Brynäs IF

730610 inlägg · 7961 ämnen

Slutspelet för oss som tittar på

« · 1142300 · » Till forumet

Sv: Slutspelet för oss som tittar på
65selander: "Pavel Skrbek. Luleå – Niko Dimitrakos Binghamton Senators – Brad Moran, Manitoba Moose – Mathias Månsson, Brynäs – Gabriel Karlsson, Leksand – Christian Söderström, Färjestad "

Det där var SAIKs nyförvärv det....se och lär Sundlöv.

Ojoj gåshud, reportage om SM-Guldet 1999. Varför jobbar inte Djoos i Brynäs i Stället Sjödin eller Sundlöv?
Kommentera

on the terrace: Inte då, TIK brukar alltid spela som dårar i 1 period, sen rasar allt. Tror det kommer ske idag också.
Kul med repriser, det visar tikarnas rätta ansikte, filmare.
Kommentera

on the terrace: Skaplig målvaktstavla på SAIK's 2-0
Kommentera

65selander: Hoppas Timrå slår ut HV...Skulle vara så skönt! Gillar inte Timrå heller egentligen...Men jag avskyr verkligen HV!
Kommentera

Bissett19: 2 stod ju och glodde framför Liv vid 2-0.. Snacka om bjudning när de dessutom låter ett pass gå bredvid fötterna på dem.
Kommentera

Bissett19: HV är ju inte med på planen just nu och Angell är övertänd och får kyla av sig i 10min
Kommentera

65selander:

Klyktattarna har bonnröta.
Kommentera

Timrå är i slagläge för semi leder med 2-0 efter 6min. Nu krävs det nog mycket för att HV skall vända detta.
Kommentera

65selander: Ja, för i sudden är Timrå oslagbara ;)
Kommentera

MarcusElving: Sitter och glor på Målextra så jag ligger lite efter dig.

HV måste öka på mera för att slippa en förlängning ;-)
Kommentera

65selander: Timrå ser vassa ut nu! Sedan var det ju solklart offside i målgården vi kvitteringen. Men vafan.. Jag klagar inte.

Tedenby 2-1 precis nu då !
Kommentera

MarcusElving: Falk såg riktigt glad ut efter kvitteringen. HV kommer att loosa kvarten på hemmaplan.
Kommentera

65selanderOtroligt att det inte blivit mål i gbg, tycker det känns småhett hela tiden.
Kommentera

65selander: Tenkrat kvitterar för Timrå. Liv ser väldigt fladdrig ut, mycket tappade puckar.
Kommentera

spud: Fruktansvärt målsnålt ikväll endast HV som har gjort mål... fast just nu så petar LHC in en puck också. Jaja vad är ett slutspel ;-)
Kommentera

Horace76c: rimligen var det den domare som var på den sidan som livs plock och därmed hade bäst syn på det hela.
Ja jätteduktigt kuben att du gjorde ett riktigt beslut, för det är ju inte det du får betalt för. Han har varit helt miserabel dessa 2 matcher och förlängt sin svit av dåliga matcher, den började samtidigt som hans karriär.
Kommentera

Är det inte Brynäs IF som ska diskuteras här? Eller är detta ett Hv71 och Linköping-forum nu?
Kommentera

spud:
Det var inte samma linedomare som tok-signalerade för mål först eller??? det borde vara det efterssom bägge inte kan ha varit nere vid mål.. hur som helst...synd för LHC, bra av domarna
Kommentera

Horace76c: Om du har en linjedomare som kommer och berättar att liv hade plocken på ska det ju till en rikstönt(ja jag vet att kuben är farligt nära att bedömas som en sådan) att stå fast vid ett sånt beslut.
Kommentera

Horace76c:
Även om det smärtar att säga så var det starkt av kuben o backa på målet då Liv blockerat. (inte många hade erkännt sitt fel)
Kommentera

Där har vi ett alternativ bra ålder bra storlek osv, kolla länk...
Kommentera

Huge:
Japp.. lite hockeyporr klagar man inte på (erkänn...det är liiiite skillnad i kvalité jämfört med dom sista matcherna vi sett live)... :)
Kommentera

Bissett19: Tittar du på skiten? ;-)

Vinhandlarn ska ju vara lite krasslig, enligt media.
Kan vara en delförklaring...
Kommentera

Bissett19:
Ääääh, synd (håller på håve av dessa två...mycket tack vare att dom har Davidsson och Ward...övriga har jag inte mycket till övers för)..
Sen hade det varit rättvist med tanke på att dom blev rånade på segern förr-förra matchen.
Kommentera

Horace76c:

Nej den var nog inte det.
Det som slår en är annars är att dem etablerarde spelarna i LHC viker ner sej återigen i LHC,Mårtensson ,Vinhandlarn o Musse totalt iskalla.
Nu är det Zackrisson,Tim Eriksson o Mattias Carlsson som kliver fram.....
Kommentera

Bissett19:
Var tvungen att natta ungar i pausen... var verkligen inte pucken inne till 3-0??? tyckte det såg så ut, men dom kanske visade bättre bilder i pausen??
Kommentera

65selander:

Eller LHC:s djupdykning.Tre i röven i PP.
Kommentera

Vad säger man om HV's uppryckning.. hyfsat :-))
Kommentera

Bissett19: Ursäkta att jag dröjde... var tvungen att kolla på PVR-boxen om
E2 fanns med, och det gjorde den.

Eriksson var inte så lysande mot Frölunda i den avgörande tyvärr. Innan vissa bråkar så såg jag matchen live.

Många enkla mål. Som många Glenn säger så var matchens lirare Hans "Eller"

Rackham var på den matchen och även på RBK där jag såg han dra luvan hårdare och hårdare runt omkring sig ju sämre det gick för oss. Jompe såg väl mer ut som han funderade på om han skulle ta tjänsten i Bangladesh som statsvetare. Linnea hade mer och mer Brynäsprylar på sig ju mer vi sjönk.

Jag och mera i klacken... Vi led, vi kved, vi slutatde sjunga... Förbannade Jönsson.
Kommentera

65selander:

Slutspel?Vafan är det?

Såg att Eurosport 2 skulle sända från J-18 Vm i Kazan.Blir att kolla in Markström,Eriksson,Thegel o Silverberg;)
Kommentera

Vem är Mormor? Sundlöv? Varför kallas han det?

Tack på förhand.
Kommentera

Jag ser hellre Timrå än HV i final. Bara min tanke.
Kommentera

Per HApps: Kan man säga!! Nä, nu ska jag fortsätta med mitt inmundigade av BombayGin :-)
Kommentera

RTS: Allvarligt, har du någonsin träffat eller sett en Mexican som är 196 cm lång och 103 kg?? Tänk efter innan du skriver, för annar så bir det som vanligt med dina inlägg, KATASTROF!!!!
Kommentera

70 Rodrigues:
Snacka om att världen är liten
Kommentera

Per HApps: Våra pappor är kusiner, så vi träffas mer än ofta :-)
Kommentera

Per HApps: Klart jag gör, han och min pappa är kusiner!!
Kommentera

70 Rodrigues:
Nice, Hälsa Henke om du träffar han:)
Kommentera

Per HApps: Det är ingen dum fråga, det ligger söder om Gran Canaria, en fd Portugisisk koloni, ble vsjävlständigt 1975, Jag och "Henke" Larsson är väl dom mest kända personligheterna därifrån :-)
Kommentera

70 Rodrigues:
Ursäkta en dum fråga kanske, men vart ligger det?
Kommentera

RTS: Jag är från Kap Verde öarna ditt Sundsvallsfan!!
Kommentera

Huss: Ja men herregud titta på mexicanen Rodriges vad han kastar ur sig när vi säger att vi håller på er.
Vi har förlorat mot ett bättre lag och man är sådär lagomnt bra humör, sedan säger han att vi hittar på bortförklaringar för förlusten.
Då är det lätt att dra alla ni Brynäsare över en kant.
Kommentera

70 Rodrigues: Du är dum..........;(
Kommentera

RTS:
Håller på (eller kanske ska säga, i brynäs frånvaro så är ni bästa kvarvarande alternativet)... minst gnäll på er.
Kommentera

RTS: Hmm... helt plötsligt så känns det som att Modo's fans framstår som ödmjuka i jämförelse med er Wunderbaumsdyrkare.
Satte pengar på Timrå som vinnare av SM-guld men det var nog bortkastat. HV är klart tyngre.
Kommentera

Huss: Precis som vanligt, så är det anonyma halvfigurer som yttrar sig i våran Gb, med vissa undantag. Timråiter är som dom är, vill så mycket men kan så lite :-)
Kommentera

Per HApps: Tänk om du som forumledare var lika snabb att svara när det gäller direkta brev till er. Har skrivit ett antal ggr men inte fått svar. Hur ska jag göra i fortsättningen, har skrivit till dig, 250 kg och Marcus, men ni har "valt" att inte svara, how come??
Kommentera

Huss: 3 säkra till Mif då!!

Nä nu önskar jag ni åker ur.

Kom igen Malmö!
Kommentera

RTS: I Malmö imorgon, tackar som frågar.
Kommentera

70 Rodrigues: Hoppsan, var det inte precis det du gjorde nu ;-)
Kommentera

« · 1142300 · »