Brynäs IF

727652 inlägg · 7962 ämnen

Timrå IK-Brynäs IF

« · 311555 · » Till forumet

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Jompe: Aha. Nej, nu ger du mig cred för något som någon annan har skrivit. :)
Kommentera

Sista perioden. Hoppas tempot hålls uppe nu. Skulle vara så skönt med 3 poäng.
Kommentera

Tänk om Brynäs chockar, gör två snabba och leker resten av perioden. Sjödda blåser bubblor och Nyllet gör finter a´la Krobbe..mmm
Kommentera

Ford Prefect: Har för mig att det var Du som skrev ett skitroligt inlägg om att en hockeymatch kan beskrivas enligt det metriska systemet. Kan ha varit någon annan men hade för mig att det var Du. Sista perioden beskrev just som en lång, plågsam färd mot den oundvikliga undergången.
Kommentera

HF: Fan va slarvigt jag skriver ibland :) Frågetecknet efter "80" skulle vara ett euro-tecken och det skrev jag faktiskt men det verkar som om hockeysnack håller sig till svensk valuta :)

-HF
Kommentera

65Selander: Men du med Fårrdens MFF-regplåt blev bra. Jag har just löst ut mina analogkort. Med min snabbhet hinner kortet publiceras just i tid till vårt hundraårsfirande.
Kommentera

65Selander: Inte ett kort på Dylan faktiskt, jag hade inte ens kameran med mig dit. Vad gäller damer så spenderade vi mycket tid på Reeperbahn eftersom konmsertlokalen låg där men så myckwet damer dök det inte upp. Vi hoppade över att knalla in på ställen där brudarna var topless och drinkarna gick för runt 80? styck =) (korrekt smiley)

-HF
Kommentera

rafalski: Helt rätt. Har aldrig lidit som jag gjorde förra säsongen.
Kommentera

20 Lindgren: Cigarrerna minns jag, hittade en i min jackficka för ett tag sedan ;)

-HF
Kommentera

HF: Blev väl för många kort på stofilen Dylan och andra lösaktiga damer i Hamburg :-)) (Smileys med näsa)
Kommentera

Jompe: Det metriska systemet? Nu är inte jag med längre. :)
Kommentera

20 Lindgren: NEJ! Att slå ifrån sig straffar sig nästa alltid, det är bara köra på tills slutsignalen ljuder!!
Kommentera

Hutta: Känns ändå bättre än förra säsongen. Då var det jämnuselt hela tiden.
Kommentera

65Selander: ok, FylleFemman investerade i en kamera innan GBG men jag lyckades paja den på en halvtimme så nu ska vi beställa en ny, förhoppningsvis har vi den den 30:e.

-HF
Kommentera

Hong Kong: nu hinner man springa ner och köpa ett nytt paket cigg...hoppas det är helt i onödan.

20 Lindgren: Gör som Magnus Nodén gjorde på Skellefteåresan: köp cigarrer före matchen... Succé. Nä. :-(

Ny säsong. Nya återvändare i laget. Ny pyroteknik hemma vid datorn...

Detta med interaktiv hejaklack borde väl tilltala den tysta gävlepubliken. Hoppas spelarna har dataskärm i båset och kan känna stödet. Eller att man lägger upp texten på den ständigt förbättrade mediakuben.

Kom igen nu grabbar. Spela hockey en kvart och slå ifrån er sista fem.
Kommentera

HF: påtal om bilder så blev 90% av mina fiasko dom övriga består utav en jumbotron samt bilder på 3st SpS'are från Frölunda och en matchbild.
Kommentera

65Selander: Såg på Timrås GB att deras backspel tydligen är en katastrof ikväll. Låter bra.

Faktum är att vi fixar både PP och BP bra den här säongen. Det är spel med och mot fullt lag vi har problem med. Aldrig får man vara glad. :-/
Kommentera

Det är ojämnheten hittils under säsongen som jag tycker är påfrestande. att vinna mot Färjestad för att sedan torska stort strax efter mot sämre motstånd frestar på mitt psyke.
Kommentera

Ett tips är att ägna pausen till att kolla in bilderna från Modo-resan på www.fyllefemman.com och när ni ändå är där klicka på länkar och registrerar er på diverse siter så drar ni in pengar till Brynäs samtidigt.

Häagen-Dazs med Baileys-smak var riktigt god kan jag meddela.

-HF
Kommentera

Jompe:
Tyvärr så törs jag inte riktigt lita på Brynäs, men vad jag har hört hittils så spelar dom hur bra som helst. Dom rider ut BP lekande lätt o s v
Kommentera

Ford Prefect: Minns fortfarande med stor behållning Din presentation av det metriska systemet för Tony (tror jag det var) här på GB:en. Sista periodem, den tredje, beskrev Du som en oändligt lång nagelbitande period. Jag såg Brynäs i lördags och flåset hade de inga problem med. Vi fixar det här.
Kommentera

Ford Prefect: Med mer än 2 mål........
Kommentera

70 Rodrigues: Ja och nu när FBK har Dalajonen på besök så är det redan klart vilken match det blir.
Kommentera

Jompe: Jag ska tro dig när det är över. Själv utgår jag från 20 minuter av nagelbitande, kedjerökande och hjärtsvikt medan laget går ut med spaghettiben och stirrig blick. Jag har sett Brynäs leda förr...
Kommentera

70 Rodrigues: Detta blir svettigt värre.Skulle inte va helt fel att ta en 3 poängare ikväll.Men som sagt,en period kvar.
Kommentera

Tendenser i serien hittils. Färjestad verka dra ifrån ordentligt i toppen medan Södertälje ligger illa till i botten. Annars väldigt jämnt.
Kommentera

20 Lindgren: Jo, jag har uppfattat att han spelar där nu ;) Smileysar ska skrivas utan näsa!

-HF
Kommentera

Mickis: Dom lär väl onanera i DIF o FBK som vanligt!!!
Kommentera

20 Lindgren: Utan att ha sett en sekund av matchen ikväll verkar det som om man behållit det goda spelet från Frölundamatchen. det blir ingen genomklappning ikväll, trust me.
Kommentera

20 Lindgren: :-))
Kommentera

Det är väl ingen chans att man får se den här matchen på sporten ikväll?
Kommentera

20 Lindgren: JAaaaaaaaa lite popmusik....nu hinner man springa ner och köpa ett nytt paket cigg...hoppas det är helt i onödan.
Kommentera

20 Lindgren: Interaktiv hejaklack?
Kommentera

65Selander: När det går som sämst önskar man ju nästan att alla spelare har ettårskontrakt så hela laget kan bytas ut till nästa säsong...
Kommentera

70 Rodrigues: FULL FART FRAMÅT!!

20 Lindgren: HÅLL TÄTT BAKÅT!!

70 Rodrigues: FULL FART FRAMÅT!!

20 Lindgren: HÅLL TÄTT BAKÅT!!
Kommentera

westerlind: HÅLL TÄTT BAKÅT!!!
Kommentera

65Selander: Nu gäller det att spela taktiskt - FULL FART FRAMÅT BRYNÄS!
Kommentera

Oj han kan hjälpligt stava till Brynäs på Web-Radion
Kommentera

Bright: Men visar sig en värvning vara bra blir det ett budkrig om honom nästa säsong.
Kommentera

HF: Johan Lindström har väl gått till Mora IK?
Tröja 33. 5 matcher: 0+1=1. 2 PIM. Magra 13—15 (46%) i tekningar i Södra Allsvenskan. Åsså har vi ju sagt att det ska vara näsa på smileyn...
Kommentera

Hutta: LIF ligger också under!

Nu är det 20 jobbiga minuter kvar!
Kommentera

Både Malmö och Södertälj ligger under. Skulle vara skönt att öka avståndet till de 2 sista platserna.
Kommentera

Bright: Nej visst är det så, men 1+1 är nog att föredra, då kan man klippa om han suger.
Kommentera

Bright: Problemet är väl om alla går på ett års avtal och drar!
Kommentera

65Selander: Brynäs har väl inte råd med så mycket mer än 1-årskontrakt. Men ettåriga avtal tilltalar mej. Visar sig värvningarna vara rena bottenskrapen behöver ju lidandet för alla parter bara bli en enda säsong.
Kommentera

Mickis: Tvåårskontrakt verkar vara standard med nyförvärv. Så har det varit de senaste åren. Däremot när man förlänger så verkar det vara lite hur som helst. Björn Danielsson fick tre år till, och det kändes långt, särskilt med tanke på att han inte uträttade nåt de första två åren. Men nu verkar han ju göra skäl för lönen så vi får väl hoppas att brynäsledningen visste vad de gjorde i det fallet.
Kommentera

rafalski: Paus nu?
Kommentera

70 Rodrigues: Jag fick just starta om, annars har det funkat bra.
Kommentera

70 Rodrigues: Det dog ett litet tag!
Kommentera

70 Rodrigues: Hoppas att dom fortsätter i samma stil i tredje.
Kommentera

« · 311555 · »