Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Sparka tränarna

« · 42488 Till forumet

Sparka tränarna
Är en trogen brynäs-supporter som haft säsongsbiljett många år. Visst tyckte jag att det var kul när vi vann sm-guld 1999, med sveriges bästa formation (Djoos, Löfström, Larsson, Bisset, Molin). Jag tyckte också att vi hade ett i övrigt intressant lag. Men när jag nu tredje säsongen ser samma killar i samma kedjor match efter match blir jag trött.

Har någon spelare överhuvudtaget utvecklats under Melins tid( utom kanske första linen). Vad krävs för att slå sig in i laget? Bisset kan spela dåligt i match efter match, ändå spelar han i första formationen och får mest istid.

Kenneth Bergqvist spelade bra tidigare på säsongen och gjorde mest mål, ändå spelade han i tredje formationen och fick lite istid. Jeff Williams fick väl chansen i andra formationen i typ fyra matcher sedan spelade han i tredje eller var bänkad.

Jag undrar varför Brynäs som nu spelar så j-a dåligt inte ändrar om i formationerna. Om Melin inte ens kan göra det, borde han sluta som tränare helt.

Det är dags att skaffa ny tränare i Brynäs, förändring i spelet och i formationerna.
Kommentera

« · 42488