Brynäs IF

724713 inlägg · 7958 ämnen

TIK-BIF

« · 437825 Till forumet


Sv: TIK-BIF
En förändring som jag vill se i matchinledningen är att vi skippar nationalsången, visserligen är den den vackraste i världen i konkurrens med Sovjetunionens, för det är ju faktiskt inte landskamp och det är bara då jag tycker man ska spela "Du gamla du fria".
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Kahn: För att Rönnken knappt tar en plats i Almtuna.
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Imorgon måste Korhonen få en match. Låt "Honken" vila till på torsdag.

Synd att N.A blev sjuk, men nu får ju Mattias Karlsson istid vilket jag tycker är positivt.

Härligt att "Mini-Bäckis" kommer att få istid och det i samma kedja som Miettinen och Viitakoski. Han kommer att göra bra ifrån sig. Kim Sunna kommer nog också att få följa med. I dagsläget så tycker jag att han skulle peta J.J.

Man kan undra varför vi inte kan plocka hem "Rönnken" i ett sådant här extremt läge.

Tippar att vi åker på stryk med 6 - 3. Men jag tror att vi kommer att ta oss till slutspel.
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Per HApps:

Det blir resa i morgon,


MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Larry: Det är ju så löjligt så att jag vet inte vad fan man ska tro längre. Precis vad vi behövde! Fan inte sant! O herregud vilken säsong det här kan bli. Nåja, nu kan grabbarna å andra sidan knyta näven och kämpa, vinsttippade lär de inte vara. Man får väl hoppas att Timrå bara ställer ut skridskorna.
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Huge: En sanning med modifikation.Det gäller väl ändå för Brynäs att inte bara se till att nytt folk kommer och ser dom.Lika viktigt är det ju att dom som redan går fortsätter med det.
Kommentera

Sv: TIK-BIF
sylf: Som sagt, är man medgångssupporter så är man.
Dina göteborgska vänner får väl byta lag till Frölunda.
Som sagt, det är i motgång som vännen prövas... :-)
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Så klart att flunsan har slagit till elelr vad det är för skit nu som florerar i luften!

Då kommer det säkert att bli flera spelare som åker dit så smånongom :-(
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Larry: ok, bra... väntar...
Kommentera

Sv: TIK-BIF
p j davydjoos: Har mailat Sundlöv ifrågan nu, väntar på svar.
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Bissett19: Ja,en titt på truppen till i morrn och det blir...Parodi.Skönt att se ändå att Niklas Bäckström får debutera på isen i morrn,inte bara nöta bänk.

Ang marknadsföring av produkt: snackade med en kompis från Göteborg idag,som sett varje Brynäsmatch där i åratal.den 4:e nov skiter hon och hennes kille i det.Folk tröttnar till slut,helst när inte laget bjuder till.Just att folk börjar tappa intresset är jävligt allvarligt för klubben.Ibland kan man förstå att inte sponsorerna står i kö.Betalar man för nåt vill man ha nåt tillbaka.
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Larry: Kan vi inte ta hem Rönnqvist? Är avtalet skrivet annorlunda? Nog måste vi kunna ta hem honom i ett sånt här läge?
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Larry: Precis vad våran skadeskjutna trupp behöver..........PARODI!!!
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Helvetet fortsätter: Niklas Andersson och Dacke sjuka!

Karlsson tillbaka från Almtuna i alla fall.

Se länktips!
Kommentera

Sv: TIK-BIF
Per HApps:
Detta rör inte dig personligt.
Men jag har ingen lust att åka dit igen och få en massa saker kastade på mig eller höra en massa saker, det var ganska otrevligt sist.
Kommentera

TIK-BIF
Blir det någon resa upp i morgon?
Kommentera

« · 437825