Brynäs IF

727880 inlägg · 7962 ämnen

Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:

« · 2374217 Till forumet

Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
xxx BIF xxx: och att Olesen satt en i första matchen. Hoppas att det släpper för honom nu när det är andra säsongen.
Scott tror jag kommer behöva ett antal matcher innan han kommer upp. Brukar ta lite längre tid för äldre spelare
Låst ämne

Jag kollar lite på Skellefteå-Malmö. Skellefteå har åxå en ren dräkt, svart och gul, helt utan reklam vad jag kan se👍
Låst ämne

Zappaholic: ja och poängen generellt - hur många tog poäng, måste vara minst 8 individer
Låst ämne

munkas: I Kinnvalls fall har dom väl sagt att foten är bra men att han ligger efter i träningen pga strulet som varit. Personligen tycker jag det är bättre att skynda långsamt och ha en hel Kinnvall i omgång 10 än att stressa in honom och att han går sönder i omgång 25
Låst ämne

xxx BIF xxx: Mm, lite oroväckande ändå angående Kinnvall. Säsongen har knappt börjat och han är redan ur spel.

Sen är det lite oroväckande också att Johan Larsson är topp 1,2,3,4 och 5 idag. Det är ju enorm skillnad mot övriga. Hoppas verkligen att Rödin, Scott, Palve och Dima kan steppa upp 20-30% framöver. Annars blir det one man show i årets upplaga.
Låst ämne

Charles: Japp, Lesund låg som en igel på Rödda större delen av matchen. Det är, enligt min åsikt, en av SHLs bästa defensiva backar så inte helt lätt att ”glänsa”. Men f-n vad Rödda tog kampen i sarghörnen.

Apropå 4:e kedjan, det blev ju ett helt annat flow och momentum i slutet av matchen när gick ner på 3 kedjor. Det visar ju att vi behöver få in den där spetsforwarden så andra får flytta ner i hierarkin. Sen vill jag ha in Strömgren också.
Låst ämne

Jag är också extremt positivt till att det kommer skott från blå och de går mot mål!
Då har vi ändå kinnvall som sparkapital!

En match är ingen match men det som ser positivt ut finns ju där, det som ser sämre ut kan alltid bli bättre!
Låst ämne

Charles: Fint att vi sprider ut målskyttet också!
Låst ämne

Spacebb: Lesund gjorde ett extremt bra jobb att få bort han ur spel också. Men han får ta på sig straffen samtidigt fick han en assist så lite upp och ner
Låst ämne

Spacebb: Rödda slet på som vanligt, men hade några farliga pucktapp och är nog inte skitnöjd med sin egen insats. Kräver även mer av Palve, Dima och Scott på sikt, men säsongen är ung och vi vet inget än.
Låst ämne

Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Var det bara jag som tyckte att Rödin var osynlig och inte riktigt på kopplad? Annars otroligt starkt att hämta upp 2 mål i tredje. 1 poäng i Ängelholm är väldigt bra🖤💛❤️
Låst ämne

« · 2374217