Brynäs IF

728199 inlägg · 7961 ämnen

TIMRÅ IK - BRYNÄS IF

« · 903138 · » Till forumet

Sv: TIMRÅ IK - BRYNÄS IF
Ambroo:
Men med tanke på hur många knän nu sanny tagit ut kanske ni borde skicka han på hockeyskola så han lär sig tacklas då , 1 gång så kan det vara en olycka men sanny har minst 3 fall säkert fler ändå då ser man ett samband i det men det kanske du för insnöad för se
Kommentera

Skarin:
Man kan spela tufft och hårt och samtidigt visa respekt mot motståndaren, det är nog kanske där det brister lite i Sannys fall.
Kommentera

Åh ja, han är säkert större och starkare den där finnen, men gör det då honom till en bättre hockeyspelare i era ögon om han ger igen? Patetiskt!

Sen till alla er (alltför många) som tror att Sanny medvetet går in för att skada och siktar in en knätackling; Har ni sett en hockeymatch? Sånt här händer!
Kommentera

mattias - 74: Återigen. Vad menar du med 10-15 gånger per säsong?
Kommentera

mattias - 74: Sanny hade en tendens sedan han blev utnämd till lagkapten att spela just för försiktigt, vilket gjorde att han totalt sett blev en sämre back ute på isen.

Sanny ska spela hårt och tufft för att få ut max av sitt spel. Självklart ingår inte knätacklingar i denna kategori.
Kommentera

70 Rodrigues: Kan vara på sin plats att Sanny får igen lite för sina synder...Markus är nog inte den förste jag skulle mucka med i alla fall.
Kommentera

70 Rodrigues: Lugna ner er nu.Grattis till en vad jag tror en välförtjänt vinst,väl mött i serien.
Kommentera

Snoop:

I Sannys fall är det befogat då han gjort det åtskilliga gånger.

det är skillnad om man gör det omedvetet 1 gång men att göra det medvete 10 - 15 gånger under en säsong är ingenting man skall tolerera.

Återigen. Varför är han Kapten ??
Kommentera

Snoop: nej, nej, hämden är ljuv...:)
Kommentera

mattias - 74: ja du det är en gubbe som tar och ger mycket stryk.jag såg han live i göteborg då fick han en checking from behind och blev sjukskriven 1mån,men han gnällde inte.
Kommentera

mattias - 74: fast hämnd är väl ganska dåtid de med ?
Kommentera

mattias - 74: Var så säker, det var inte sista gången Lindström fick smaka på Kankaanperäs nävar. Nästa gång så hoppas jag att han slutför jobbet ordentligt.
Kommentera

Ambroo:

Händer ibland? Jag tror inte att hanbs knätacklingar bara händer serru.

Spelare som Sanny borde spela mer försiktigt, speciellt om man är Lagkapten men jag hoppas han får igen ! Synden straffar sig själv heter det visst.
Kommentera

Ambroo: Ibland? Det händer alltför ofta för att vara tillfälligheter...
Kommentera

vinner vi cupen om vi vinner denna match?
Kommentera

mattias - 74: Tycker man borde ta av honom skridskorna och klubban också så kan han ägna sig åt Wrestling istället! ;)
Kommentera

mattias - 74: Inte alls. Sanny är ett föredöme på alla sätt och viss. Att sånt här händer ibland kan man inte göra något åt.
Kommentera

Fundamentals: Skönt med en seger i alla fall...hoppas bara att det inte är någon allvarligare skada på Pavel.
Kommentera

moreten: Det tror jag inte att han gör, men han tacklar iaf inte i ryggen.
Kommentera

Ambroo:

Tycker man borde ta av honom kaptensbindeln på en gång. Challe lär knappast va nöjd efteråt ??
Kommentera

Fundamentals: Man kan ju undra om han sover bra på nätterna alla de gånger han skadat en spelare...
Kommentera

moreten: ja, eller så får han sluta med att gå in så hårt då.
Kommentera

moreten: Som sagt... Går man alltid in hundra så tar det ibland fel.
Kommentera

moreten: Farligt möjligen, men knappast korkat.
Kommentera

Ambroo: Man kan spela hårt utan att hålla på med knätacklingar!
Kommentera

Ambroo: Åter igen vad har det med saken att göra! En sak är säker iaf, Sanny spelar både Korkat och Farligt!!
Kommentera

70 Rodrigues: chilla nu, alla fattar att Sanny's tackling inte är bra och de är ingen som jublar när en annan spelare blir skadad så här, Sanny kommer säkert få sig en lång avstänging.
Kommentera

70 Rodrigues: Inte alls, men jag tror knappast det var medvetet. Han går alltid in hårt och gör man det så tar det illa ibland.
Kommentera

moreten: Han skriver att Sanny både är korkad och farlig. Därav svaret.
Kommentera

Ambroo: Tycker du att det är ok med knätacklingar?
Kommentera

Ambroo: vad har det med saken att göra?
Kommentera

Ambroo: Vad har Jompes IQ med det hela att göra??
Kommentera

Jompe: Och din IQ?
Kommentera

70 Rodrigues: Det är inte bara Daneilsson som skadats av idioten Lindström. Knätacklingar är hans specialitet. Han är både korkad och farlig, och det är ingen bra kombination.
Kommentera

Snoop: javisst vad fyndig jag är...
Kommentera

70 Rodrigues: Sanny är den största idioten som någonsin stått på ett par skridskor!!!
Kommentera

Fundamentals: hahaha en apa? vilken jävla fantasi du hade då :D
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Sanny förnekar sig inte, hoppas Brendl klarade sig från allvarligare skador.
Kommentera

Det var den direkt rapport jag fick och det skulle inte alls förvåna mig, det är ju inte första gången Lindström skadar en spelare genom kneeing. för ett par säsonger sedan så var det Danielsson som fick kliva av isen i Norrtälje efter en kneeing av Lindström.
Kommentera

Fundamentals: Näe men vad duktig du är.
Kommentera

70 Rodrigues: Sover de i samma säng också?
Kommentera

70 Rodrigues: jag ska kasta batterier på apjäveln när han kommer till LA
Kommentera

70 Rodrigues:

Att den där muppen inte kan börja lära sig spela hockey istället för att åka omkring spela fult. Snart dags att plocka fjädrarna en gång för alltid av den där kycklingen.
Kommentera

Fundamentals: Fick samtal från både Bissett och Lasse, det är lynchstämning i Ejendal.
Kommentera

70 Rodrigues:

Hur vet du att det var en Kneeing ?
Kommentera

70 Rodrigues: stämmer detta och Brendl blev skadad så upphör jag att vara mr niceguy
Kommentera

Uddan: hahaha, Uddan du var en rolig prick!!
Kommentera

Nu har IDIOTEN Sanny Lindström varit framme igen, han har fått matchstraff efter en knätackling på Brendl som fick ledas av isen. Kankaanperä betalade med att ge Lindström lite stryk.
Kommentera

Davydkin:

Sanny också =)

48.49 20 min BIF 18. KANKAANPERÄ, Markus GA-MI
48.49 20 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny GA-MI
48.49 5 min BIF 18. KANKAANPERÄ, Markus ROUGH
48.49 5 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny ROUGH
48.49 5 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny ROUGH
48.49 20 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny GA-MI
Kommentera