Anders Berg: " Daniel Widing, som träffades av ett stenhårt slagskott på foten borta mot Rögle senast, var på röntgen i går. Av allt att döma spelar han inte i kväll. "Jag får svar i morgon och det är bara att hoppas att det inte är någon fraktur. Som det känns nu ska det mycket till för att jag ska kunna få ner foten i skridskon till matchen mot Timrå. Den är väldigt svullen, men det kan hända mycket på 24 timmar", sa Widing sent i går eftermiddag."
Men det har du ju redan läst, eller hur? ;-)
Apropå Widing....
Från Twitter @guldjakten
@Guldjakten: #Brynäs forward, Daniel Widing, har en fraktur på foten. Röntgenbilderna gav det trista beskedet.
GD:s laguppställning stämmer sällan med verkligheten, så här vill jag se laget ikväll:
Målvakter:Holmqvist(Rahm)
1:a Gunderson-Franson Thuresson-Enterfeldt-Harju
2:a Sundqvist-Löf Molin-Järnkrok-Lindholm
3:e Djoos-Berglind Ollas-Nordqvist-Johansson
4:e Lauritzen-Hansen-Granström
Extra spelare: Lavander
Tips: 2-4
Mål: Harju 2, Franson o Järnkrok
Redigerad kommentar
arnio:
Var väl mer en gliring till din kommentar angående Sylfs inlägg
...med tanke på att du gjorde exakt samma sak som han fast 17min tidigare.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Jag hakar väl på och spammar med en uppställning:
Målvakter:Holmqvist(Rahm)
1:a Gunderson-Franson
Ollas-Nordqvist-Granström
2:a Sundqvist-Löf
Harju-Hansen-Molin
3:e Djoos-Berglind
Johansson/Lavander-Enterfeldt-Thuresson
4:e Lauritzen-Järnkrok-Lindholm
Extra spelare: Lavander/Johansson
Tips 0-3 Målen görs av Lindholm, Ollas och Gunderson
Peja: Brynäs måst med fart och finess se till att skapa målchanser alternativt tving motståndarna att ta utvisningar. Fartoch rörelse i anfallszon och puckkontroll är Brynäs vapen, förhoppningsvis spetsat med lite effektivitet även i spel fem mot fem.
Laddad nu som sjutton. Dax att lämna jobbet..
Vad fan ska behöva hända för att Molin ska få lira?
Brynäs IF | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4th Line | 25. Johansson, Martin | 31. Granström, Jonathan | 62. Lavander, Mats | |||||
3rd Line | 16. Lauritzen, Sebastian | 24. Hansen, Mads | 11. Ollas, Jesper | |||||
5. Löf, Simon | 4. Berglind, Victor | |||||||
2nd Line | 53. Thuresson, Andreas | 19. Järnkrok, Calle | 28. Lindholm, Elias | |||||
22. Sundqvist, Jörgen | 2. Bergqvist, Adam | |||||||
1st Line | 90. Harju, Johan | 39. Nordquist, Jonas | 9. Enterfeldt, Sebastian | |||||
44. Franson, Cody | 13. Gunderson, Ryan | |||||||
Goalies | 30. Rahm, Robin 40. Holmqvist, Johan | |||||||
Extra Players | 29. Molin, Emil (LW) |
Jamen va äre för skämt? Att det ska va så svårt å ha en bra backuppsättning!?!? Den var undermålig innan seriestart, och med de obligatoriska skadorna är den ju inte starkare direkt.
Säger som dig, Rodrigues...
Vad fan ska behöva hända... Innan Sundlöv ställer en stark backuppsättning på papperet innan säsongen startar!!?
Något måste hända å här är mitt förslag:
Backar:
Inget utrymme för så många ändringar just nu tyvärr.
Forwards:
Lindholm Järnkrok Harju
(Varför sätter man inte in den som kan göra mål med de som kan skapa chanser? Borde vara enkel matematik...)
Granström Enterfeldt Widing
(Murbräckarkedja...)
Thuresson Nordquist Lauritzen
(Alla skulle må bra av miöjöombytet. Tror Ture skulle väcka denna sovande enhet...)
Ollas Hansen Molin/Lavander/Johansson
(Enda intakta enheten...)
Redigerad kommentar