Brynäs IF

728019 inlägg · 7962 ämnen

Ståplatserna på samma sida i "nya Gavlerinken"

« · 648417 Till forumet

Sv: Ståplatserna på samma sida i "nya Gavlerinken"
Paddan: Pengar betyder inte alltid allt. Det lilla stödet som finns nu kommer försvinna helt.
Kommentera

DMartinssonBSKV: "En restaurang och övriga vipare" är givetvis det som man planerar att dra in stora pengar på från Brynäs IFs sida. Företagen står ju för stora delar av inkomsterna och sätter också större och större krav på bekvämlighet. Skulle jag själv välja mellan en (förmodat) lukrativ restaurang eller en ståplats så hade jag 15 gånger av 10 valt en restaurang
Kommentera

DMartinssonBSKV: Tycker att klackens vara eller inte vara måste prioriteras högt av Brynäs. I de nuvarande väggarna finns ju en kultur som tycker att ståplats inte är det mest smickrande stället att vara på. En stor satsning på billiga ståplatsbiljetter i början av serien för att skapa engagemang, vilket även skulle kunna få andra att öppna ögonen för att engagera sig i BT. Då om någon gång vore det väl bra att samla klackens alla krafter och dela ut sånghäften för att starta en ny epok gällande klack och support av laget. Det tror jag blir ett lyft...
Kommentera

Paddan: Det är nog till 99% på det sättet eftersom dom tittar på hur LLA är byggt. Har för mig att den Arenan står som liten förebild
Kommentera

Paddan: Det jsut det vi tycker är fel. Att en restaurnag och övriga vipare ska vara viktigare.
Kommentera

DMartinssonBSKV: Det kan händelsevis inte vara så att man planerar en restaurang på den motsatta sidan och att man i sådana fall inte är särskilt intresserade av att ha en ståplats nedanför restaurangen?
Kommentera

Ståplatserna på samma sida i "nya Gavlerinken"
Som inte många vet så kommer Roland Hennig att vara med lite på medlemsråds mötet i morgon, där han kommer förklara sig ang att ståplatserna kommer att vara på samma sida. Som det är just nu så kommer ståplatserna att vara på samma sida i "nya Gavlerinken".
Vilket vi tycker är helt fel.
Vi gör allt för att dom ska ändra på det så bortastå kommer vara på andra sidan.
Vi håller på att skriva en lista på vad som är dåligt med att ha dom på samma sida.
Men vill höra lite av annat folk också vad som är dåligt med att ha ståplatserna på samma kortsidan.
Så skriv ner vad du tycker är dåligt med det.

Och snälla nu handlar den här tråden bara om det här och inget annat
Kommentera

« · 648417