Brynäs IF

446651 inlägg · 7961 ämnen

Södertälje SK - Brynäs IF

« · 914707 · » Till forumet

Sv: Södertälje SK - Brynäs IF
70 Rodrigues: Ok, jag glömde att ni är bästa polare, will do :-D
Kommentera

Kung_Sjödin: Fraga Huge sen, har har ju alla svar!
Kommentera

70 Rodrigues: Varför ställer inte Boorken Brendl på Ove's plats vid vänstra målstolpen i PP? Förra matchen bevisade han att han i den positionen kan tråckla in pucken snett förbi örat på målisen från negativ vinkel. Herregud, varför?
Kommentera

Jajjen: Likval ar det en torsk mot ett lag vi ska krossa fullstandigt med det basta laget!
Kommentera

Jajjen: Brynäs SKA inte vinna skotten då förlorar vi
Kommentera

Ändå imponerad över att det här laget spelar jämnt med ett Elitserielag. Leder t.o.m. skotten. Blir det torsk med bara ett mål är det starkt.
Kommentera

Jajjen: vinn en tek och kontra in 2-2 nu :P
Kommentera

70 Rodrigues: Nä, Hansen kontrar in kvitteringen.
Kommentera

GävleLasse: Japp, nu blir det 3-1
Kommentera

Jajjen: inget PP.. nu blir det 3-1 i PP för SSK
Kommentera

Tror fan att kommentatorn dragit en "Holk"
Kommentera

Det funkar inte i PP, inte ens 5-3 när Boork bänkar alla spelare som varit med på träningarna de senaste åren. Boorken får fan tänka till, han kan inte bänka alla rutinerade spelarna på samma gång jämt. Några åt gången! PUCKO!
Kommentera

men vafan är det här för kass komentator. man fattar ju knappt vad som händer
Kommentera

Att träna BP och PP måste vara hopplöst eftersom Boork har olika alternativ varje match. Spel på tre femmor förändrar nog mer än t.o.m. Boork har insett.
Kommentera

GävleLasse: iSpel 5-3 SKA det vara mal!!
Kommentera

GävleLasse: Kom igen nu PP dags att sätta en puck till nu!
Kommentera

Jajjen: Det är svårt att spela bra PP hemma i TV soffan...För det är ju där spelarna finns.
Kommentera

Ar du forvanad, finns ju inga spelare?
Kommentera

GävleLasse: Varfor skjuter inte DJ, det var ju varldens lage?
Kommentera

Varför händer inget i PP?
Kommentera

70 Rodrigues: PP är en katastrof
Kommentera

VBgr: AMEN
Kommentera

70 Rodrigues: Nu kör Boork med Hutten, skulle inte han endast användas i BP?

Ett solklart tecken på att Boork saknar sina spelare.
Kommentera

Att spela ett lag på detta vis är ju totalt FEL. Spelarna vet ju varken ut lr in. De som var framstående sist blir bänkad/petad till nästa! Det var som någon menade tidigare att Boork har bara vunnit 1 gång tidigare och det var med en uppställning som hade kunnat vinna även om coach saknats. Boork är ABSOLUT ersättningsbar!
Kommentera

AD: Han var pa totalt fel stalle, han maste snaska kate javligt bra.
Kommentera

AD: så ja! håll ihop laget nu så kan det kanske bli 1 poäng idag :) men jag fattar fortfarande inte varför man bänkar så många bra spelare. i längden blir ju matcherna svårare,
Kommentera

AD: ?
Kommentera

70 Rodrigues: där kom DJs svar på tal :)
Kommentera

GävleLasse: Pinsamt att se skiten, SSK gor precis som dom vill. Har DJ nagansin anvant kroppen for att stopa en spelare?
Kommentera

GävleLasse: Inte! Vi är norrlänningar vi! Bott i Skutskär sedan 2001 och där jag bor, var en del av Gävle/Gästrikland tills man drog om gränsen 1969.
Kommentera

Jajjen: Huge kan!!
Kommentera

AD: Oavsett var Brynäs ligger i tabellen efter halva säsongen så är det klart att Brynäs hade legat bättre till om man spelat med bästa laget varje match. Hur kan nån tvivla på det?
Kommentera

MadDog: man har ju inte bott här så länge....hela ditt släktträd är väl rotat i skutskär sedan generationer tillbaka...
Kommentera

GävleLasse: Inte så sällan blåser den in över Gävle, hehe!
Kommentera

MadDog: NU är det bevisat, luften i Skutskär är direkt skadligför intellektet..
Kommentera

MadDog: Vad ar nyanserat, ar det att ha tungan uppe i Boorks rov?
Kommentera

Lite tragiskt o klaga på Boorken efter en period, låt matchen gå, eller ännu bättre låt halva säsongen gå så får vi se vart vi har Brynäs. Om de är nere i botten då, då kan man börja klaga.
Kommentera

VBgr: Håller med. Jag kommer att kolla vilket lag Brynäs ställer upp med innan jag bestämmer vilken match jag går på.
Kommentera

Väldigt nynserqade inlägg här nu....Brynästalibaner?
Kommentera

Jajjen: Boork är ett kräkmedel...
Kommentera

Det här kan ju slå fel så inåt H""e gällande publik på hemmamatcherna. Vem f"n vill se Brynäs C-lag mot de andra lagen som kommer ordinarie. Har planerat in HV samt Färjestad hemma och vete f"n om jag inte ändrar mig. Varför skall Brynäs ge de 2:a handikapp för. Suger skit gör det!
Kommentera

Kung_Sjödin: Sa javla sant!
Kommentera

70 Rodrigues: Lätt att få känslan att vi ger bort den här matchen. Eller trodde Boork att SSK var så dåliga att det räcker att ta med sej kompletteringsspelarna? Kan nån tänka sej att FBK frivilligt skulle ställa över Jönsson, Rhodin, Pirnes, Höglund? Jämförelsen med europeiska topplag i fotboll är direkt korkad. Där ersätter man en världslirare med en annan världslirare från bänken. Inte Sjödin med J. Carlsson och inte Dackell med Salmonsson.
Kommentera

GävleLasse: Vad ar tanken med att banka dom 2 basta kedjorna och den basta malvakten? Haller Boorken pa Sodertalje, han kraver 100% av sina spelare, varfor gor vhan inte detsamma sjalv?
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Ser allt annat än bra ut, att lämna första och andra femman hemma kanske inte var så genialiskt, tur att vi har Korhonen :(
Kommentera

Grejen är att Brynäs är helt utspelade. Dom är levande koner. DJ är precis oduglig. Korhonen minst en tavla, den första är tveksam.

Men jag tror att Boorken tror att Brynäs är bättre än vad dom är. När inte Hansen, Dackell, Sjödin, Nolander osv är med, det märks mer än vad man tror.
Kommentera

70 Rodrigues: Kan någon, med ett enda vettigt argument, förklara för mig varför DJ är kapten i Sjöddas frånvaro??? Karln är ju ett hot mot allt vad ishockey heter.
Kommentera

moreten: kom igen nu brynäss ifffff
Kommentera

Personligen tycker jag Boorks idé är intressant, MEN inte att lämna så många tongivande spelare hemma!! Ok, om han väljar att vila 2-3 st av "stjärnorna" då och då, det kan säkert löna sig i längden.
Kommentera

Gusten: Hatar Boorken sa mycket att det gor ont, vilken javla pajas. Han har vunnit 1 SM-Guld med ett sjalvspelande piano. Bort med skiten!!
Kommentera

« · 914707 · »