Brynäs IF

724869 inlägg · 7958 ämnen

Sportchef...

« · 260387 Till forumet


Sv: Sportchef...
Clarence: För att Sjödin kommer att spela ut sitt kontrakt.
Kommentera

Sv: Sportchef...
Sylf: Många kockar alltså, om man får tro dej.Hur är det nu soppan brukar bli då? Men om du nu vet allt detta vet du då också vad det ska vara bra med en "nödlösning" för? Verkar helkonstigt...
Kommentera

Sv: Sportchef...
Clarence: Hur många ggr ska jag behöva säga det,sportchefen blir en nödlösning tills nästa år.Då tar en gammal storback över.Tommy Sjödin.Tills dess får vi nöja oss med Djoos,Larsson,Willy och möjligen nån till,som kommer att bilda en grupp som arbetar med det här.Ingen av dom kommer att beviljas jaktsemester under silly season.
Kommentera

Sv: Sportchef...
gordo: Visst är Lasse Molin och Tomas Jonsson etablerade och kunniga hockeyprofiler men jag känner ingen entusiasm till att få en icke-Brynäsare som sportchef i vår stolta förening. Helt klart kommer jag att bli besviken om inte nån av "Virus", Hammarström, Lindström eller Näslund presenteras som den nyinstallerade sportchefen i Brynäs IF senare i veckan.
Kommentera

Sv: Sportchef...
gordo: OK, gordo, nu vet jag vem Du menar. Måste säga att jag är rätt impad över att de lyckas hålla så pass tätt ändå kring diskussionerna om vem den lycklige är.
Kommentera

Sv: Sportchef...
svedas:
Strax ovan axlarna...
Kommentera

Sv: Sportchef...
Jompe:
Molla. Landslagsman. Tränare m.m. i Löven, senast i Norge.
Kommentera

Sv: Sportchef...
svedas: Kyrö, vår "Ironman", har dessutom ett stort Brynäshjärta.
Har liksom flera andra lite äldre spelare fått dra ett tungt lass iår.
Kommer igen och är självskriven i laget....
Kommentera

Sv: Sportchef...
Jompe:Kyrö har fler bra år framför sig, som fjärdecenter! I ett av sveriges bästa lag. Fråga Jantunen vad han tycker om det.
Kommentera

Sv: Sportchef...
gordo: Var kommer den listan från?
Kommentera

Sv: Sportchef...
gordo: Min hjärna är fortfarande nånstans ovenför Sibirien... Lars Molin, enlighten me.

Svedas: Ang. Ditt tips, det var mest en vänskaplig pik... Vet inte om jag håller med om Kyrö. Karln var borta hela förra säsongen ochnu när han är tillbaka så är han inte längre lika het? Han har väl aldrig egentligen varit en målspottare utan ganska defensiv i spelstil, men det verkar trist att han skulle vara på väg utför redan. Han borde ha flera bra år kvar.
Kommentera

Sportchef...
Hetast just nu:
1. Lars Molin
2. Tomas Jonsson
3. Willy Lindström
4. Virus
Kommentera

« · 260387