rulla.
Spelet ger kvalserievibbar. Kanske lika bra att förbereda sej för nästa säsong.
70 Rodrigues: Det positiva är väl att vi blir av med Sundlöv nu en gång för alla.
Jag kan inte tänka mig att jag kunnat missköta mitt jobb så enormt och ändå får vara kvar.