Brynäs IF

724793 inlägg · 7958 ämnen

Södertälje-Brynäs 14/10

« · 433082 Till forumet


Södertälje-Brynäs 14/10
Jag och Mari (tjaabo) undrar om det finns något intresse av att åka ner till södertälje nu på torsdag?
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
79 Andersson: hur hade ni tänkt att åka då då? måste ju nästan bli bil eller liknande?
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
79 Andersson: Ja, jag tänker åka dit - det går pendeltåg varje halvtimme. Skarume?
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
Ahlbom: ja antingen bil om vi blir ett gäng eller med minibuss
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
79 Andersson: skulle ju vara roligt. skulle gärna åka med imån av plats om ni åker bil eller nå. säg bara vad det kommer kosta så man hinner fixa det innan då ;)
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
79 Andersson: hej jag vill med åka till Södertälje på Tors.Hoppas de blir nån då.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
tjaabo: har ni nån som kan köra?
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
Ahlbom: Ingen brynäsare med körkort som vill med ner till tälje på torsdag?
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
Ahlbom: ja det efterlyser jag med
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
79 Andersson: hehe stor efterfrågan ;) men det ser ganska mörkt ut jusst nu
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
Här kommer lite tråkig info, men jag tycke den var rolig. Jag ska köpa ny bil och var in på SAAB i Västerås. Jag hittade inget men på vägen ut så kom en försäljare springade. och han ville titta på min vackra tröja (brynäs) sedan berättade han att det var hans morfar som har designat emblemet som vi alla är så stolta att bära. Men han var död nu.
Kanske inte så roligt att veta men kul att se att världen är liten.......

Go Brynäs.....
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
Man hittar rubriken "Med miljonen i sikte" på Brynäs hemsida och klickar med lätt fuktiga handflator upp texten. Är det den nye huvudsponsorn som presenteras, månne? Är det en uppdatering av försäljningen av sponsorspaketen, kanske? Eller är det kanske intäkterna från Brynäs-shopen som redovisas? Fel, fel, fel, som Brasse skulle sagt. Det är antalet träffar på Bynäs hemsida, som nu närmar sig miljonen... Alltid något.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
Lundberg74: Försäljaren i fråga heter Hans-Göran,bördig från Gävle, och är min kusin.Hans morfar hette Gösta Wikström och dog för nåra år sedan.Världen är verkligen liten.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
Jompe: Dax att ta betalt 10 kr för varje gång man är inne på hemsidan.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
Hong Kong: En spänn träffen skulle ge oss en ny center.

Allvarligt talat; det finns en massa företag som är ute efter hemsidor som har över ett viss antal träffar i månaden. Vad sägs om en pop-up för skiftnycklar varje gång man går in på Brynäs hemsida?
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
Jompe: Alla sätt att tjäna pengar på är bra, så länge dom är lagliga och man inte får tuppjuck varje gång man går in på hemsidan. Om inte har pop-up:s så finns det stora möjligheter att sälja mera reklam på hemsidan.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs 14/10
Hong Kong: Tuppjucksframkallande reklam skulle förmodligen generera mer pengar, men ha vissa negativa konsekvenser, som Du säger.
Kommentera

« · 433082