Brynäs IF

728245 inlägg · 7961 ämnen

TIMRÅ IK - BRYNÄS IF

« · 903270 · » Till forumet

Sv: TIMRÅ IK - BRYNÄS IF
70 Rodrigues: Självklart, tar väl någon dag innan man kan ser hur pass allvarligt det är.
Kommentera

Ambroo: Leif Boork kan fara åt helvete. Han snackar så jävla mycket och skall utmärka sig hela tiden. Hela mitt förtroendekapital för den karln är förbrukat. Han skall enbart hålla igen käften och hålla ordning på sitt egna lag.

Det lipas nåt fruktansvärt i Gävleborg så fort en brynäsare blir attackerad. Men Cassel tacklade sönder Gunno. Antti Aarnio tacklade sönder Sanny i SCA-Cupen för nåt år sedan. När Johan Lindström (inte Liket) for fram som en orkan på rinkarna då. Inte ett pip.

Jävligt märkligt att det skall gapas så förbannat för minsta lilla grej. Ni är fanimej inga duvungar ni själva heller.

Om ni en enda gång tog avstånd från vad ni själva ställer till med skulle jag inte öppna käften.

Men ni är så oslipade och denna debatt är ruggigt snedvriden. Är så jävla less på att höra hur ovårdade Timrå IK är och att det ALLTID är en olyckshändelse det andra ställer till med.

Ni är så äckligt färgade så att jag spyr!

Det räcker nu!

Hll batterisyra i ögonen på honom då om han nu är så hemsk!
Kommentera

Uno Gordon:
Oj då... Lingonveckan?
Kommentera

Uno Gordon: Hur fan kan du försvara en knätacklig som kan kosta karriären för vilken spelare som helst?Sen att det inte var meningen (det får vi väl verkligen hoppas, annars e karl slut i huvet)spelar egentligen ingen roll! Såna påhopp ska rendera i avstängning i mitt tycke, vem än spelaren må vara. Men just sanny lindström verkar vara expert på att skada motståndare oavsiktligt.....
Kommentera

Davydkin: Oväntat.
Kommentera

power81: Jag försvarar Sanny på samma patetiska vis som ni gör när era jävla spelare tacklar sönder Timråspelare. Ni tar aldrig avstånd från någonting eller ber om ursäkt. Ni är bara likgiltiga eller skiter fullständigt i det hela.
Kommentera

power81: Men man skall inte förvänta sig så himla mycket ifrån herrar Boork, Melin och Persson. Det är enormt dumma i huvudet och snackar en jävla massa skit. Patetiska indvider som snackar mer än de gör nytta.
Kommentera

Uno Gordon: Har debatterat Sanny med dig tidigare...undrar bara över en sak: Har det aldrig hänt att Timråspelare eller tränare har snackat skit om andra..?
Kommentera

Uno Gordon: du verkar ju jävligt smart....
Kommentera

Uno Gordon:

Ni ni ni ni ni ni, är det den berömda kammen som har kommit fram ?

Frågan är väl hur mycket färgad du är som försvarar en sk hockeyspelares (Sunny = hockeyspelare ?) upprepande överfall.
Kommentera

Gillar tuffa hårda spelare men Sanny hör inte till dom,finns de något fegare än knätacklingar ?
Ska inte säga så mycket eftersom jag bara läst det som skrivits här och inte själv sett händelsen.
Men Sanny är ju känd för att vara FEG ja inte tuff och ful utan FEG....
Skulle gärna se han i NHL och se hur många matcher han vågat göra där med den fega spelstil han har :)
Kommentera

vad bråkar ni om? ni vann ju matchen! så nu har ni ett jätte bra läge att vinna Clas Ohlson cup.. det är stort!
En ny lat tjeck hittar man alltid.
Kommentera

rödovithockeydy: Spelar ingen roll om man vinner matchen.Sånt där hör inte hemma på en hockeyplan...eller nån annanstans heller för den delen!
Kommentera

RavenLord: Sanny tillhörde ju Colorado Avalanches organisation då han värvades från Huddinge och innan han kom till Timrå inför säsongen 2002/03. Dock så blev det aldrig några matcher i NHL utan istället i UHL, AHL och ECHL.
Kommentera

RavenLord:sanny är inte feg,han är inte nån som viker undan!tråkigt bara att ett brynäs-knä var i vägen!
Kommentera

power81: såg du matchen?
Kommentera

Uno Gordon, Uddan, Ambroo: Ni är levande bevis på svenska skolsystemets fullständiga kollaps. Eller så är det bara skolorna i Sundsvall som har varit stängda sen 1962.

Fröööööken Lindström är en käring, är en käring, är en käring
Kommentera

Långben: Som jag skrev så har jag inte sett det utan min åsikt grundas på tidigare erfarenheter och i den här händelsen av det som står här på HS
Kommentera

Jajjen: Grattis på 13årsdagen!!!
Kommentera

73Sjöbba:
Kommentera

Hoppas att det finns någon film (som någon snäll stjäl kan lägga ut) på när Kankaanperä spöar skiten ur fegisen från Tallefjantland.
Kommentera

Makkan: HIttade denna där Sanny inte är lika stursk

www.youtube.com/watch?v=EEKNgq-UQPk
Kommentera

Jajjen: Har du kommit så långt som till rättstavning? Det går bra för dig, du har nog bara 12 år kvar tills du går ur högstadiet
Kommentera

Makkan:finne som spöar sanny!
Kommentera

rödovithockeydy: såg inte matchen men jag vet ju hur herr sanny spelar....alltid på gränsen...oftast bra....
Kommentera

Makkan: Ordvalet "Tallefjantland", från din sida placerar nog dig på en all-time high på listan över extremt larviga uttryck. Men du har säkert dina goda anledningar.
Kommentera

brynästigern: Nej vi har inte haft sådana tränare i våran förening som känt ett behov utav att hävda sig i media. Boork har alltid snackat liksom Roger Melin. Vi har haft svärmorsdrömmarna Peo Larsson och Kenta Johansson de senaste decenniet.
Kommentera

power81: Du får tycka precis vad du vill. Du är lika smart som Peter Andersson (domarbasen) och Thomas "Kuben" Andersson.

Det är inte lönt att diskutera vidare. För du har din uppfattning klar kring Timrå IK.

Amen.
Kommentera

Uno Gordon: Roger Melin blev gnälligare när han gick till LHC...nog sjutton har väl Kenta gått ut i media och gnällt han också.
Kommentera

Jajjen: Javisst fasen är Sanny Lindström en käring. Iallafall för mig. Kul att du tycker likadant :)
Kommentera

Uno Gordon: Har absolut ingenting imot timrå ik...snarare tvärtom...efter brynäs så finns där timrå...tro vad du vill...Knätackling e fel...oavsett vem som delar ut den!!!
Kommentera

eltifoso: Sanny får väl sig en rätt ordentlig körare åt skallen där. En bra tackling av Kåberg. Sanny var nog tillbaka fit for fight till nästa match där.
Kommentera

73Sjöbba: Det var det nog. Hemma mot FBK, där Sanny blev målskytt och allt. Och sedan den här tacklingen på köpet. Tack för senast, ungefär ;-)
Kommentera

Jag har sagt det förr och tyvärr får jag ju säga det igen... Den där förbannde jävla Sanny Lindström!! Kan inte någon tala om för "herr-IQ-fiskmås" att vi spelar T-R-Ä-N-I-N-G-S-M-A-T-C-H !! Jag hoppas verkligen att han åkte på en rejäl hjärnskakning av Marcus nävar och han enbart kan dricka flytande föda så länge som Brendl nu blir skadad.
Hur fan står det till i hjärnkontoret på den där fegskiten? Ja ja jag vet att ni Timråfans som huserar här inne tycker att det sista man kan kalla Sanny för är "feg", men om jag istället skulle kalla honom intelligensbefriad då? Känns det bättre, för inte kan ju hissen gå ända upp där inte !

Sanny - Se dig om bakom ryggen, vi är många som tröttnat på dina tilltag nu. Snart är det nån större än Plüss som plockar dig.

Dagens hedersmedalj går till... MARCUS KANKAANPERÄ !
Kommentera

Jajjen: kolla upp skillnaden mellan käring och kärring !!!!!!!!!!
Kommentera

Sanny sanny sanny, vilken karl, Fru Brendl grinar väll även när han inte fått välling heller satt. Sen finnen som slog sanny, ojoj vilken pojk, han kommer grina han med när han ser hur illa det kommer att gå för Brynäs i elitserien. Brynäs har ett bra lag, med kanske Fru Brendl ute ur leken ett tag, så får vi se vem som ska kunna leda brynäs. Finnen? HAHA nej. Nämen lycka till brynäs supp, ni kommer nog få ta flaskan till tröst mkt i vinter! hualigen
Kommentera

Ojojoj jag börjar missstänka att det är något galet med vattnet i sundsvalls området... Det här är ju helt sanslöst!
Kommentera

Dogsbite: Kommentar överflödig. Dricksvattnet var det ja...
Kommentera

Uno Gordon: Ingen har väl större behöv av att hävda sig i media än Challe Berglund??
Kommentera

Det som jag blir så förbannad på är att det inte är första gången han "råkar" knäa en brynäsare på träningsmatch.
IQ-befriad var ordet.
Kommentera

Lövva: Vad har Challe med denna diskussion att göra då? Han har ju inte coachat Timråi en enda tävlingsmatch ännu. Kom tillbaka om 3år så kan vi summera intrycken.
Kommentera

Uno Gordon:

Du verkar inte förstå vad det handlar om. Det här har inget med Brynäs eller Timrå att göra utan galningen till spelare Sanny Lindström. Du borde inte försvara det Sanny gör på planen bara för att han har en Timrå-tröja på sig. Knätacklar man en spelare förtjänar man ingen respekt, en sådan tackling trasar lätt sönder hela knät och karriären kan vara slut. Att han dessutom gör det på en meningslös träningsmatch säger allt.
Kommentera

0-2 07.43 Tommy Sjödin (Daniel Johansson, Markus Kankaanperä)

Skumt mål med 3 backar inblandade, hur kom det sig?
Kommentera

Borde intre denne Timråit snart ha förtjänat sig en banning. Tycker han är snarlik Sanny fast i det verbala. Han tenderar ju bara att bli värre i sina ordalag. Svär o gormar samt hotar i sina inlägg. Vart är ni moderatorer?
Kommentera

VBgr: Samma gnäll som vanligt på den här sidan ser jag !!!!
Kommentera

Svella: Än en gång är det bevisat..... Sanny Lindström är hockeysveriges största idiot !
Far åt helvete Sanny!
Kommentera

pastorn: "Skumt mål med 3 backar inblandade, hur kom det sig?"

Kankaan tar burskydd, DJ tar över medans KanKaan åker och byter med Sjödda. Sjödda hämtar sen pucken bakom mål och åker majestätiskt över hela rinken och laddar ett slagskott från blå :)
Kommentera

Dream Team:

Det är möjligt, men jag gjorde ett försök att sänka mig till samma låga nivå som eran sk backstjärna "spelar" ? på.
Kommentera

Dogsbite: Om man är dålig på att stava så kan man köra sina inlägg i words innan man lägger ut dom. Bara ett tips om man vill bli tagen som seriös.
Kommentera

« · 903270 · »