Brynäs IF

723315 inlägg · 7955 ämnen

Södertälje-Brynäs

« · 991813 · » Till forumet


Sv: Södertälje-Brynäs
Metal Guru: Rodriguez, shit, nu gick du över linjen för allt portugisiskt, Vi stavar Rodrigues i Portugal, Kap Verde, Angola, Mocambique, Macao, Guinea Bissau, ok!! Det är som at kalla Mora för Leksand, så jävla myckaet har du crossed the line.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues:
Rövslickare?
Ja du, många saker kallar man mig för, men rövslickare var någonting nytt.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Metal Guru: En rövslickare som håller med en annan, just därför så kan man inte ta dig på allvar.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Magico:
Så du menar att det inlägg jag citerade från Rodriguez INTE är modererbart?
Jeesus.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues:
Jag har inte lyckats hitta något inlägg från Huge i den kalibern, nej.

Och de gånger jag sett Huge säga något modererbart, så beror det enkom på att en mobb i flock drivit honom dit.
Men sådant märker väl inte de som springer längst fram, antar jag.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Metal Guru: "Detta är ett att de inlägg du preseterat. Jag vet inte om det är bortmodererat eller inte, men du kan ju förklara syftet bakom det hela, så får vi se om det är vuxenmobbing eller inte som ni sysslar med:


Huge: När du onanerar, känns det som om någon annan kommer då?
2008.02.23 22:33 70 Rodrigues"

Som sagt, du är så jävla selektiv så det finns inte. Menar du att det inte finns ett enda personligt påhopp från Huge under samma tid, eller va fan svammlar du om din junior??
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Metal Guru: Det är ju liksom Det som allt handlar om, om du skulle ha missat veckor och månader av åsiktsradering. Men det här är inte rätt forum att diskutera problemet.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Metal Guru: Det här är ett Internetforum. På ett sådant brukar det finnas moderatorer. Ibland kan en moderator radera ett inlägg."

Vad kallas det när en moderator tar bort flera inlägg, om gärna inlägg som är jobbiga att svara på som kritiserar Brynäs?

Kom ihåg att det var du som tog upp det här..
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues:
Kan du inte bättre?
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Magico:
Det här är ett Internetforum. På ett sådant brukar det finnas moderatorer. Ibland kan en moderator radera ett inlägg.

Konstigt? Raketforskning?
Kom in i matchen.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues:
Jag har med stor förundran begrundat den här boken i ett par dagars tid nu.

Detta är ett att de inlägg du preseterat. Jag vet inte om det är bortmodererat eller inte, men du kan ju förklara syftet bakom det hela, så får vi se om det är vuxenmobbing eller inte som ni sysslar med:


Huge: När du onanerar, känns det som om någon annan kommer då?
2008.02.23  22:33  70 Rodrigues
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Metal Guru: Brynäsledningen är säkert också irriterad över att Huge raderar inlägg.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Gusten: Mitt svar fick du i en bubbla din
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Metal Guru: Vuxenmobbing, skojar du eller. Är det ett enkelspår?
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues: Varför ska Guru lägga ner? Fullständigt klockrent inlägg av en utomstående.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues:
Lägg ner? Vadå?
Om jag mår illa av vuxenmobbing, får jag väl resa på mig och säga ifrån. Eller..?
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Metal Guru: Lägg ner ner nu för fan!! Stötta Huge genom bubblor och brev istället, det du gör nu är ju bara patetiskt, ungefär som Mora!!
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs

Det är härligt Brynäsgossar.
Tre poäng och segerns sötma smakar gott.

Men det var för en stund sedan. Nu börjar ni så smått trissa upp er klappjakt på en ensam moderator igen.

Va fan, bryr ni er om hockey härinne? Eller är det enda skälet till att ni finns här att få tackla Huge så hårt ni bara kan?


Om Brynäsledningen koncentrerar sig lika fel som ni gör, så är det inte konstigt att ni ligger där ni gör i tabellen.

Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Bissett19: "Trevliga stämningen?Var det därför en av Forumledarna var tvungen att gå in o be vissa skribenter att skärpa sej.....? Det har varit riktigt låg nivå ikväll."

Jag har ärligt inte följt kvällens inlägg. Måste ha missat nåt..
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Ove Myling: Tack. Balansspelare finns det nåt som heter va?
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Gusten: Markström är valpig. Lovande, men inte ES-klass. Med sanningen i vitögat är Brynäs alla fyra målvakter för dåliga. Belfour vs Markström?.. undviker helst den match-i-matchen..

Men målvakter är inte allt, Brynäs problem är som bekant över hela isen samt i båset. Men Mora och Luleå är ungefär likvärdigt dåliga och jag imponeras inte av SSK eller SAIK heller. Vi kan klara oss från kval om de andra lagen sviktar.

Då är det bara att ladda inför nästa sprakande säsong!
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues mfl: Tänk att juntan fortsätter klappjakten varje dag, att ni orkar. Och ska det vara så jävla svårt att förstå att man INTE ska snacka moderation här inne?
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Magico: Jag vill rikta ett stort tack till dig för att du håller en hög och jämn nivå här inne. Utan en sån positiv och trevlig kompisstödjare skulle den här gb:en förfalla totalt.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues:

Det är nog redan gjort av de ytterst ansvariga på siten....
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues: Anledningen att Huge inte skrivit något inlägg på länge är att raderafunktionen har hängt upp sig, pga av för mycket användande och han därför inte kan posta sina inlägg...
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Gusten: Men då får väl Sturmbahnfûrer gå in och radera, fast det kanske han redan har gjort :-)
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues: EFTER matchen kanske...
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Bissett19: Måste verkligen säga emot, den här kvällen är nog den lugnaste på mycket länge!!
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Gusten: " Korhonen har ju visat förr att han inte gillar att bli sidsteppad. Sperrle ryktades också vara lite gnällig på den punkten när han var i Mora"

Då kanske man ska fråga muppen och supersportchefen hur han resonerade när han värvade skiten ???
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Magico: Ja nu är det klackarna uppåt.

Så jag sticker väl ut hakan då och påstår att Markström inte var så jävla imponerande.

Håller nog med Wikegård i hans farhåga angående ev KS.
Pallar inte Markström all press vad en kvalserie innebär med dödsmatcher varannan dag så står vi där med två sidsteppade seniormålvakter.

Ja ja jag vet, det ska man palla som ES-målvakt, men hey, Korhonen har ju visat förr att han inte gillar att bli sidsteppad. Sperrle ryktades också vara lite gnällig på den punkten när han var i Mora.

Nej jag är fortfarande jävligt orolig.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Magico:

Trevliga stämningen?Var det därför en av Forumledarna var tvungen att gå in o be vissa skribenter att skärpa sej.....?

Det har varit riktigt låg nivå ikväll.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Macahan: Jag räknar med en trippel iår. Ligacupen och Uefacupen. Sen vinner damerna, förstärkta av sperrle, riksserien oxå.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Magico: Han " Tjuvkikar på de andra" Men borde inte facit ha kommit nu???
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Ove Myling: Vi vann ikväll, lägg ner drogerna nu broder, börjar att bli orolig :-)
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Ove Myling: 99 var ett kanon år. Med SM guld och trippeln.
Glory glory Man United :)
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Ove Myling: Var är Huge ikväll? Blev det för mycket champagne efter 4-3-segern?

Allvarligt, man blir nästan orolig över den trevliga stämning som råder i forumet. Det är bara att hoppas att vi inte ramlar tillbaka i sandlådan..
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues: 99 var ett fint år med sm-guld och ligacup-vinst. Ska vi tro på ett nytt sm-tecken framåt vårkanten...
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Ove Myling: Det härliga är att dom vinner ju nästan jämt :-)
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues: "Spurs igår och Brynäs ikväll, så jävla härligt :-)"

JAsså det finns två härinne som vet hur man väljer riktiga vinnar-föreningar att hålla på...
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Gurra88: Listan kan säkert va en bra idé enligt vissa, men som sagt, kanske läge att vänta med det tills säsongen e avslutad ? Sista som behövs nu är ännu en storm i Brynäs.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Bissett19: Ja varför inte.. Det tråkiga är att ni inte våga stå för att ni vill se han bort från posten som sportchef.. Att ert namn står på en lista..
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Gurra88:

Jag tycker vi skapar en namninsamling på det.......:)
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
70 Rodrigues:
1. WIKEGÅRD ÄR GUD!!!, WAR-ROOM.. men det vore ju konstigt om våran jävla mupp-hockeyliga skulle apa efter nåt vettigt från USA!!
2. Strömberg såg ut att skrika "jävla fi**a" när dom gör mål.. (det är en glädjeyttring, brukar slänga ur mig liknande (inte så grovt som fi**a dock) uppe på gavlerinken)
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Har Huge lagt sig nu när markström blev matchhjälte..Kan lova att mer än tre mål hade gått in med Sperrle/Korhonen i mål..
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Bissett19: Spurs igår och Brynäs ikväll, så jävla härligt :-)
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Bissett19: Undrar om man klarar av att behandla denna 3 poängare eller om man flippar ut i natt ;-)

Seger på torsdag så kanske... fast först skall DIF och Frölunda göra sitt.
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
moreten:

Klockrent.
Snubben med SSK-kepsen till videodomare kunde ha rånat oss på en trea ikväll....
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Jag håller med Wikegård! War room till elitserien!
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Vi snodde inte vi förtjänade!
Kommentera

Sv: Södertälje-Brynäs
Gusten: Jag la mig i koma under sängen sista 10. Fy fan va viktigt att vi snodde alla pinnar. Nu behöver vi 3 raka segrar till. Saik hemma,Dif borta, Mik hemma. Tack Markström och Brendl!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

« · 991813 · »