brynäs08: Haha. Det är förmodligen det vi får höra av Tommy. Samt att vi har en bra känsla i laget och vi blir livsfarliga i slutspel.
Vilket jävla slutspel???
Skellefteå är dumma nog att köra ut Brynäs ur slutspelet då de haft ett frikort till semin. Blir helt klart jobbigare för dem mot AIK..
BRYNÄS4EVER NR1
Faan...... det var väl synd, jag lider med dig.
pastorn: Du misstolkar mitt inlägg, jag syftar på den effekten och den kraften Boork hade när han kom in klubben, behöver inte vara en ny tränare.
Som du ser är vi ju många som är eniga om att en ny sportchef är prio 1.
Davey_22:
Spelar ingen roll vad vi har för tränare, titta på truppen som står på isen ikväll, håller dålig allsvensk klass.
Sundlöv har gjort klart med en enligt honom skridskostark och enormt fysisk back till nästa säsong.
Jag kan inte vänta till nästa säsong för då kommer våran backgeneral som signat ett 5 års kontrakt!
www.youtube.com/watch?v=YtuZlbRyl_cbrynäs08: En ny Boork-effekt behövs, en person med pondus som kliver in och rensar ut de som inte bär sitt lass, en person som sprider rätt vibbar genom föreningen.
Mitt intryck är att Boork var sån, sen fick han lite skumma tankar sista säsongen men..
Redigerad kommentar
Nej men seriöst?
har någon en rimligt idé vad man kan göra efter en sån här match? Vem ska avgå? Vem får sparken? Vad gör man? Seriöst? Huge, sylf, rodrigues? någon idé Som faktiskt är genomförbar och kanske ger något?
Enaranger:
Wännström -4 på 11m, Styrman -3 på 8m.
Gumman sa innan matchen... "-Ja, Skellefteå... Då blire säkert 10-0 i arsle när dom inte ens kan ta tre pinnar mot skitlag som Växjö å Timrå!"
Sa det sådär lagomt spydigt och jag svarade ju emot minst lika spydigt!
Vette fan om hon inte är synsk ändå!
Vilket jävla skit! Det man längtar till nu är årsmötet, ska bli spännande att se vilka huvven som får rulla! Så här FÅR det bara inte gå till, det är för uselt! FÖR lång tid har varit FÖR dålig nu för att få skylla på tillfälligheter och svackor! Det måste vara nåt epedemiskt fel i laget! Åtgärda!!
bifhjärta:
Något är sjukt i klubben , när en spelare får äran att bära c på bröstet så brukar dom normalt växa men inte i denna klubb, här blir han klasser sämre sen förra sässen , och vad beror det på ,?? i morrn vill jag låsa att sunklöv har avgått , till att börja med , sen blir det mer städning i klubben , å börja då på toppen och gå neråt ,
efter oss, med 5 omgångar kvar.