Gurra88: "RIktigt bra att göra tre mål! Men som sagt synd att vi inte kan dra några växlar av det i början av september mot ett så uselt motstånd. Det säger egentligen ingenting om hur han kommer uppträda när säsongen börjar. Trist"
Precis.
Men varför resonerar du isf inte likadant när det gäller ex Bjurling och hans insatser under försäsongen?
Där resonerar ju du och vissa andra jättexperter istället helt plötsligt tvärtom och drar väldigt negativa slutsatser på hans insats under försäsongen?
Intressant logik....
Redigerad kommentar
Anders Berg: ""Man kan ju inte dra några växlar av en träningsmatch, har jag läst här."
Jo, vi noterar med skräckblandad förtjusning hur du upprepar ditt mantra likt en papegoja härinne.
En liten fråga bara så där i alla enkelhet:
var har du läst att man inte kan dra några växlar på en träningsmatch?
Vore ju bra om ditt påstående hade nån saklig grund, annars faller ju hela ditt försök att vara raljant och ironisk?
Bissett19: Precis, SCA-cupen har ett riktigt taskigt spelschema.
Angående Järnkrok säger jag bara old news, Hamrin ;)
men jag tycker försäsongsmatcherna är överskattade hur mycket mer tjänar man egentligen på att dra över till finland och lira än att möta LIF,TIk; Modo etc...Det ni ska träna är ju spelsystemet och få sådana saker att klicka sen om det är svårare motsånd är ju såklart bra, men ni möter ju endå hyfsat starka lag och jag tror ni lägger för mycket tyngd av framgångrna på träningsmatcher.....