Redigerad kommentar
Zzz: Nja, jag håller inte riktigt med. Det är mycket som blir nytt när man byter lag. Ny spelidé, ny utrustning, nu målvaktstränare som kanske vill förändra din spelstil en aning. Det är förståeligt om det tar lite tid att nå sin fulla kapacitet när det sker mycket förändringar. Sedan känner väl Bjurling själv att han kan mycket bättre och inte har fått chansen att visa sig från sin bästa sida så att säga.
Nu säger jag inte att jag tror att Bjurling hade blivit så mycket bättre, men om jag ser på situationen ur Bjurlings synvinkel så förstår jag honom.
Huge: Jag håller med. Om man ska se på saken ur Bjurlings synvinkel så har han ju inte fått någon chans, förstår att han är besviken. Men så är det i den här branschen. Precis som du skriver så förstår nog Bjurling innerst inne varför Brynäs gjorde som man gjorde.
Jag tippar på spel i allsvenskan för BB nu.
Enaranger: Ja, Ekholm är sannolikt en av Sundlövs starkaste värvningar. Det kan man konstatera redan efter 13 matcher. Han är har varit väldigt viktig för Brynäs med sitt stabila defensiva spel och fantastiska offensiv.
Han har ju vunnit ett par matcher åt Brynäs själv för tusan!
Greiss har potential att bli en riktigt vass värvning också! På förhand (på pappret) är han en av Sundlövs vassaste och han ruskade fram honom när det var akut läge. Hoppas Greiss blir den målvakt som alla säger att han är även i Brynäs. I så fall har Sundlöv två supervärvningar denna säsong.
Redigerad kommentar
Även Svedberg har väll haft exakt samma problematik som Bjurling, men har har väll ändå presterat något så när även det visat sig att även han inte håller för elitseriespel, inte än åtmindstånde.
Bjurling kan beklaga sig hur mycket han vill men han borde se att den nivå han spelat på inte håller och att klubben inte kan förväntas ha tålamod för att han eventuellt ska hitta tillbaka till någon gammal storform.