Brynäs IF

727952 inlägg · 7962 ämnen

TIMRÅ IK - BRYNÄS IF

« · 903678 · » Till forumet

Sv: TIMRÅ IK - BRYNÄS IF
mattias - 74: ove igen på straff
Kommentera

mattias - 74: Jo jag vet, Lodin rimmar också på svin :)
Kommentera

Gusten: Vad är brynäs casuals?
Kommentera

Gusten:

haha nej absolut inte nu men när man var liten så var man inte så mogen du vet =)
Kommentera

Teppo:

hehe nja Molin har jag träffat privat och han är hur snäll som helst men på en Hockeyplan så är han lite jävlig iaf i leksand, har en tendens att ramla lite lätt och snacka med domaren ofta.
Kommentera

mattias - 74: Är du också en casuals?
Kommentera

Gusten: ja det kan man säga! han gör nog ett i bp nu
Kommentera

mattias - 74: Blir du nostalgisk? :-)
Kommentera

Gusten:

Molin Molin ditt jävla Svin, vilka tider det var när man skrek så i Leksands gamla lada =)
Kommentera

Linström_92: Verkar som att Molin ersatt Brendl på ett hyfsat sätt i förstakedjan :)
Kommentera

mattias - 74:

Nu kom 3 - 1 av Molin de var iaf ett PP mål och inte erat 1:a som jag trodde.
Kommentera

mattias - 74: och 3an av ove i pp
Kommentera

Linström_92:

PP mål det också !
Kommentera

mattias - 74: där kom 2 an av sjödda
Kommentera

mattias - 74: Som fan
Kommentera

Gusten:

Tråkigt.
Kommentera

Inbördeskrig i på bortastå enligt rapporter. Brynäs Casuals har gjort entré :(
Kommentera

moreten: Näe de gör ja inte säger bara sanningen!!
Kommentera

Uddan: Ta inte detta ytterligare ett varv nu. Nivån, tänk på nivån, snälla.
Kommentera

Uddan: Ge dig nu Uddan! Vi vet att sverige stannar upp när stora, starka, mäktiga Timrå kommer med sina lirare! Det berättade du igår, så lägg ner nu... Bry dig inte om oss som inte gillar Sanny!
Kommentera

Jajjen: Du är ett skämt..
Kommentera

70 Rodrigues: Jag har försökt göra vad jag kan för att balansera debatten. För egen del kan jag inte tillföra nåt mer av värde.
Kommentera

70 Rodrigues: Bra sagt Rodrigues, det har spårat ur totalt!
Kommentera

Dream Team: Nu lägger vi av med Lindström snacket, h¨ll det på en bra nivå, annars så raderar jag hela jävla tråden.
Kommentera

Uno Gordon: Det jag eftersökte med mitt inlägg var att få lite större nyans i debatten. Med ditt svar tycker jag att vi har fått just det. Tack.
Kommentera

Snoop: Ja just det Timrå är ju skitbra de vet ju alla....GAPSKRATT..
Kommentera

65svellander: Så är det nog. Hur mår farbror? Det var länge sedan vi sågs, nästan så att jag saknar dig. Nu tänkte jag käka lite surströmming. Du lär väl dyka upp med några nubbetips.

Me love you longtime!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
sjjöbba. Roger erkänner att Sanny är en fitta
Kommentera

arnio: hahahaHAHAHAHAHHAahahahahaaha, Timrå åka ur ? jo tjena att vi åker ur de är nog ni som är närmst att åka ur mellan Timrå Brynäs, men ni är bara så bitter för att ni inte får så bra spelare som oss även fast ni byggt en ny dyr arena och allt :D
Kommentera

Jajjen: Hejjja Sanny!!!!!
Kommentera

Hoppas att Timrå åker ur.
Kommentera

gud: Pappa?
Kommentera

Jajjen:

Ledsen i ögat och en massa sprit löser inget..

Gå nu o lägg dig en stund..
Kommentera

Dream Team: Valda av folket? Jag tror du är felinformerad!
Kommentera

Jajjen: Du glömde två: Idi Amin och Pol Pot.
Kommentera

Jajjen: Hur mår du?
Kommentera

T T: Richard Nixon? Adolf Hitler?
Kommentera

T T: Hur var det med Refat El Sayed? Årets svensk? Samma länk!
Kommentera

Jajjen:

Är du också jätteledsen i ögat??
Kommentera

Jajjen: Länk?
Kommentera

T T: Clark Olofsson blev vald till ordförande i förtroenderådet på Kumla.
Kommentera

Jompe:

" En duktig spelare med glimten i ögat. Sannys roll och uppträdande gör att domarna kan utföra sitt arbete på ett bra sätt. Respekt och förståelse tillsammans med ett stort hockeykunnande har gjort att domarna valt Sanny till Årets spelare."
Kommentera

Dream Team: Jag försöker inte på något vis bagatellisera Sannys knäcktackling. Det är aldrig bra när spelare blir skadade. Men vad jag vill lyfta fram i dagsljuset är en mer och ökad förståelse ifrån Brynäshåll på vad de själva också är kapabla till. Ibland får man svälja betet och gå vidare.

För öppnar man käften när någon ur ens egna lag går ner för räkning och bildar en lynchmobb emot den som gjort det så bör man agera minst lika kraftfullt om inte starkare även mot sina kelgrisar när de skämmer ut sig.

Det är dit jag vill komma. Att sedan Leif Boork bölar i pressen gör ju inte saken bättre. En tränare som förespråkar hockeyvåld och inte ens skulle dra sig för att skicka in Angell eller Månsson att göra någonting riktigt fult för att vinna fördelar åt det egna laget bör vakta sin tunga väldigt noggrant.

Det är alltså reaktionerna jag reagerar över. För det är ju inte första gången vi får skit kastat i ansiktet på oss ifrån Gävletrakten.

Kan ju bero på det utpräglade hatet som finns ingjutit i varje hockeysupporter och hockeyspelare med självaktning sedan slutet på 60-talet i såväl Wifsta/Östrand, Timrå IK och Brynäs organisation.
Kommentera

Dream Team: Kritiken mot Lindström är att det inte är första gången han "råkar" knätackla spelare sönderr och samman. Och om man som spelare "råkar" knätackla spelare allt som oftast så kanske det betyder något.

Antingen så gör han det avsiktligt och då har han inte på en rink att göra, eller så gör han det oavsiktligt och då är han en fara för alla motståndare och har inte heller på en rink att göra.

Att han vill ge hundra procent i alla lägen gör knappast saken bättre. Det brukar jag också försöka göra på allmänhetens åkning, men det glädjer inte alla dem som jag åker in i.
Kommentera

lillovechkin: Ge dig nu barnunge!!!!!!!!!!
Kommentera

Makkan: Jag har såhär långt valt att ligga väldigt lågt i den här debatten, eftersom det som jag ser det hela funnits en klar risk att man dragits med i det jordskredsliknande följe av debattinlägg som liknat händelsen som i stort sett bagatellartad. Det är den givetvis inte.
Samtidigt är jag av den uppfattningen att de som nu väljer att ge ett sken av att Sanny gjorde detta med flit och medvetet oförstånd är ute på rätt halt och kallt vatten. Nej, det är ingen ursäkt att det är försäsong, inte alls. Dock så är det nog vanligare än man tror att spelare under den här fasen av säsongen saknar delar av den timing som man annars har i närkamper och andra moment i spelet.

Sanny spelar under parollen att ge 100 % i alla lägen. Det kan ingen klandra honom för. Dock så sker detta ibland tyvärr med vissa tråkiga konsekvenser som resultat. Det här var ett sådant tillfälle, och jag är den förste att hoppas att Brendl slipper undan så lindrigt som möjligt.
Kommentera

Dogsbite:

Mogna inlägg!
Insiktsfulla!
Välformulerade!
Skrivna med en romanförfattares klara syn på språket och innebörden samt budskapet i skriften!

All heder åt dig som kan uttrycka dig hjälpligt negativt om andra - men endast framstå som patetisk själv - få lyckas med bedriften!!! ;)
Kommentera

Dogsbite: Om man är dålig på att stava så kan man köra sina inlägg i words innan man lägger ut dom. Bara ett tips om man vill bli tagen som seriös.
Kommentera

Dream Team:

Det är möjligt, men jag gjorde ett försök att sänka mig till samma låga nivå som eran sk backstjärna "spelar" ? på.
Kommentera

« · 903678 · »