Brynäs IF

728851 inlägg · 7961 ämnen

Södertälje SK-Brynäs IF den 5/12

« · 1212666 Till forumet

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF den 5/12
Blir det inte 3 poäng i eftermiddag så tappar 6-0 segern senast ganska mycket i värde. Så, fram för 3 nya friska poäng i eftermiddag!

(Jag såg Hv71-SSK senast och SSK är mediokra, helt klart. Hv lade av vid 3-0 och då gick det som det gick. Videll-Pakaslahti är de enda riktiga hoten.)

Tips: 1-4.
Kommentera

Brynäs nya fantastiska PP-spel mot SSK som är sämst i serien i BP, spännande. I spel 5 mot 5 kommer det knappast att avgöras.
Dagens match är oerhört viktig tillsamans mer nästa match mot Rögle. Minst fyra poäng är nästan ett krav i dessa två matcher, 6 är en dröm!

13 mål på de senaste tre matcherna av Brynäs ! Har målskyttet lossnat?
2 mål på de senaste tre för Kahna, har det lossnat?
Brynäs har bara vunnit en bortamatch, oroande!

Bara att äta plåster för magsåret gnager fortfarande.
Kommentera

Ska man orka ta pendeln till lilla Irak för att se Brynäs eller ska man ligga hemma i sin Fatboy med en Norrlands i handen framför TV´n?
Dessa svåra exictensiella frågor?
Kommentera

Osäkert med "Ovie" imorrn,kan han inte lira går Ironhook in på hans plats.
Kommentera

arnio: ger 2-2 pengarna tillbaka på svenska spel eller går man back om det går in?
Kommentera

70 Rodrigues: hehe men SSK rå dom gjorde ju en bra match senast. Kanske det trots allt lutar åt kryss
Kommentera

Bissett19: Ett mycket troligt resultat med tanke på att dom sällan gör två bra matcher i rad :-(
Kommentera

70 Rodrigues:

4-1 SSK.
Kommentera

A_x_e_l: Jag tror på 0-6
Kommentera

A_x_e_l: Absolut, om man går tillbaka till gamla synder, men fortsätter man som mot SAIK så tar man 3 lätta p. Jag tippar 1-5
Kommentera

70 Rodrigues: SSK borta luktar 1-1 elr möjligtvis 1-2,2-1.....men den som lever får se
Kommentera

Södertälje SK-Brynäs IF den 5/12
Spelar dom som mot SAIK igår så tar vi 3 p.
Kommentera

« · 1212666